Seungmin'den
Dün gece iş yerinden geç ayrılmıştım. Bu sebepten ötürü çok yorulmuş gelir gelmez duş almadan yatağa kendimi atmıştım. Fakat sabahın köründe telefonumun çalması beni sinirlendirmişti. Tatil günümde neden beni rahatsız ediyorlardı ki?
İçimden söverek yorgun halimle yataktan doğruldum. Telefonu elime alarak mayışık bir tonda konuşmaya başladım.
"Alo, Kim Seungmin siz misiniz?"
Duyduğum yabancı ses kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Az buçuk tanıyor gibiydim ama anlam çıkaramıyordum kimdi bu? Sabahın köründe sesini dahi tanımadığım birisi, neden beni arıyordu?
"Evet benim.."
"Beni tanımadın mı? Benim Jisung! Liseden!"
Kaşlarımı şaşkınca kaldırmıştım. Bu o idi! Lise arkadaşım Jisung! Görüşmeyeli iki sene olmuştu ve onu çok özlemiştim.
"Jisung! Dostum seni çok özledim.."
Jisung sevinçli değildi bu ses tonundan anlaşılıyordu. Yüzüm garip bir hal almıştı.
"Acil bir durum var... Normalde bu saatte rahatsız etmek istemezdim ama.."
"Sorun nedir?"
"Üniversite dekanımızı hatırlıyor musun?"
Üniversite dekanı... 3 sene önceki o büyük kaosa sebep olan adam...
"Evet hatırlıyorum."
"O çok zor durumda. Ben de yeni haber aldım hastaneye geldim. Kansermiş ve son zamanlarını yaşadığı söyleniyor.. bizi istiyormuş."
"B-bizi?"
Dekanın durumuna mı yoksa bizi isteyişine mi şaşırmam lazımdı?
"Hepimizi, 8imizi de."
İçim titrerken mırıldanarak saçlarımı geriye attım.
"Diğerlerini aradın mı?"
"İlk seni aradım diğerlerini de arayacağım şimdi.. rica ediyorum gel."
"Tamamdır hangi hastane?"
"Büyük Seoul Hastanesi."
"Gelirim birkaç saate."
Telefonu kapatarak yatağa bodoslama geri uzanmıştım. Aklım karışmıştı. Dekan, her şeyi mahvettikten sonra nasıl olur da bizi istemişti? Dokuzumuzu birden... Oysa lise bittiğinden beri hiçbirimiz bir araya gelmemiştik. Peki herkes nasıl karşılayacaktı? Umarım yine büyük bir kavga çıkmazdı..
*******
Flashback (3 yıl önce)
-Yazardan-Hyunjin sahilde elindeki gitarla okul bahçesinde şarkı söylemeye devam ediyordu. O Seoul'un en prestijli ve özel üniversitesinde okuyordu tıpkı diğerleri gibi. Ailesi çok zengindi, bir ağabeye sahipti.
Onun tutkusu gitardı. O gitara bağlı idi. Şarkı ve dans her şeyi.. o sanata aşıktı. Biraz da, yakışıklı olmasından mı kaynaklanır bilinmez yılışık bir tipti.
Sevgilisi Felix, onu uzaktan gitarını çalışını sevgiyle izlerken yanında oturan Jeongin ile flörtleşerek gitarını çalmaya devam ediyordu. Kalabalık öğrenci topluluğu müziğin etkisiyle gülerken Felix'in gözüne bu durumun çarpması sinirlenmesine neden olmuştu.
Sonunda çalmayı bitirmiş, başarısından ötürü kalabalık onu alkış tufanına tutmuştu
Selam verdikten sonra Jeongin yılışık bir şekilde Hyunjin'in koluna girmiş, Felix'e doğru yürümüşlerdi. Hyunjin saçlarını geriye atarak gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılın Öğrencisi - Stray Kids.
Fanfiction"ve bu yarışma, dostluklar arasına bir yalan olarak girmişti. en çok da aşklar arasına..." changmin 1 ~ 06.04.21