douăzeci și unu

2 0 0
                                    

"- Am ajuns acasă." aceste cuvinte le-a așteptat Federico toată noaptea.

Era deja ora șase dimineața dar el nu adormise.

Beatrice a fost trezită de alarma zgomotoasă a lui Jackson, care îl anunța că este o nouă zi de antrenament.

În liniște, fata și-a făcut rutina și s-a îmbrăcat la loc în hainele cu care venise.

Jackson aștepta ca cea mică să iasă din baie.

"- Am coborât și am luat cafea."

Cu ușurință, Trice a luat paharul și a devorat gustul pur al cafelei.

Nu era amatoare dar totuși avea nevoie de un antrenament pentru cele ce vor urma.

Și-a luat telefonul de pe noptieră și parcă a început să-și înjure existența.

Avea peste douăzeci de apeluri pierdute de la Federico.

"- Știi, ar cam trebui să plec. Cineva mă așteaptă. Mulțumesc mult pentru cadou." a spus luând medalionul între degete.

"- Înțeleg, îți voi suna un taxi."

Mini vacanța cu Jackson a mai deconectat-o puțin dar tot trebuia să dea piept cu Federico și temperamentul său când va ajunge acasă.

Distanța dintre hotelul lui Jackson nu era mare.

"- Mulțumesc mult că ai acceptat." a luat-o Jackson strâns în brațe.

Beatrice nu a mai comentat nimic în plus, doar l-a asigurat că nu are de ce să-și facă griji în acea privință.

Și-au luat la revedere, râzând pe seama celuilalt. Puteai jura că sunt frate și soră.

Portiera a fost deschisă atent de către Jackson și Beatrice i-a făcut cu mâna când aceasta s-a închis.

Taxi a luat în considerare adresa fetei și a dus-o rapid la destinație.

"- Taxi a fost deja plătit." a spus șoferul refuzând banii.

"Aish, copilul ăsta." gândi Beatrice.

Nu mai avea nici numărul lui de telefon pentru a-i scrie un simplu mulțumesc pentru fapta făcută.

Cheile și-a făcut drumul în încuietoare și ușa casei sale largi și primitoare s-a deschis.

La început a crezut că Federico doarme dar și-a adus aminte de antrenamentul zilnic pe care îl avea dimineața.

Cu cât mai puțin zgomot a încercat să se strecoare în camera ei.

"- Ai idee ce tocmai ai făcut?"

Vocea lui Federico aproape a clacat, nu voia să pară nici brutal sau prea îngăduitor.

Beatrice și-a luat lucruri în mână și a oftat subtil.

"- Uite--, îmi pare rău."

"- Nu, nu-ți mai accept nimic. Doar spune-mi unde ai fost?"

Ambii știau că de aici va porni o ceartă aspră dar totuși băiatul voia să se descarce, s-o facă și pe ea să simtă ceea ce a simțit și el.

"- Am fost cu un băiat-"
În acel moment, Beatrice a știut clar că nu trebuia să înceapă așa.

Pe fața celui din fața ei au apărut semne mici de tot felul, dezamăgire, ură, trădare.

Doi de inimă neagrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum