Allysa už ako malé šteňa pobehovala lesom sama. Jej rodičia mali dosť starostí s jej ďalšími súrodencami a o zvedavého vĺčika nemohli javiť veľký záujem. Raz sa Alyssa zatúlala tak, že nikdy nenašla cestu späť... Darmo zavíjala každú noc na mesiac a hľadala svoju stratenú rodinu. Po pár mesiacoch našla v lese jediného súrodenca ktorý prežil. Ich celú rodinu vystrielali pytliaci a jedine najstaršej sestre vo vrhu sa podarilo utiecť. Jej sestra sa volala Mandy a bola to krásna a vyvinutá vlčica. Mala mohutnú hlavu na ktorej svietili zaujímavé hnedé oči. Uši mala špicaté a vystreté. Jej hruď bola pevná a huňatá, laby veľké a jej majestátny postoj budil dojem a rešpekt. Jej čierna srsť sa na slnku mimoriadne leskla. Alyssa bola od Mandy oveľa menšia. Mala zlaté oči ktoré neboli nikdy krajšie ako keď sa v nich odrážal mesačný svit. Bola sivo-bielej farby.
Ako sa tak dlhé mesiace presúvali z lesa do lesa natrafili na obsadené územie na ktorom sídlili iné vlky. Raz keď mali Mandy a Alyssa oddych tak ich prepadli. Mohli si vybrať... za vstup do cudzieho územia mohli buť zomrieť alebo sa pridať do svorky, do pozície omega. Spoločne si vybrali život. Keďže boli omegy boli odstrkované a týrané vo svorke. Alfa samec si Mandy veľmi oblúbil a tak ju zvolil za alfa samicu svorky. Alyssa bola potom ešte viac odstrkovaná ako dovtedy. Luke mal dvoch synov. Jeden bol hamblivý vĺčik Matt a druhý bol pýcha svorky -Leon. Keďže Luke bol už starý alfa samec a tesne pred príchodom Mandy mu zomrela jeho vlčica, sa rozhodol naveky opustiť svorku a pozíciu alfy a vlčicu Mandy predať jednému zo svojich synov. Mal nastať boj. Matt sa mal stretnúť zoči-voči s obrovským svalovcom Leonom. Leon bol posadnutý mocou a bol by schopný zabiť vlastneho brata. Otec ich vyzval na súboj... a začala sa krvavá bitka. Celá svorka podporovala Leona, jediná Alyssa sa na zápas nemohla pozerať. Mandy túžila mať po svojom boku veľkého a statocného, čierneho vlka, a predstava že by mala mať ako svojho vlka, malého a ustrašeného Matta ju desila. V záverečnom kole... Keď už mal Matt toľko rán že sa už nevládal postaviť to išiel Leon ukončiť, no do jeho poslednej rany skočila Alyssa... schytala ranu priamo do boku a zdalo sa že neprežije. Matt bol šokovaný, vlčica ktorú ani nepoznal mu zachranila život. Luke ju pred odchodom poslal do vyhnanstva. Matta nakoniec nechal nažive a keď prenechal vládu Leonovi odišiel zomrieť.
Ako pokračoval život Alyssy? :) Dozviete sa ďalšej časti :)
YOU ARE READING
LittleWolf
WerewolfTento príbeh je o vlčici menom Alyssa :) Je to vlčica ktorá od malička vyrastala sama v lese, kde po rokoch stretla svorku ku ktorej sa pridala, a zároveň z nej bola aj vyhnaná... ako bude pokračovať jej živoť plný samoty?