Kerültél már olyan helyzetbe, amikor nagyon szerettél volna elbújni, de nem tudtál, úgyhogy végül inkább felvettél egy szégyentelen maszkot? Ebben a pillanatban Xiao Zhan úgy döntött, hogy inkább elfelejti, hogy ő valójában az énekes és színész Xiao Zhan. Jelen pillanatban teljes egészében Wei Wuxianként gondolt magára, mert csak egy szégyentelen ember szerepében élhette túl ezt a helyzetet.
Xiao Zhan megköszörülte a torkát.
– Khm. Most nem rólam beszélünk. Azt mondtad, hogy nem feküdnél le többé Qin Suval, de azok az emberek, akiket éppen meg akarsz ölni, pontosan azok, akik ismerik a kis titkodat.
– Én... én soha nem akartalak bántani titeket – esküdözött Jin Guangyao. – Én... soha nem tennék semmi olyasmit, amivel felmérgesíteném Er Ge-t.
– Hm, ezt azért kétlem. Ha elmondtad volna Zewu junnek, hogy mi a bajod, akkor nem gondolod, hogy segített volna neked és Qin Sunak? – kérdezte Xiao Zhan. – Zewu jun... gondolom, ő nem tud róla, hogy Qin Su tőled szült gyereket, mi? Csak azt tudja, hogy majdnem feleségül vetted.
Jin Guangyao nagyon régóta szerette és tisztelte Lan Xichent, amiért emberi módon bánt vele, sajnálatos módon. Talán nem akarta, hogy Lan Xichen megtudja, főleg nem azok után, hogy beismerte azokat a szörnyűséges bűntetteket, hogy ezek mellett még a húgát is teherbe ejtette, házasság előtt.
Eredetileg Jin Guangshan ötlete volt, hogy rágalmazzák és öljék meg Wei Wuxiant, és Jin Zixun hajtotta végre. De az, hogy teherbe ejtette Qin Sut, a saját döntése volt. Sokkal nehezebb lett volna számára bevallani, hogy vérfertőző kapcsolatból van gyermeke, főleg, miután ennyi csalódást okozott Lan Xichennek.
– Nie klánvezér... te ismered Qin Sut? – kérdezte Xiao Zhan.
Nie Mingjue összevonta a szemöldökét.
– Épp ezen gondolkodtam, amikor elmagyaráztad. Mit kell tudni Qin Suról? Miért szégyenled ennyire, hogy terhes? Gondolod, hogy Xichen megundorodna tőled csak ezért, amikor a saját öccsét többször is rajtakapták?
Xiao Zhan köhintett.
– Nem felejthetnénk el engem?
Tehát Nie Mingjue nem tudta. Ezért volt olyan meglepett, de nem borzadt el, amikor Xiao Zhan megerősítette, hogy Qin Sunak gyereke született. Lan Xichen talán a saját esküdt bátyjaként kezelte Nie Mingjuét, de talán úgy gondolta, hogy meg kell védenie Jin Guangyaót a jövőbeli megaláztatásoktól, főleg, mivel ismerte Nie Mingjue tüzes természetét. Ahogy Nie Huaisang mondta, nagyon kevesen tudták az igazságot Qin Suról.
Su Minshan felnevetett.
– Ha! Még szép, hogy mindenki megundorodna tőle. Ez a ribanc kölyke a saját húgával feküdt le!
Erre már Nie Mingjue arca is megváltozott. Még Jin Ling, A-Qing és a többiek is úgy néztek ki, mint akik nem akarják elhinni, amit éppen hallottak.
Jin Ling megremegett.
– Xian nagybácsi... amikor azt mondtad, hogy a nagybátyám nem vehette el Qin kisasszonyt az apja bűnei miatt... akkor nem a gyilkossági kísérletekről beszéltél, hanem...
Xiao Zhan bólintott. Kíváncsi lett volna, hogy Su Minshan hogyan szerzett tudomást Qin Su és Jin Guangyao rokoni kapcsolatáról. Honnan tudott egyáltalán Qin Suról, ami után eszébe jutott, hogy a Laoling Qin klán segítségével öljék meg később Jin Guangyaót? Á, ezek az emberek, megpróbálják kihasználni egymást, de egyiknek se jön össze... persze Jin Guangyao kivételével. Sajnos nem csak Su Minshan nem csak ahhoz volt elég hülye, hogy bedőljön Jin Guangyaónak, még ahhoz is, hogy Xiao Zhan is a bolondját járassa vele. Szóval ez az idióta hogyan tudta meg Jin Guangyao titkát, amit Jin Guangyao annyira erősen védelmezett, hogy még a saját fiát is megölte a regényben, sőt, a regényben megpróbált mindenkit megölni, aki tudott a dologról, még az esküdt testvérét is, akit annyira tisztelt?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanficRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...