Ertesi gün;
Dicle uyanır evden çıkmak için hazırlanıyordur kapı çalar. Dicle kapıyı açtığında karşısında Kıraç'ı görmeyi beklemiyordur.
Dicle:bir şey mi oldu kıraç bey.
Kıraç:dicle bugün işe gitmiyoruz bütün gün birlikte vakit geçiriyoruz.
Dicle:bir sürü işim var sete gitmem gerek Feris hanım hepsini yetişemez.
Kıraç:merak etme ben hepsini ayarladım bugün baba-kız günü yapıcaz senle sana dair kaçırdığım ne varsa telafi edicem.
Dicle:geç kalmadın mı sencede bunlar için.
Kıraç:evet biliyorum geç kaldım ama telefi edicem bana baban olarak şans verir misin.
Dicle:bir daha şans vermem ama.
Kıraç:tamam.
Dicle ve kıraç lunaparka giderler. Dicle'nin gözleri dolar.
Dicle:burda napıcaz.
Kıraç:sen ne istersen onu yapıcaz.
Dicle:ne istersem mi.
Kıraç:ne istersen.
Dicle etrafına bakarken Kıraç'ın gözünde Dicle'nin küçüklüğü canlanır sanki Dicle 5 yaşındaymışta ilk kez babasıyla lunaparka gelmiş gibi. Kıraç gülerek kızını izler. Dicle babasına döner gözlerindeki ışıkla.
Dicle:gondola binelim mi.
Kıraç:binelim hadi gel.
Dicle ve kıraç gondola biner. Dicle kahkaha arttıkça Kıraç'ta kızıyla mutlu oluyordur. Lunaparkta vakit geçirdikten sonra bir kafede oturmuş kahvelerini içiyorlardır.
Kıraç:evet söyle bakalım.
Dicle:neyi söyliyim.
Kıraç:barışla sevgili olmanı bundan ne zaman haberim olucaktı. Dicle evlendiğinizde mi.
Dicle:öyle bir niyetim yoktu söyliycektim ama ajansta o zamanlar asistandım ve asistanların oyuncularla ilişkisinin olması yasak.
Kıraç:he şimdi menajersin ve rahat rahat söyleyebilirsin bu durumu öyle mi.
Dicle:evet biz kötü bir şey yapmıyoruz ki bir birimizi sevmemiz aşık olmamız ayıp değil günah değil utanılcak bir şey yapmıyoruz biz bir birimizi seviyoruz hepsi bu.
Kıraç:evet ama ben sana bu ilişkiyi onaylamadığımı söylemiştim.
Dicle:evet hatırlarsan bende sana bu konuda fikrini sormadığımı söyledim. Bu benim hayatım evet babamsın bir şeyleri iyileştirmeye çalışıyorsun bununda farkındayım ama ilişkimle ilgili sana fikirini sormadım.
Kıraç:seni üzmesinden korkuyorum Dicle.
Dicle:merak etme baba. Barış beni üzmüyor. Aksine beni mutlu etmek için her şeyi yapıyor geçenlerde Gülben hanımın peşinde koştururken bana Gülben hanımın reklam setinde sürpriz hazırlamıştı. Ben kendimi ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu hissediyorum baba.
Kıraç:sen Barışı gerçekten seviyor musun Dicle.
Dicle:seviyorum gerçeken seviyorum Barışı.
Kıraç:tamam ilişkinize karışmıycam ama. Dicle artık baba-kız ilişkisi olsun istiyorum aramızda biliyorum sana çok geç kaldım ama artık ben burdayım kızım ben bundan sonra ne yaparsan yap hep arkandayım bunu unutma olur mu.
Dicle:(gözleri dolu dolu) unutmam.
Kıraç Dicle'ye sarılır saçlarına öpücük kondurur.
Kıraç:hadi artık seni eve bırakıyım dinlen yarın çok iş var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Adı:DİCBAR
عاطفيةson bölümden devam diclenin evine giren sapıktan devam edicem