x

1.7K 45 0
                                    

Alcohol
ahol a szív vérzik

Alcoholahol a szív vérzik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daniella Nadina D'Adamo

Daniella Nadina D'Adamo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Charles Leclerc

•••
The Weeknd — Heartless

Daniella Nadina D'Adamo / Lilly Collins (23) csendes, szorgalmas lányként töltötte gimnazista éveit, ezáltal soha sem tapasztalta meg a tinédzserkor kicsapongó oldalát. Mondhatni jól nevelt volt, habár szülei egyáltalán nem foglalkoztak lányukkal, csak is kizárólag nővérével Yzabella Heide D'Adamo / Hannah van der Westhuysen-val (25), akinek fontos szerepet szánt a sors, miszerint Monaco leggazdagabb, legjóvágásúbb férfiját kell megszereznie, hogy további élete során ne szenvedjen hiányt semmiben és fenségesen éljen. A D'Adamo család népszerű körökbe tartozott. Fényűző élet, nagyestéji, mérhetetlen nagy mennyiségű vagyon. Tipikus monacoi család. Nem is volt kérdés, hogy a lányok Monaco legelitebb iskolájában szerezzék meg azt az egyszerű papír fecnit, ami megannyi tanulás gyümölcse és mégis az nyílvánítsa felnőtt embereknek őket, de valójában szart sem ér. Daniella sosem járt ismertebb klubbokba, nem volt egy menő társaság részese sem. Csupán kevés baráttal rendelkezett és élete ezt a korszakát a négy fal közé zárva töltötte, kimagasló figyelmet fordítva tanulmányaira, álmaira és céljaira. Éveken keresztül teltek így mindennapjai. Nem keserítette el, voltak megingások, de kitartóan küzdött a céljaiért. Egy félre sikeredett monacoi rendezvény után siklott el ettől a szép álom világtól az élete. Kezei közül kicsúszott az irányítás és ő ezt pusztai szemeivel nézte végig. A sajtó ellene fordult, de családja kimagyarázta magát a felelősség alól és Daniellat egyenesen a mély vízbe dobták, ahol senkire sem számíthatott. Mindenki kiutálta és védte a maga bőrét, nehogy ő is belekeveredjen Daniella kudarcába. A bulvársajtó mindenhova követte a lányt és arra vártak, hogy valamit elrontson, amitől újra a címlapra kerülhet. A város nagy emberei a legrosszabb véleménnyel illették őt és a hétköznapi emberek is, akik csak a reggeli kávéjuk mellett Daniella botlását olvashatták az újságokban, természetesen hamarabb elítélték mielőtt megismerték volna Monaco legnagyobb balhéjának háttér történetét, amiből Daniella kapálódzott ki a legfőbb bűnösként. Nővérével meg kellett szakítania a kapcsolatát, ugyanis a párválasztásban akadályozhatja rossz hírnevével. Daniella az egyetemről is kibukott egy kitalált indokkal, ami egyáltalán nem volt reális, viszont az egyetem hírnevét sem húzhatta le a mélybe magával. A lány nem rendelkezett megfelelő anyagikkal, szülei minden számláját blokkolták és végül egyik barátnőjénél húzta meg magát, aki minden vélemény ellenére kiállt mellette és támogatta, mert ismerte Daniellat. A kezdetleges bántások elnehezedtek és sokkal fenyegetőbbek voltak. Daniella igyekezte lenyelni a békát és folytatni tovább az életét, egy bökkenővel, hogy honnan. Minden amilye volt az már elveszett. Eltűnt. Örökre. Amit a sajtó a szájába vesz az ott marad a köztudatban. Örökre el lett ítélve. Daniella-ra egyik éjszaka tört rá a keserves felismerés, amitől újra zuhanó lejtőbe indult az élete. Még így is mindenki azt gondolta róla, hogy a balhé után is tökéletes az élete, hisz gazdag családba született. Bármit megtehetett volna, de ez nem volt ilyen egyszerű. Semmi sem ilyen egyszerű. Azokat a keserves napokat a barátnője szobájában gubbasztva töltötte a legkiábrándítóbb gondolatokkal, de még akkor is igyekezte azt a látszatott kelteni, hogy rendben van a történtek után, hát nem így volt. Senki sem vette észre, hogy szeméből kezd kihunyni az a gyermeki csillogás, a boldogság apró szikrái. A kutya sem foglalkozott vele. Kezdett belefulladni a szomorúságba, bizonytalanságba, a végtelen fájdalomba és véget nem érő hétköznapokba. Neki csak kellett volna valaki, aki akkor rántja fel a mélyből, mielőtt teljesen elsüllyedt volna, de mivel senkije sem volt, ezért az alkoholhoz, a véget nem érő bulikhoz és a cigarettához fordult. A kedves, okos, aranyos lányból egy másik Daniella született. — Úgy emlegeti magát, mintha egy főnix madár lett volna. — Nem csak az élete változott meg, hanem vele együtt a személyisége. Egomániás, modortalan, keménykezű nővé vált, aki csupán a tekintetével ölni tudott volna. A majdnem egy évig tartó kicsapongó, bizonytalan, spontán élete megszűnni látszott, amikor megismerte Monaco leghelyesebb férfiját, aki nem mellesleg a formula szériákban kimagasló eredményeket tudhat a kezei között, nem mást, mint Charles Leclerc-et (23). "Macska-egér" kapcsolatuk felül múlhatatlan volt. Egymás iránti ellenszenvük, emelett szeretetük megmagyarázhatatlan kémiát váltott ki köztük, de a legfontosabb volt baráti kapcsolatuk ápolása, amit semmi pénzért nem cseréltek volna el. Daniella biztos pontra lelt a monacoiban, aki tényleges biztonságot nyújtott az elveszett nőnek, ismerve Daniella a múltját, csak még jobban védelmezte az emberek vérben forgó tekinteteitől.. — mesélte Daniella Nadina D'Adamo lapjainknak. Szavait életrajz formájába jelentettük meg a heti magazinunkban.

Ahol a szív vérzik - 𝐀𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥 [𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜]Where stories live. Discover now