OBSESI RAKUS - PART 3

15.1K 49 5
                                    

Aku mendongak memandang Taufik. Aku masih lagi terduduk di atas rumput. Dia sibuk mengemas perkakasnya. Aku tertanya-tanya apakah dia terlupa untuk mengikat tubuhku atau pun sekurang-kurangnya tanganku. Aku bangun perlahan-lahan dan berundur ke belakang.

"Hei, hei, hei, kau nak ke mana tu? Nak aku sebat kaki kau dengan tali pinggang aku baru kau reti duduk diam??"

Aku memandang Taufik. Dia masih lagi mengemas perkakasnya dan tidak memandang langsung ke arahku. Bagaimana dia boleh dengar?

Aku terus duduk dan menunggu arahan seterusnya daripada Taufik. 10 minit kemudian dia habis mengemas, mengalas beg di bahu dan terus berjalan ke arahku. Dia menarik lenganku untuk berdiri tanpa bersuara. Aku akur berdiri.

"Kau nak apa lagi dari aku, Taufik?"

"Kau boleh diam tak? Kalau kau tak berlari, kau bercakap"

"Tapi sekurang-kurangnya kau beritahulah aku, kau nak apa dari aku? Pantat aku kau da dapat, mulut aku pon kau dah dapat. Apa lagi kau nak?"

"Eh, suka hati aku la nak jolok pantat kau berapa banyak kali. Sekarang ni siapa tahanan kepada siapa, aku ke kau? KAU! Jadi, kau ikut je la apa aku nak. Aku nak jolok pantat kau ke mulut kau ke bontot kau ke, kau kena ikut!"

Aku merenung marah ke matanya. "Dah, jalan! Hari dah nak gelap ni" Dia menolak tubuhku. Aku terus berjalan ke atas bukit, di mana aku rasa di situ pondok aku.

"Kau nak pergi mana? Ikut jalan sini" Dia menolak lagi tubuhku ke kanan. Aku terus berjalan ke arah yang mana aku rasa itu arah bunyi sungai yang aku dengar tidak lama tadi. Tekaan aku betul. Setelah berjalan beberapa ketika, kami berada di sebatang sungai yang mengalir lesu.

"Kau memang nak sembunyikan aku selama-lamanya kat sini?" Herdikku.

"Yela. Kenapa, kau dah bosan ke dengan batang aku? Nak batang lain?"

"Kenapa kau tak bunuh je aku, Taufik? Aku rasa kau bukan suka pon dengan aku"

Kami berhenti berjalan dan dia tertawa. Dia mengeluarkan sebatang rokok dan menyalakannya. Di sedut perlahan-lahan dan hembus ke mukaku.

"Kalau kau mati, macam mana aku nak jolok pantat kau? Aku ni tak gila sampai nak rogol mayat" Dia tersenyum sumbing.

Dia mengarahkan aku masuk ke dalam sungai. Aku berhenti. Aku memandangnya. Betul ke dia tak nak bunuh aku?

"Pe lagi tunggu? Masuk! Bau pantat kau tu da kuat macam bau kambing"

"Kalau pantat aku bau macam kambing, tu bau dari batang engkau la"

"Eh, banyak cakap lak kau ni. Senyap!"

Aku terdiam berfikir. Tentu aku akan pedih kalau masuk begini sahaja. Badanku di ketip semut tadi. "MASUK!" dia menjerit di telingaku.

Aku melangkah perlahan-lahan di tebing sungai. Sejuk betul air sungai ni sampai naik ke kepalaku. Air sungai ini hanya paras lutut sahaja. Taufik menolak tubuhku agar aku duduk di dalam air. Aku duduk perlahan-lahan. "Addduhhhhhh!!!"

PAPPPP!! Taufik menampar mulutku. Aku menjeling ke matanya. "Jerit lagi kalau nak kena penampar".

"Sakit la bodoh!" PAPPPPP!!

Pipi aku terasa panas membakar. Aku terus duduk dan mengetap bibirku menahan sakit. Tidak lama kemudian rasa pedih terus lenyap. Hanya kesejukkan air sahaja mencucuk tubuhku. Taufik mencapai begnya di tebing dan mengeluarkan sabun. Dia merendam sabung seketika dan menggosok sabun di tubuhku. Rasa pedih itu kembali lagi. Aku hanya mengetap bibirku. Dia menyabun badanku dengan perlahan-lahan, untuk seketika, penuh dengan kasih sayang. Aku hanya memandangnya. Dia seperti bukan lelaki tadi yang menamparku, tetapi seorang lelaki yang sangat-sangat menyayangiku.

Di sabun dari lenganku turun ke dadaku dan tetekku. Dia turun lagi ke perutku, dan pehaku sebelum sampai ke kakiku. Dia bergerak di belakang badanku sebelum menyabun bontotku. Dia mengambil masa lama menyabun pantatku, dan aku kembali teransang dengan sentuhannya. Aku mengerang perlahan-lahan. Taufik mengerlingku. Aku tidak kisah jika dia mahu menamparku lagi kerana aku berasa amat berahi. Sangkaanku salah. Dia hanya memandangku seraya memasukkan 2 jari ke dalam pantatku. Dia menjolok laju, membuatkan aku mengerang lebih kuat. Beberapa ketika kemudian, dia mengeluarkan kembali jarinya. Aku menghalangnya, tetapi sebelah tangannya menolak tanganku. Dia mengenggam ke dua tanganku dan berdiri. Dia rupanya tidak berseluar. Entah bila dia tanggalkan seluar dia pon aku tidak sedar. Tanganku di arah ke batangnya yang separah tegang. Aku tahu apa yang dia mahu.

Tanganku terus merocoh batangnya dan mulutku automatik melekap ke telur-telurnya berhayun-hayun meminta di hisap. Taufik melepaskan desahan pabila aku menyedut-nyedut telurnya. Aku menyedut seumpama bayi kehausan. Batangnya tidak mengambil masa lama untuk tegang seperti kayu kembali. Aku terus menjilat kepala cendawan yang merah itu sebelum memasukkan ke dalam mulutku, jauh ke dalam tekakku. Taufik mendesah lagi. Tangannya melekap di belakang kepalaku. Dia mengarah kepalaku untuk menghentak perlahan tekakku. Tanganku bermain-main di telur-telurnya. Taufik mengeluarkan batang kayunya seketika untuk aku menarik nafas, sebelum menghentak tekakku kembali. Aku membuka mulutku, membuat bunyi seperti sesak nafas dan memandangnya. Taufik terus menggila menjolok tekakku berkali-kali. Dia mengeluarkan batangnya seketika kemudian dan aku termuntah.

Dia duduk di dalam air dan mengarahkan aku duduk di atasnya. Dia menguak pantatku dengan senang dan terus menolakku ke bawah. Aku memeluk lehernya sebelum Taufik menghentak laju pantatku. Aku mengerang kuat kesedapan. Taufik meramas-ramas bontotku di dalam air. Satu jari di masukkan ke dalam bontotku.

"Uughhhh Taufik.....ughhh... sedapp... ba...tang...kau... ughh ughhh"

Dia mengucup bibirku dan menghisap lidahku sebelum sambung menjolok pantatku laju. Aku semakin lemah dengan esakkan batang Taufik yang bergesel-gesel ke dalam pantat gersangku. Taufik melajukan jolokkannya dan aku terus mengerang lebih kuat.

"Sayangggg... aku nak pancut... Taufik, aku nak pancutt.."

Taufik mendengus dan menghentak pantatku laju. Tangannya menekup wajahku, merenung mataku yang layu kesedapan. "TAUFIKK!!! Ughhhhhhh...."

Aku mencapai klimaks dan mengerang sekuat hati. Taufik terus menghentak perlahan pantatku, membiarkan aku klimaks selama yang aku mampu. Aku klimaks selama 15 saat dan aku terus mendakap tubuh Taufik. Aku tercungap-cungap sebelum menghela nafas panjang.

"Sedap sayang?" Taufik bertanya. Aku mengiya manja.

Taufik kembali menjolok pantatku perlahan-lahan. Memelukku seperti memeluk bayi di pehanya. Kemudian dia menjolok laju, menghentak kuat pantatku. Aku menjerit sakit kerana pantatku mulai mengecut. Taufik terus menghentak dan menghentak, dan kemudian menolak tubuhku ke dalam air. Aku panik. Dia seperti mahu aku berada di dalam air.

"Jangan panik, sayang"

Dia merendahkan lagi tubuhku ke dalam air. Dia terus menjolokku. Tangannya tiba-tiba berada di leherku, seperti ingin mencekikku. Dia terus menghentak pantatku laju. Wajahnya kabur di dalam air yang berkelocak. Dia mendesah lebih kuat.

"Jangan panik sayang. Sikit je lagi"

Aku terdengar dia berkata-kata. Jarinya mencekikku dan aku panik. Dia tersenyum dan terus menghentakku selaju-lajunya. Aku cuba menanggalkan jarinya tapi tidak berjaya. Buih semakin banyak keluar dari mulutku. Beberapa saat kemudian, dia mengerang kuat. Pantatku dihentak padu. Dia pancut. Aku hampir lemas sebelum dia menarik aku keluar. Aku tersedak kerana tertelan air sungai sedikit. Aku tercungap-cungap menarik nafas. Begitu juga Taufik. "Sedap gila, sayang"

Aku hanya merenung wajahnya tersenyum kepuasan.

TAMAT

TAMAT

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OBSESI RAKUSWhere stories live. Discover now