3

20 5 0
                                    

𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑎𝑐𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑒𝑚𝑢𝑎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑎𝑐𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑒𝑚𝑢𝑎

Selepas kejadian itu....aku bawa yangyang balik... "Ni siapa Yulia?!" Jerit Ibu nya aku baru mahu jelas kan tiba² abang nya telah memotong dahulu... "Tu kawan Kun...Yulia nak jaga dia..."kata Kun lalu Minum air teh yang baru dia buat tadi... "Ohhhhh bagus lah..tu ada bilik kosong tu..nanti Yulia hanta dia ye...jangan pula tidur kat situ sekali..."kata Ayah nya... "Baik ayah..."aku bawa Yangyang naik atas dan..bawa dia ke bilik di sebelah bilik aku itu... "Awak rehat tau nanti nak makan...saya panggil.."kata aku lalu tutup pintu bilik...Yangyang masih lagi kesakitan...dia tahan sahaja sakit di perut nya..dia buka baju nya lalu dia nampak bekas jahitan yang ada di badan nya terbuka dan..berdarah sedikit... yangyang laju² call doktor nya... "Doc Siwon! Saya...punya jahitan kat perut ni..terbuka nak buat macam mana ye-" Yangyang baru sahaja mahu tanya doktor nya tiba² aku masuk... "Yangyang jom mak- YANGYANG! NAPA JAHITAN NI-" aku sangat terkejut lalu Yangyang tutup mulutku...tetapi memandangkan suara yangyang sangat lantang Ayah Leeteuk pun dengar lalu ke bilik Yangyang... "Yangyang kamu kenapa?!" Tanya Ayah Leeteuk dengan risau... "S-saya...punya jahitan kat perut terbuka...tak tau k-kenapa.."kata Yangyang dengan masih lagi dalam keadaan terkejut melihat Ayah Leeteuk risau padanya.... "Aish...meh ayah jahit..."kata Ayah Leeteuk..Uncle Leeteuk ni dulu Doktor sekarang dia berhenti dan..yang ganti dia adalah Siwon rakan baik nya.... "Ayah???" Yangyang tertanya kenapa Ayah Leeteuk sebut ayah.. "Aish..panggil Uncle Ayah ye...jangan Uncle² Ayah tak suka....kamu tu dah macam family kami Yangyang...kamu tu dah berapa tahun rakan dengan Kun...cuma belum pernah datang sini je..."kata Ayah leeteuk sambil jahit...so..how about aku? Aku keluar lah..takkan nak tengok lama².... "Terima kasih ayah.."kata Yangyang... "Sama²...dah jom makan ye..."Ayah leeteuk bawa Yangyang turun bawah... "Mari makan yangyang ibu masak banyak ni..makan lah ye..."kata Ibu Irene yang jemput Yangyang makan.... "Baik...Terima kasih.."kata Yangyang...pertama kali dia dapat makan sesedap itu...Ibu dan ayah termasuk aku pelik tengok yangyang makan seperti sebulan tak makan....Kun sahaja yang tahu apa yang jadi padanya... "Yangyang pelan² makan....kamu...ada family ke??"tanya Irene...Yangyang tersedak bila mendengar pertanyaan Irene... "Er....a-ada..."kata Yangyang.... "Oh....diorang...takkan tak kisah kan yangyang ni luka or...anything????"tanya Ibunya lagi...Yangyang cuba cari jawapan tepat untuk jawab soalan ibu irene... "Er....kisah je...cuma diorang busy sangat...tu lah masalah nye..."kata Yangyang lalu suap makanan lagi... "Ohhhhh ok.....Kun...kejap lagi keluar pergi beli barang.."kata Ibunya... "Ibuuuuuu Kun malas lah....tu Yulia ada suruh dia.."kata Kun lalu makan lagi... "Yah..hyung...mana boleh...dia perempuan tak elok keluar malam²..."kata Yangyang....aku terkejut tengok Yangyang yang protect dia sekarang ni.... "alah..tu semua rumor sahaja..."kata Kun... "Aish...Yulia aku teman kau nanti tau..."kata Yangyang pada aku...dan...aku angguk sahaja...tiba²....

KRING!

Baby❤

Hi wat pew tuw??
Read 8:00

𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘'𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨Where stories live. Discover now