VI. KARAOKE

577 35 25
                                    

    Aklına bir fikir geldi, aslına nen çalışmak için pek de hevesli değildin ehe. "Hisoka-chan, şey... Bugün de Nen çalışmasam ve karaoke yapsak???" Diye sordun hemen. Hisoka şaşırarak "-chan mı? Her neyse..." dedi gülümseyerek. Ve teklifini seni kırmak istemediği için kabul etti. "Sen hangi şarkıyı söyleyeceksin?" Dedi sana. "Hm, ben Depature! Söylerim ya sen sevgilim?" Diye sordun. "Bu da soru mu, tabii ki Kyousou Requiem." dedi ve tebessüm etti. Ekledi "Ancak Nen'i en kısa sürede öğrenmezsen geziye çıkamayacağımızı biliyorsundur umarım. Bugün ara vermiş olsak da bu tamamen saldığımız anlamına gelmez. Yani sevgilim, anlayacağın yarın kaçış yok :)" diyerek yanağından kocaman öptü ve mikrofonu getirdi.

    "Hisoka, önce sen başla. Sesini çok merak ediyorum, daha fazla bekleyemeyeceğim hadi!" Dedin heyecanla. Onaylayarak önüne geçti. Şarkıyı açtı ve söylemeye başladı. Sesini çok beğenmiştin, çok hottu ((yazar-chan çıldırıyoke NXMMSÖZÖÖS)) Hisoka'ya hayranlıkla bakıyordun. Sesi gerçekten çok güzeldi. Şarkı söylemek istemiyordun artık, çünkü Hisoka'nın sesinin yanında kendi sesini küçümsemiştin.

    Hisoka şarkısını bitirip yanına geldiğinde, hayranlıkla bakan gözlerin hâlâ Hisoka'nın üzerindeydi. Bunu farkedip, sana "Hey, sesimi çok beğenmişe benziyorsun Y/n. Seninkini merakla bekliyorum, güzel olduğuna eminim." Dedi artık size tatlı gelen sinsi tebessümüyle.

    "Şey... Hisoka, ben şarkı söylemek istemiyorum sevgilim. Senin sesinin yanında benimkisi çok sönük kalır, gerçekten..." dedin utanarak. Ellerini tuttu ve "Sesinin güzel olduğuna eminim, benim için şarkı söylemezsen çok kırılacağım sevgilim." Dedi bu sefer gerçekten tatlı bir şekilde gülümseyerek.

    "Nedenini bilmiyorum ama sana karşı koyamıyorum sevgilim. Her neyse şarkı söyliycem. Ama kulakların kanayabilir haha." Diyerek hafifçe güldün. "Kanarsa benim kulaklarım kanayacak, sen şarkının tadını çıkar güzelim." Diyerek mikrofonu eline verdi Hisoka. Ayağa kalktın ve şarkıyı söylemeye başladın. Bitirdiğinde Hisoka seni ayakta alkışlayarak "Sesinin güzel olmadığını söylemene rağmen mükemmel olduğuna inanmıştım. Ancak bu ses beklentimin yüzlerce kat üzerindeydi. Sesin çok güzel sevgilim, kendine haksızlık ediyorsun." Dedi saçının bir tutamını eline alıp yavaşça geri salarken.

    Kızararak "Hey, utandıryorsun beni. Hem böyle dersen egoist birisine dönüşürüm, beni çok övme sevgilim. Teşekkür ederim." Dedin ve Hisoka'ya sarılarak dudağına ufak bir öpücük kondurdun. Öptükten sonra geri çekildiğinde seni tekrar kendine çekerek dudaklarına yapıştı. Bu sana rahatsızlık vermemişti, yine de evlenmeden böyle olması sana az da olsa huzursuzluk veriyordu. Hisoka'nın, belini tutan eli yavaş yavaş boynuna çıkarken seni kendine daha çok yakınlaştırıyordu. En sonunda boynundan tutarak, öperek ve itekleyerek seni duvara yapıştırdı. Ne kadar kızmak istesen de yapamıyordun. Hisoka, senin bacaklarını kaldırıp, kendi belinin iki yanında duracak şekilde seni öpmeye devam ettiğinde elleri yavaş yavaş kalçalarına kayıyordu. En sonunda daha fazla devam ettirmek istemediğini anlayarak, suratını bir anda yana çevirip "Hisoka, tamam yeter. Hadi bırak beni." Dedin. "Ama çok ilerledik..." dedi durmak istemediğini açıkça belli ederek. "Sevgilim, lütfen bırak, hadi. Daha erişkin değilim bile." Dedin bacaklarını Hisoka'nın kolları arasından kurtarmaya çalışırken. "Peki, bu seferlik bırakıyorum. Bu son sevgilim. Bundan sonra ufak bir öpücükle veya herhangi bir şeyle beni, istemeden de olsa tahrik edersen durmayacağım." Dedi gülümseyerek. "Hey! Bu Sevr antlaşmasının, her an, "Tehlike gördüm fethettim." diyerek Osmanlı'daki yerleri fethetmeye izni olduğu madde gibi oldu. Haksızlık. Tahrik olup olmadığını uydurmayacağın ne mâlûm?" Dedin gülerek. "Sevgiline güvenmiyorsun, öyle mi?" Dedi iğneler bir söyleyişle. "Hayır Hisoka sana güvendiğimi biliyorsun, sadece bilemedim, işine geldiği zaman yalan söyleme potansiyeline sahipsin." Diye yanıtladın.

Selamınhelö arkadaşlar. Şaptırcam sandınız, ama masum stori yazıyorum ehe JXLMWÖXÖWÇÖZÖAÖÖS Yazar-chan çok stresli. Lgs mi ona girecek, o mu lgs'ye diye düşünmekten saçları beyazlayacak. Her neyse hepinizi seviyorum. Yeni bölüm atamadım çünkü tek boş günlerim Çarşamba ve Cuma, onlara da kol kadar ödevler veriyorlar yemin ederim bıktım. Neyse, yazar chan iyi geceler tatlı rüyalar diliyor💖🌸😚

   

   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hisoka X Y/nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin