5. Kapitola- Brumbálova armáda

143 9 2
                                    

Než začneš číst kapitolu, rozhodla jsem se psát podle svého, budu se pokoušet, aby události byly co nejvíce podle originálu, ale hledat v knize co a jak je hodně náročné, takže si pojedu podle svého, snad ti to nebude vadit a omlouvám se, když něco nebude sedět.

Hermiona často přemýšlela nad tím, co jim Sirius toho večera řekl.

,,Harry." Promluvila na svého kamaráda večer, když jejich parta seděla v nebelvírské společenské místnosti nad hromadou úkolů.

,,Jo?" letmo se na ni podíval, stále shrbený nad pergamenem z kouzelných formulí.

,,Chtělo by to učitele." 

,,Nedokážeš ten úkol udělat sama? Protože pokud ne, něco je opravdu špatně." Popíchl Ron.

,,Myslím učitele na obranu proti černé magii." 

,,Ano, ale to jsme zjistili hned první hodinu."

,,Vy si nepamatujete co říkal Tichošlápek?" 

,,Já ano." Ozvala se Kristin.

,,Alespoň někdo." 

,,Fajn, fajn, tak o čem zase přemýšlíš?" Vzdal to Ron a zeptal se kamarádky přímo.

,,Chtělo by to někoho, kdo nás bude opravdu učit obranu a ne jen odstavce z učebnice." 

,,A ty máš v rukávu nějaký geniální nápad, že ano?" Zeptala se Lal.

,,Přesně tak!" Zazubila se Hermiona.

,,A byla bys tak ochotná nám ho prozradit?" Zeptal se jí Harry.

,,Chtělo by to někoho, kdo ta kouzla zná, samozřejmě, někoho, kdo ví co dělá a kdo už bojoval proti vy-víte-komu." Prozradila Hermiona.

,,Brumbál nás odmítne." Zamračila se Kris.

,,Já ale nemyslela na Brumbála." 

,,Ty myslíš na..." Najednou se Ronovi vše vyjasnilo. ,,To je geniální!"

,,Co?" Nechápal Harry.

Ron s Hermionou si vyměnili pohledy, Kristin s Laurou pomalu začaly chápat, co tím myslí.

,,Koho teda myslíš?" Zeptal se Harry, na otázku mu však nikdo neodpověděl, podívali se na něj s úsměvy od ucha k uchu.

,,Ne, tak to ne." Zatrhl jejich nápad Harry ve chvíli, kdy mu řekli, že by to měl být on.

,,Ale no tak, Harry, přeci už jsi s ním bojoval a kouzla znáš a umíš." Přemlouvala kamaráda Hermiona.

,,I kdybych na to kývl, nikdo by nechtěl, abych je učil já. Mají mě za blázna a lháře, stejně jako Brumbála." Namítal Harry.

,,To není pravda, všichni ne." Mračila se Kristin.

,,A i kdyby to byla pravda, pořád bys měl nás, no tak, zamysli se. Mohl bys učit Nevilla, Freda a George, Ginny, Jacoba a Beccu, mě, Kristin, Sam, Rona, Hermionu. A určitě by se našel ještě někdo, třeba Lenka nebo Cho." Přemlouvala Harryho Laura.

,,Tohle je podraz." 

,,Proč?"

,,Použila si Cho, to se nepočítá." 

,,Mohl bys jí učit." Pokračovala Laura.

,,Dobře! Tak jo, uděláme to! Jen už toho nechte." 

,,Ano!"

********

V den, kdy byla povolena návštěva Prasinek vešla Hermiona spolu s Harrym a Ronem do starého hostince, kam studenti nechodili.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat