Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 04.02.2021 (23:41)
Bölüm Şarkısı: Red - Already Over
Auralorina çok teşekkür ederim bu güzel Tamerin kapağı için! :D Ben çok beğendim, birçok anlamı olan bir kapak var. Geleceği yansıtıyor.🤭
İyi Okumalar!
❈
Lussamus Krallığı - Reme
Tamerin
Sevgilim, Değerlim, Kaveh'im
Bu mektubu yazarken okuduğunu düşünmek beni çok heyecanlandırırken yanında olamamın kederi kalbimi paramparça ediyor. Sensiz geçen günlere isyan etmeyi bıraktım, yavaş yavaş alışmaya başladım. Bu çok korkunç! Kendimi oyalıyorum, acıdan kaçabilmenin tek yolu bu. Daha çok kitap okuyorum, daha çok bir şeyler öğrenmeye kendimi adamış durumdayım. Başka türlü nasıl bu ayrılıkla başa çıkabilirim bilmiyorum. Senin gidişinle içimde bir şeyler öldü. Beni geride bıraktın, yaşamam için. Bunu yapman gerekliydi, başka bir çözüm yoktu. Bunu düşündükçe içim acıyor. Buna sebep olanları affetmek ise istemiyorum. Kalbimdeki merhameti öldürdüler, sevgilim, senin gidişlinle ben başka bir Tamerin'e dönüşüyorum. Karanlığa karışıyorum.
Sen hayatıma girmeden önce değersizdim. Kimse için önemli değildim. Sen bana değer verdin, beni ben olduğum için sevdim. Senden önce sevmeyi bile bilmiyordum. Seninle öğrendim, kendimi keşfettim. Aşkın cömertliğini gördüm. Ruhumu sevdin, kalbimin varlığını gösterdin. Seninle yaşadığım aşk kesinlikle her şeye değer. Gerçek zenginliğim aşktı, onu benden kopardılar. Giydiğim bu ipek elbiseler, taktığım mücevherlerin hiçbir önemi yok. Tekrardan eski hayatıma dönmeyi, seninle özgürce buluşmayı diliyorum. Rüyalarımda öyleyiz. Ben Domina Tamerin değilim, özgürce seninle buluşuyorum. Kimse karışamıyor. Bu çok güzel bir duygu. Keşke sadece rüyalarda kalmasaydı. Gerçeğe dönebilseydi.
Bir gün bulaşabilmeyi çok isterim. Tekrardan ellerini ellerimde hissetmek istiyorum, kalplerimizin bir olmasını arzuluyorum. Başka insanlar olsak bile kalplerimiz aynı kalacak. Her şey kaldığı yerden devam edecek. Bu sefer asla ayrılmamak üzere birleşeceğiz. İçten içe buna inanıyorum, Kaveh. Senin için bir gün geleceğim. Saevthas'daki kimse karşımda duramayacak, Lussamus'daki kimse beni durduramayacak. Aklımda, ruhumda ve kalbimde senin aşkın var iken tüm bu engelleri aşacağımıza inanıyorum. Güçleneceğim, aşkım, sevdiğim her şeyi korumak adına güçlenmeyi çok istiyorum. Doğru yol bu gibi geliyor. Doğru olarak yapacağım tek şey bu gibi. Bunun için karanlığa karışmam gerekiyorsa karışırım. Çevremdeki insanlar bundan korkmuyor iken ben neden korkayım ki? Her şey bizim için olacak. Göreceksin, bir gün buluşacağız ve asla ayrılmayacağız. Buna inanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficción históricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...