34.

1.5K 182 288
                                    




הווו זה פרק חשוב תזכרו אותו

-

ראשו של לואי שוב קדח מכאב הראש שרק התגבר והוא עצם את עיניו ושפשף אותן שוב כמנסה להעלים אותו. שיערו עף ברוח לאחור והוא השתדל לא להראות להארי שעמד לידו כמה הוא סובל, "הביאו לנו הליקופטר??" צעק בתדהמה כמנסה להתגבר על הבומים החזקים שרקדו בראשו. מולם עף כמה מטרים מעל הקרקע הליקופטר ענק ובתוכו חיכה הטייס.

"כן, והוא יעוף מפה אם לא תעלה עליו כבר" הארי גיחך ונתן לו דחיפה קטנה כמעורר אותו.

לואי נער את ראשו כמסלק את המטרד, "oh hell ya"צעק בהתרגשות, "זוז" הוא דחף את הארי שאפילו לא עמד בדרכו ורץ אל גוש המתכת הענק בזיגזג.

"שלום אתה הסוכן טומילנסון?" הטייס שישב על הכיסא שאל בנועם.

הכול הטשטש לרגע ולואי לא ראה כלום, "כןכן זוז הצידה" קרא בחוסר סבלנות והתיישב בכיסא שלידו. הוא זרק את המזוודה הקטנה שלו בתא האחורי והתמקם בנוחות כשתוך כמה שניות הכאבים נרגעו והוא שב לעצמו. הוא התייסר בינו לבין עצמו מתי לספר להארי שהכאבים מחמירים ככול שהזמן עובר אך עדיין לא קיבל את האומץ להגיד זאת.

הארי טיפס על המדרגה הקטנה ונכנס אחריו, "תסלח לשותף שלי על ההתנהגות הבוטה, זו הפעם הראשונה שלו" הארי התנצל והטייס הנהן בהבנה, "הינה התעודות המזהות" הוא הושיט לו שתי כרטיסיות מנוילנות והטייס העיף עליהן מבט וסימן לו לעלות כמאשר.

"יש לנו תעודות מזהות?" לואי הסתובב אל הארי שהניח את התיק הרחב שלו בכיסא הפנוי שלידו.

"הן הגיעו אתמול, הדפסתי אותן לפניי שהגעת" אמר והושיט לו את הכרטיסייה שלו.

הטייס לחץ על כמה כפתורים, משך בידית מרכזית לאחור וההליקופטר החל לעלות למעלה.

לואי לקח את הדף בידו ובחן את תמונתו, "אוי אני נראה מזעזע" קרא, "מאיפה לקחת את התמונה הזו?" שאל והארי הניד בראשו שאינו יודע, "איך שאנחנו נוחתים בפריז אני מתקשר לג'פרי" קבע והסתובב בחזרה.

"אתם נוסעים לפגוש את ג'פרי?" הטייס התערב בשיחה, "הוא לא בפריז" אמר וחזר לרכז את מבטו בנוף, הוא הקיש שוב על כמה כפתורים וההליקופטר התקדם קדימה. הוא לחץ על האוזנייה שהייתה ברשותו ואמר אליה, "מסוק 2 למגדל הפיקוד אני יוצא. גובה 245 אנחנו עולים בקצב שש, לחץ אוויר 35 והמנוע מחומם כבר עשרים דקות". הייתה שנייה של שקט עד שקול מעומעם נשמע מהאוזנייה והטייס חייך במבט מרוצה, "קיבלתי" אמר ודחף את הידית קדימה כמטיס אותם.

הארי כחכח בגרונו כמחכה שהוא יסיים את עיסוקיו ואז שאל, "מה זאת אומרת ג'פרי לא בפריז?" ונשען קדימה בדריכות.

"חבר שלי הטיס אותו היום לאטלנטיק סיטי" הוא בישר להם והארי קימט את גבותיו בדאגה.

"אתה בטוח?" ווידא.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now