***
**
*
Bu kitabı yazdıysam bilinki artık bakire değilim.... Tamam şakaydı ciddiye almayın.
Osamu'nun anlatımı ile
Annemin yatağını hazırlayıp onu odasına geçirdikten sonra yorgun argın odaya çıktım. Odanın kapısını açıp içeri girdiğimde Suna yatağa oturmuş beni bekliyordu. Yavaşça önüne gelip açık bacaklarının arasına girdim saçlarını karşıtırdım.
"Annende bir yatmadı."
Kıkırdayarak Sunanın boynuna kollarımı doladığımda sunanın elleri yine harekete geçmişti.
"Annem 2 hafta bizde kalacak o yüzden biraz kendine hakim olman gerekecek."
Suna ağzını açıp şokla bana baktığında kalbinden küçük bir şeyin koptuğuna emindim.
"Ama ama-"
"Ama yok. Annem 2 hafta sonra Atsumu'lara gidecek o zaman istediğin kadar yaparız."
Suna yavaşça t-shirt'ümü sıyırdığında kafasına küçük bir vurdum.
"Hayır Rintarou."
Suna'nın elleri yavaşça aşağı indiğinde ani bir hareketle beni yatağa soktu ve beni altına aldı.
"Bana Rintarou dersen yerimde duramam ki."
Derin bir iç çekip Sunanın dudağına küçük bir öpücük kondurup yan tarafa döndüm.
"İyi geceler Suna."
"Ama küçük tavşanım."
Suna homurdanarak kendini yanıma doğru attı ve kollarını belimde sarıp beni kendine çekti. Yavaşça öne doğru döndüğümde kafasını boynuma yerleştirdi.
"Koca bir bebeksin."
Boynumda hissetiğim acı ile irkildim ve ağzımdaki inleme çıkmasın diye dişlerimi sıktım.
"Kime bebek demiştin."
Suna dudaklarında ki kanı umursamadan ısırdığı yeri yaladığında Sunanın saçlarında ki elim harekete geçti ve Sunanın saçlarını çekmeye başladı.
"Y-yapma..a-annem kontrolle geli- Ngh! Suna!!"
Suna yavaşça boynumdan ayrıldığında kafasına vurdum ve sırtımı ona dönüp yorganı üstüme çektim. Akşamları suna iyice sapıtıyordu ve her ona bir şey dediğimde aklımın ucuna gelmeyecek şeyler yapıyordu. Bu konu ile ilgili kendimi korumam gerekiyordu.
"Osamum"
Suna yavaşça belimden tutup beni kendine çektiğinde bu sefer kanmamakta emindim.
"Küçük tavşanım."
Yine ses etmediğimde ısırdığı yeri yavaşça yalamaya başladı. Yalamasının nedeni orda ki acının geçmesi ve aynı zamanda da benim ol anlamında bir işaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Eclipse • // SakuAtsu //
Historia CortaAtsumu yeni mezun olmuş bir modeldi. Profesyonel olmak isteyip eğitilmek isteyen bir model. Ama Atsumu ona model olmayı öğretecek kişi ile tanıştığı zaman şoka girdi. Çünkü o kişi Atsumu'nun büyük hayranı olduğu Kiyoomi Sakusaydı.