Peste 5 minute.
Din perspectiva lui Amy
Am coborat din bloc. Sunt in fata blocului meu,o astept pe Lily... Nu inteleg unde e, au trecut 5 minute.. Ah, am vazut-o! Tocmai vine...
- Aleluia! Au trecut de mult 5 minute..
- Da stiu.. Scuze, nu mi-am gasit cheile. In fine.. Ai vorbit cu Razvan?
- Ah! Nu... Îl sun acum.
Din perspectiva lui Lily
Amy tocmai il suna pe Razvan.. Cred ca se va supara pe mine cand v-a afla..
Amy:- Alo. Ce faci Razvan?
Razvan:- Bine,afara.. Tu ai iesit?
Amy: - Da.
Razvan: - No hai ca ne vedem.. Cu cine esti?
Amy: - Cu Lily..
Razvan: - Bun! No hai ca ne vedem..
Amy: - Ok..
Lily: - Ce a zis?
Amy: - Ca ne vedem.. Si parea putin ciudat.. A intrebat de tine iar dupa ce i-am zis ca sunt cu tine a zis " bun" ..
Lily: - Aaa..
Ce idiot e Razvan.. Aproape ne-a dat de gol. Sii asta doar ca sa afle daca sunt cu Amy.
Din perspectiva lui Amy
Ceva nu e in regula. Razvan parea suspicios, iar Lily e foarte agitata,cred ca imi ascunde ceva. In fine, incet,incet,am ajuns intr-un parc unde ne-am intalnit cu Razvan si un prieten de a lui.
- Ummm.. Buna baieti!
- Hei fetelor! ne intampina Razvan. Lily.. Vin-o putin..
Lily si Razvan s-au retras putin astfel incat eu am ramas cu prietenul lui Razvan. Si dupa cum banuiam,cei doi ascund ceva fiindca de la vorbitul in soapta au ajuns sa se certe.
- Pai.. Eu sunt Paul!
- Amy. Ma bucur de cunostinta! Ii spun arucandu-i un zambet.
- Si eu.
- Umm..si stii cumva de ce se cearta cei doi?
- Sincer..nu stiu. Au planuit ceva,am observat ca Razvan imi ascunde ceva. Si cred ca cea ce ascund cei doi, ne include si pe noi.
- Ce?
Brusc Lily si Razvan apar in fata noastra.
- Si.. Ati terminat cearta?
- Ce? Nu ne-am certat..
- Si ce planuiti?
- Nu planuim nimic tu.. Intervine Razvan. Doar ne-am contrazis putin..i-am aratat niste piese si o zis ca nu ii plac..
- Aha..daca asa zici tu..
Ceva e putred aici! Lily se tot uita la Razvan de parca ar astepta ceva. Acum ne plimbam putin,iar afara s-a intunecat,e intuneric peste tot.. Razvan tot ii spune ceva lui Paul,iar Lily e langa el, aproba tot ce spune Razvan. Eu sunt in fata lor,cu castile puse pe urechi,ascult muzica. Brusc cineva ma prinde de mana. E Paul! Mi-am dat repede castile jos.
- Ce faci!?!
- Te tin de mana..
- I-ati mana de pe mine! Lasa-ma in pace!
- De ce?
- Deaia!
- Am crezut ca ma placi.
- Ce? De unde ai scos-o pe asta!? De abea te-am cunoscut!
- Lily mi-a spus ca ma placi,iar Razvan mi-a zis sa ma bag pe tine.
- Si tu ca fraieru te-ai luat dupa ei!
M-am uitat in spate.. Lily si Razvan radeau ca prosti de saracu baiat. M-am indreptat nervoas spre ei.
- Ce naiba v-a apucat! Va bateti joc de saracu baiat si voi stati in spate bine mersi si radeti ca prosti!
- Amy.. Calmeaza-te. Nu ne batem joc nici de tine nici de el.
- Atunci ce vroiai sa faci?
- Ce vroiam sa facem? Sa va cuplam pe voi 2.
- Si asa o faci tu? Pe la spate? Îl trimiti pe unu si pe altu pe la spatele meu,dupa care tu stai in spate si razi? Mai dezamagit Lily. Eu ma duc acasa! Paul,nu ma intelege gresit..dar nu te plac. A fost o gluma de a lor. Razvan, ne vedem maine la scoala. Pa!
Mi-am pus castile pe urechi si am plecat. Si din nou,timpul parca a zburat astfel incat o luna a trecut foarte repede, iar din seara aceea eu si Lily ne-am evitat,am stat o vreme in casa si partea buna, eu si Rares ne intelegem din ce in ce mai bine si.. Sutem destul de apropiati.
Sper ca v-a placut capitolul acesta! :) :*