24.

2.8K 170 133
                                    

Naruto ve Sasuke Lee'yide çağırıp antrenman yapmaya başladılar. Anternman yaparken Sasuke Naruto'nun tüm gücünü tam kullanamadığı fark etti.

Sasuke:Naruto. Küçük bir bahse var mısın?

Naruto:Hm? Ne bahsi?

Sasuke:Kim chakrasını daha iyi kontrol edebilir? Eğer ikimizden biri chakrasını daha kötü konrtol ederse kaybeden 3 gün boyunca kazanan ne isterse onu yapar.

Lee:VOAH! HEM ANTRENMAN! HEM CEZA!

Naruto:HAHA! TAMAM KABUL!

Sasuke:O zaman Lee. Sen chakra konrtolu zor olan anternmanlardan söyle. Biz yapalım.

Lee:YAAĞ BENDE YAPSAM?

Naruto:Tabii sende yapabilirsin çalı-kaşlı.

Lee:OLEY!

Lee chakra kontrolu zor olan antrenmanlar yaptırdı. Kendiside yaptı tabii. Tuhaf birşekilde Sasuke ve Naruto son tura kadar eşit gittiler. Son tura gelmişler ve başlamışlardı ki tam o sırada...

Sakura:Ah? Antrenman mı yapıyorsunuz?

Naruto:Ah! Sakura-chan!

Naruto Sakura'yı görüp sadece 1 saniye durduğu için Sasuke kazandı.

Sasuke:Bitti...

Ama Sasuke Naruto'nun Sakura'yı görüp selam verdiğini görünce kıskandığını hissetti.

Naruto:NEEE? SADECE 1 SANİYELİĞİNE DURMUŞTUM!

Sasuke:Kusura bakma yarından itibaren 3 gün boyunca kölemsin.

Naruto:BAŞTAN BAŞLAYALIM! NE OLUR YAAA!

Sasuke:Olmaz.

Sakura:Ehh...ben ne kaçırdım tam olarak?

Lee:Sasuke-kun ve Naruto-kun bahse girdiler. Kim daha iyi chakrasını kontrol eder diye. Kaybeden kazananın 3 gün boyunca kölesi olacaktı kiiiii, daha yeni Naruto-kun'nun dikkati dağıldığı için kayebtti ve Sasuke-kun'un 3 gün boyunca kölesi olacak. Ama yarından itibaren.

Sakura:Galiba dikkatini ben dağıttım.

Naruto:Hayır! Senin bir suçun yok Sakura-chan! Benim salaklığım.

Sasuke:ÖHM!

Sasuke iyice kıskanmaya başlamıştı ve bunuda Naruto'ya belli etmeye çalışıyordu.

Sakura:Antrenmana devam mı edeceksiniz peki?

Lee:Bence devam edelim!

Naruto:Evet!

Sasuke:Fark etmez.

Sakura:O zaman ben sizi tutmayayım. Zaten Tsunade-sama nın yanına gitmeliyim. Görüşürüz.

Naruto ve Lee:Görüşürüz Sakura-chan!

Sakura gittikten sonra antrenmana devam ettiler. 1-2 saat kadar sonra Shikamaru geldi.

Shikamaru:Anternman?

Lee:Evet!

Shikamaru:Naruto. Benimle gelmelisin. Tsunade-sama seni çağırıyor.

Naruto:Ha?

Shikamaru:Sana demiştim.

Naruto:Oh. Evet. Off gidelim.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin