Andrea P.O.V.
Kad smo stigle kuci Nora se raspakovala i krenule smo da jedemo sve sto sam spremila u nas omiljeni film After.To vece smo provele gledajuci filmove do kasno.
Sledeci dan
Krenula sam na trening kod decaka povela sam i Noru.Danas nam dolazi i novi clan naseg kluba.
Kad smo dosle usle smo u moju svlacionicu i presvukle smo se. Kad smo izaslw na teren.
Nora i Relja:tiiiiiiiiiii
Tadija i ja :Vi se znatees?
Nora:da ja sam se zakucala u njega na aerodromu.
Ja:Au Nora al si ti suntava Bozeee.
Relja:A sta cete vi tu mislim vi ste devojke,necu trenirati sigurno sa devojkama.
Tadija:Ajoj sad si ga najebao.
Ja:Dobre Relja,ako mislis da ne znam da igram ajde sa mnom 1v1
Relja:Ih laganica cu da te pobedim igramo do 10 golova i gubitnik radi 100 sklekova.
Ja:Moze.
Krenuli smo da igramo i naravno posle 1min sam dala 10 golova,jer sam se iznervirala.Relja je gledao sirom otvorenih ociju u mene...Nora P.O.V.
Gledam relju kako radi sklekove,jao kako je samo zgodan.Ma Nora sta ti je vise sinoc jisi mogla da zaspis,jer si salo razmisljala o njemu.Da se nisam zaljubila,ma neee nisam sigurnooo.
A(andrea):Sekice sto blenes u Relju da se jisi malo zaljubila?
Ja:Andrea bre sta ti je ,jesi li ti poludela.
A:Ja nisam ali ti jesi za Reljom.
Ja:Ma mrs.
I pocela sam da je jurim po celoj sali.Ostali momci su nas gledali kao da smo poludele.Jedan momak me je gledao nekako cudnoni kad sam prosla pores njega podmetnuo mi je nogu i pala sam.Kad sam malo bolje pogledala ko je to shvatila sam da je to....Kad sam malo bolje pogledala videla sam mog bivseg decka kako stoji i smeje ki se.Ustala sam i krenula prema njemu,kad je video da idem prema njemu se uozbiljio.Kad sam mu prisla opalila sam mu takvu samarcinu da je pao na pod.
Ja:Kako se usudjujes da nakon svega sto si mi priredio,dodjes i podmetnes mi nogu da padnem,ako te onda nisam ubila to ne znaci da necu sad.
Svi su me zbunjeno gledali sem Andree,jer je ona znala o cemu se radi.
Flashback
Nora P.O.V.Kao i svakog jutra pozovem Ivana,ali on mi se ne javlja,i tako nekoliko puta.Odlucila sam da cu otici do njegovog stana da ga iznenadim,jer imam njegov kljuc.
Kada sam dosla usla sam u stan i dozivala ga,ali se nije odazvao.Krenula sam u spavacu sobu,ali na putu do nje su bile razbacane zenske i muske stvari.Kada sam usla u sobu videla sam Ivana i neku devojku gole u krevetu.
Ja:IVANE,STA JE OVO.KAKO SI SAMO MOGAO DJUBRE JEDNO OBICNI,KLOSARSKO.
Ivan:Nora nije kao sto izgleda.
Xx:Ivane ljubavi,ko je ova?
Ja:KAKO KO JE OVA JA SA NJEGOVA DEVOJKA,SADA BIVSA,A STA IVANE NIJE KAO STO IZGLEDA MORE MRS.
Prisla sam i lupila mu samar,nakon cega sam legla na njega i udarala ga pesnicama dok mu krv nije krenula iz nosa.Ona devojka od malo pre je pokupila svoje stvari i otisla,obicna kurva.
ESTÁS LEYENDO
Football love and Basketball love
Novela JuvenilOna.Mlada,lepa i uspesna kosarkasica.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema decka. On.Mlad ,lep i uspesan fudbaler.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema devojku.