Aku & Student

1K 23 7
                                    


Hi..ni aku nak cerita kisah bagaimana pengalaman aku ngn student. Aku start kerja di sebuah universiti di selangor sekitar tahun 2014. Cerita yang aku nak sampaikan ni berlaku pada tahun 2015 dan menjadi kenangan paling aku ingat.

Macam biasa, sebagai pensyarah, selesai kuliah aku selalu bagi soalan extra untuk student supaya diorg mudah faham lagi Ła apa yang aku ajar. Sebab subject kulkulus ni agak susah, ramai juga student yang kerap jumpa aku untuk tanya solution setiap kali habis kelas.

Nak dijadikan cerita..aku mmg crush dgn seorang student ni. Muka dia nampak matang, bagus perwatakan dan peramah. Tiap kali aku tanya soalan dalam kelas, dia rajin respon.. Lagi satu, dia rajin je tanya soalan setiap kali lepas kuliah sebab katanya tak brp faham subjek ni.

Btw nama dia Arif. Walaupun aku crush kat dia (sbb handsome haha), tapi aku act mcm biasa sebab nak jaga hubungan profesional antara pensyarah dan pelajar. Dalam 14 minggu kuliah..masa pun berlalu dgn pantas dan biasanya hujung sem akan ada exam selepas minggu ulangkaji.

Pada suatu malam tu aku dapat la mesej dari Arif ni.. mula2 aku tak save la no dia..sebab student aku mmg ramai dan aku mmg jenis tak save no student. 

Arif: "Salam Dr, saya Arif, boleh ke saya nak jumpa Dr esok?" 

Aku: "ni Arif mana ya?"

Arif: "Ala Dr, ni Arif kelas Kalkulus..takkan saya Dr tak kenal  saya, hehe"

Aku: "ooh ya kenal2...esok saya busy, tapi jam 6pm selepas meeting boleh la"

Arif: "boleh Dr, esok jam 6pm saya datang bilik Dr"

Aku pun apa lagi..berbunga Ła sebab esok dia nak jumpa. Katanya nak tanya beberapa  soalan yang dia tak faham. Maklumlah exam dah nak dekat... Esoknya jam 6pm selepas meeting aku tunggu la Arif. Masa tgh tunggu tu macam2 akü terbayang kat dia. "bestnya kalau dapat peluk Arif ni" sebab badan dia jenis slim fit..dan kalau dalam kuliah bila aku terpandang dia mmg terliur jugak la..haha

Arif agak lewat, jam 6.30pm baru dia sampai. Bila sampai aku tanya la kenapa lambat, dia cakap sakit perut, tu yang lewat. So aku pun ok je..sebab lagi pun aku boleh stay balik lewat sikit memandangkan aku ada kerja yang tak siap lagi. Masa discussion aku dgn Arif tu..sedar tak sedar pukul 7.30pm baru settle. Btw kat fakulti aku ni, waktu mcm ni mmg dah gelap dan sunyi. So Arif pun tanya aku selalu balik kul brp...aku cakap tak tentu, selalunya kalau busy pukul 8 atau 9 pm baru balik. Tiba2 sebelum nak gerak balik..Arif mcm ada benda nak cakap dekat aku..tapi dia tergagap2 sikit. Aku pun cakap la.."ada apa2 lagi ke Arif nak tanya?, takpa jgn segan..cakap je." Arif pun balas, "kalau saya nak teman kan Dr sampái Dr habis kerja boleh ke? then, kita boleh gerak balik sama2, lagi pun kat fakulti gelap dań sunyi..kalau ada peneman ok sikit"

Aku dalam hati punya la suka..padahal aku ok je sebab dah selalu balik lewat dan suasana sunyi mcm tu aku tak takut pun. So aku pun ok kan je la permintaan Arif dan pada mase yang sama aku sambung buat kerja balik. Arif layan hp je la sementara tunggu kerja aku habis. Tapi pada masa yg sama aku perasan di asyik curi2 pandang kat aku. hehe. Aku pun xjadi fokus kerja. haha

 Hampir2 pukul 8.30pm n kerja aku pun satel. Aku pun tutp pc, "Arif, jom gerak balik". Tiba2 sebelum aku nak kemas2 beg kerja, Arif bersuara, "Dr, boleh ke nak cakap sesuatu?" Aku speechless jap, "eh dia nak cakap apa ni" bisik aku  dalam hati. Tiba2 tanpa aku jangka, Arif datang dan dekat dengan aku dan terus peluk. "Arif sebenarnya dah lama perasan dalam kelas Dr selalu perhatikan sy, Arif dapat tahu yang Dr mmg plu. Dan kalau boleh izin kan saya kenal dengen Dr lebih dekat lg"

Aku diam seribu bahasa.."mcmana dia boleh tau aku plu, padahal straight act je aku ni". Tak kusangka seberani begitu dia meluahkan perasaan..pada masa yang sama aku rasa tenang, sebab aku mmg dah lama tidak dipeluk oleh lelaki terutama dgn org yg aku suka. Sedar tak sedar batang aku telah mengeras. "eemm, Arif, maafkan saya, kita tak boleh begini. Ini tidak patut berlaku". Namun Arif tetap dengan pelukkan nya. Malah lagi erat dia memeluk tubuh aku. Tindak balas biologi menyebabkan aku hilang waras. Aku jadi lemah bila dipeluk dengan tubuh yang tinggi ditambah dengan badan yang kekar.."mesti Arif budak sukan"..ujarku.

Arif sedar yang aku makin mendesah kesedapan.. Pada masa tu aku rasa mcm blackout, seolah2 tidak terkawal tubuhku dan hanya mengikut rentak Arif. Pelahan2 dia rebahkan aku diatas sofa office ku. Kemudian aku dikucup oleh Arif. Oleh kerana nafsu telah menguasai ku, aku kembali mengucupi Arif dan kami berdua bercumbu mesra. Tanpa sedar Arif telah menanggalkan pakaian ku dan keseluruh bahagian tubuh ku habis diterokainya. Kemudian Arif membisik ditelingaku, "boleh Dr hisap batang Arif", aku menganguk akur. Aku apa lagi, menarik seluar dań boxer Arif yg mmg dah lencun dengan air mazi dia. "Zap"..terpampang batang 7' yang perggghhh meleleh dengan air mazi. Aku terus menghisap dengan lahap.."hmmm aah,, sedap batang Aif " ujarku. Makin lama makin laju akü hisap..sekali sekala akü deepthroat dan Arif menekan kuat tanganya di kepala ku. 

Acara hisap batang Arif, 10 minit pun berlalu.. air mazi aku menitik2 jatuh ke lantai tanda aku mmg inzal habis dgn Arif. Aku perasan mata Arif makin kuyu dan terputih tanda sedap kena hisap. Kemudian kami mengambik posisi 69, kali ni Arif pulak hisap batang aku.. dan aku rasa mmg terbaik cara Arif melayani aku. Tak lama lepastu Arif bangun dan mintak izin nak fuck akü. Aku dengan lemah menggangguk kan saja permintaan Arif.

Rupanya mmg Arif dah standby siap2 lube..habis dia rimming aku punya lubang sampai kembang, dan kemudian dia masukkan lube dengan banyak dalam lubang aku. Dengan perlahan dia masukkan batang dia dalam lubang akü...sebab lube banyak so tak berapa sakit la masa dia masukkan batang dia tu. Cuma senak sikit sebab bagi aku 7' tu panjang sgt. Kemudian Arif pun bisik pada ku, "saya mmg dah lama suka Dr, mmg bontot Dr mengiurkan". Dalam bisikan itu, tanpa aku sedar mmg batang Arif memenuhi ruang lubang ku. Setelah itu, Arif terus henjut lubang ku dengan rakus dan menyebabkan aku mendesah kesedapan. Sekali sekala aku moan sebab rasa senak dan sedap. Dengan posisi doggy, henjutan dari Arif semakin padu dan kesan bunyi dari lube yang banyak menyebab bunyi tujahan batang Arif menjadi semakin nikmat.

Kemudian Arif meminta ku untuk baring dan dia fuck aku sambil aku menatap wajah nya. Aku mmg memuji keberanian Arif,  mmg tak ku duga bahawa Arif dapat menundukkan aku untuk menerima batang nya yang padu. Pada masa yang sama aku juga keliru kerana ini kali pertama bagi aku yg student fuck pensyarahnya sendiri. Melihat reaksi tampan Arif henjut aku dengan bersungguh-sungguh menyebab kan aku rasa nak terpancut. Aku merengus kesedapan dan aku cakap kat Arif yang aku nak pancut..lantas secara spontan Arif kiss aku...dan aku pun terpancut..berdas2 air mani aku melimpan di dadaku dan kena juga didada Arif ketika dia kiss aku. Arif melajukan henjutan dia,,sekali sekala terpukul juga prostate aku yang menyebabkan aku moan dan kesedapan..aku lihat Arif mcm nak climax...dia henjut aku dan sambil2 tu aku main2 putting Arif. Kemudian dia minta izin nak pancut dalam...aku pun mengangguk setuju...dan kemudian melimpah2 air mani dia dalam lubang aku. Aku dapat rasakan air suam mani dia begitu banyak sekali. "Plup"..Arif cabut batang dia dan kiss aku.  Aku tgk jam 9.30pm dan aku bgtau dia untuk bersiap balik. setelah siap2, kami pun bergerak balik ke tempat parking..dalam perjalanan Arif memuji aku yang lubang aku sedap dan ketat. Aku membalas beliau dengan tersenyum dan mengucapkan terima kasih kerana sudi puaskan aku. Sampai di tempat parking kami mengambil laluan masing2.. Arif pulang ke Kolej kediaman beliau dań aku terus ke rumah.

Sampai di rumah, aku menerima mesej dari Arif..kami berborak2 lagi.. baru aku tahu dia sebenarnya bisex. Dan sejak itu, kami saling ber mesej dan perkenalan kami menjadi makin rapat.


PLU: Pengalaman Suka DukaWhere stories live. Discover now