25.

3.2K 83 20
                                    

Trochu se přesuneme. Vystupuji z letadla a očima hledám Paye nebo někoho z party. Po chvíli prohlížení si lidí mi skupinka lidí začne mávat asi 2 metrů před očima. Zaostřím a zjistím že jsou to oni....a doslova všichni. Pay, Blake, Josh, Bryce, Noah, Griff a k mému překvapení i Nikita. Rozběhnu se za nimi a všichni mě hromadně obejmou. Něco mi jeden přes druhého mumlají do uší ale myslím že oni sami si přes sebe nerozumí. Zaslechla jsem jen několik "chyběla jsi nám" a pocítila pár kapek slz dopadající na moje ramena.

"Tak pojď" řekne Pay a chytne mě za ruku. Na všechny se usměju a oni mi úsměv oplatí. S úsměvy od ucha k uchu se rozejdeme k východu. Po dvou skupinkách nasedneme do dvou aut a jedeme....DOMŮ. Když dorazíme, všichni nejdou k nám ale rozejdou se k domu kluků. 

"Proč nejdete s námi k Payovi?" zeptám se jich a kluci se nervózně na zátylku a Payton odpoví za ně.

"Čeká tě malinké vyřizování ohledně tvého problému"

" Hodně štěstí maličká" řekne s litujícím úsměvem Blake, odejdou a já začnu být nervózní jako prase. Vejdeme domů a u stolu sedí muž, pro mě neznámý.

"Tak Ashley, tohle je můj otec. Momentálně má dost práce ohledně tvého problému aby jsi se nedostala do nápravného zařízení pro nezletilé"

"Pasť-"

"Ehm" odkašle mírně Pay a zmáčkne mi ruku....chápu, měla bych mluvit slušně

"Dobrý den"

"No....Ashley? Jsi Ashley?"¨

"Ano"

"Ták, ačkoliv nevypadám mile tak nejsem tak hrozný ale přiznávám-" odmlčí a pokračuje ve věte "no zkrátka to není obyčejný problém který udělá 16ti letá dívka a tudíž se to neřeší jednoduše a bude těžké je nějak umluvit k tomu nezavřít tě do toho nápravného zařízení. Pokud ale budeš rozumně spolupracovat a nedělat problémy tak by se to dalo nějak zvládnout. Nejsi v tom ale sama....ke slečně Barett se dnes vydá policie a o panu Hosslerovi zřejmě víš něco málo. Pokud ne, tak je v léčebně kvůli jeho zhoršenému psychickému stavu. Pokud se ti od pana Hosslera dostalo vět o tom jací mafiáni jsme tak...částečně mohu potvrdit ale Paytona už do toho netahej. Tak to je asi vše, rozumíme si?"

"Ano, děkuju a omlouvám se"

"No řekl bych neomlouvej se ale v tuto prekérní situaci se to hodí"

Usměje se a s rozloučením odejde.

"Zvládla jsi to Ashley"

"Proč jsi mi ty blbče neřekl že tu bude sedět tvůj táta?"

"Protože kdybych ti to řekl tak sem ani nepoletíš"

"Hm"

"Nebuď naštvaná, vždyť je to pravda"

"Nejsem naštvaná" řeknu a obejmu ho.

Domluvili jsme si sraz s klukama a Nikitou a udělali si ten nejlepší den.

...............................................................

A je tu konec.....s Payem má Ashley ten nejlepší vztah, problém se vyřešil a žijí si svůj překrásný život. S Hardinem ani Ness se nevídá.

..............................................................

Tak doufám že se líbilo a já jdu vydat první díl nového příběhu. Miluju vás a děkuji za všechny krásné komentáře a ostatní.

-Adell🥰



NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat