Jen sen

91 5 18
                                    

Jsem na okruhu se Štěépou, nic zvláštního. Budu tu dělat podporu a mechanika. Je to pro mě čest.
Teď se to rozjelo.
Měl jsem Štěpovi připravit motorku, když v tom se za rohem objevil Martin. Ano Martin Cavér.
Začal si se mnou kecat a přemlouvat mě abych šel s ním.
Tu přípravu jsem odflákl, pustil Baxe na okruh a odešel s Martinem.
Proč mě nežere svědomí? Nevím.

Seděl jsem s Martinem, kecal a koukal na dráhu.
To co se stalo jsem nikdy nechtěl vidět a ani zažít.
Štěpánova motorka ztratí přilnavost. Za ním jede ještě pár jezdců. Taky ztratí přilnavist a všichni se střetnou.
V tu chvíli jako by se zastavil čas. Zatmí se mi před očima, zavřu je.

Oči otevřu.

Procházím se ulicemi, na levém prsteníčku mám zlatý snubní prsten. Na něm je vyryt datum a dvě jména. Moje a Martinovo.
Všichni v ulicích na mě křičí.
,,Ty za to můžeš!",,Tys to udělal!",,Jsi za to zodpovědný!",,Vrahu!",,Zabil jsi mi syna!",,Můj bratr je kvůli tobě mrtví!",,Moje snoubenka umřela jenom kvůli tobě!",,Je mi z tebe zle!"
Tohle poslouchám celou cestu, než projdu starou rozvrzanou bránou. Osloví mě mladá dívka. ,,Proč?" To je to jediné co jí výjde z úst.

Stojím před hrobem, nevím proč tu jsem ani kdo tu leží.
Podívám se na náhrobek.
Padnu na kolena a s histerickým pláčem zařvu.

----------------------------------------------------------

Vystřelím do sedu, z očí mi tečou slzy a zrychleně dýchám.
Pohled střlím na zmateného a trochu vystrašeného Štěpu.
Obejmu menšího a dlouze ho políbím.

"Díky bohu. Byl to jen sen."

Aloha, já ještě žiju.XD
Omlouvám se, teď jsem neměla inspiraci na psaní tohoto příběhu. Snad to stihnu napravit. XD
Zatím čus.

Není důležitý kolikrát spadneš, ale kolikrát se postavíš.[Housetrix] NedoknčenoKde žijí příběhy. Začni objevovat