pt.1

11 0 0
                                    


O gün her şey ellerimin arasından ,akıp gittiğinde, ben sadece olanları yarı baygın izliyordum.

....

" Ne duruyorsun? Gelsene !" diyen avukatımızın yanına yaklaşmak için hiçbir çaba sarf etmedim. Bugün annemi orda bırakmıştım ve o bizi koruyamamıştı lanet pislik
caniden.

Böyle düşündükçe deliye dönüyordum. Herkesin parası çok olmayabilir ama param veriliyorsa tek bir şeyi de yapmalıydın değil mi ? Ama o onu da yapamamıştı.

Aklımda bu düşünce dönüp durdukça hareketlerim yavaşlıyor , sanki nefes alamayacak gibi hissediyor ve de dizlerimin tutmadığı net bir şekilde ortaya çıkıyordu.

Bundan her ne kafar nefret etsem de o adamın bana bıraktığı bir miras olarak görüyordum bunu.

Evet ben Jeon Jungkook . Henüz 15 yaşındayım. Vücudumda yaralar var. Ailem yok. Tek bir arkadaşım yok. Akrabalarım beni terketti. Tıpkı annem gibi..

_____________________

Kendimden nefret ediyordum. Ama lanet bir şekilde hala yaşamak istiyordum.

Ne olurdu sanki onunla beraber ölmeme izin verseydi?

...

Ondan da diğerinden de nefret ediyordum. Tek bildiğim buydu. En azından o beni bu dünyada tek başıma bırakmamalıydı.

...

Üstüne üstlük okul açılıyordu. Daha fazla ne olabilirdi ? Başıma daha kötü ne gelebilirdi ?

Ölmek için neyi bekliyordum ?

...

Ama annem yıllardır her gün beni yanına çağırıp yaşamam için kendi üzerinden söz verdirtmeseydi muhtemelen ben de şu an onunla olacaktım.

Sahi söz nedir ki ? Sahibi ölmüşse hala işe yarar mı ?

Bir sözü tutmak ne kadar zor olabilir ki?

. . .

Annem çok güzel bir kadınmış. Zaten başına gelenler de onun bu anlatılmaz güzelliğindenmiş.

İlk kısmı hiç görmedim.

İkincisi zaten benim hayatımdı.

O benim hayatımdaki tek umut ışığımdı. İnsanlar bize kötü sözler küfürler edecek olsa hep beni ayrı tutardı. Beni korumak için kaç kere ölümle  burun burnuna geldiği , ezildiği , bedeninin kırılarak ruhunun parçalandığını benden iyi kim görebilirdi ??

BENDEN BASKA NEYI VARDI Kİ ONUN??!

....

benim de ona ihtiyacım olduğu gibi onun sa bana ihtiyacı vardı.

Komik olansa sadece 15 yıl 6 ay dayanabilmişti benimle bile.

Evet ne kadar acı olsa da beni doğurduğu günden tam 15 yıl sonra yine bir kanamayla ölmüştü.

İlkinde iç dünyasını ısıtacak ama bedenine kalıcı hasarlar verecek bir sonuçla karşılaşmıştı.

İkincisinde zor da olsa huzura kavuştuğunu hissediyordum.

Bu beni bu dünyada yalnız başıma bırakacağı anlamına gelmese bile


_________________________________________

Merhabaarrrrr
Nasılsınız ?
iyi olun amin

Umarım içinizi çok sıkmamışımdır😶

Bölümleri elimden geldiğince uzun tutmaya çalışıyorum ama elimden bu geliyor şimdilik ne de olsa ilkin günahı olmaz derler
bilmiyorum valla

Babaayyyy👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝒃𝒆 𝒎𝒚 𝒂𝒊𝒅 𝒌𝒊𝒕 ||«ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ»||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin