Jane လေးအခန်းထဲကထွက်သွားသည်နှင့်တစ်ပြိုင်နက် Lisa အခန်းတံခါးကို lockချလိုက်သည်......
ထို့နောက်Jennie ကိုကုတင်ပေါ်တွင်ထိုင်စောင့်နေလိုက်သည်.....
Jennie ရေချိုးခန်းမှကိုယ်လက်သန့်စင်ပြီးထွက်လာတော့ ကုတင်ပေါ်တွင် မိန့်မိန့်ကြီးပြုံးကာ ထိုင်နေသောlisaအား"Honey Janeလေးကဘယ်ရောက်သွားတာလဲ.....”
"Aww. .. babyလေးက ဒီညသူ့TTတေွနဲ့အိပ်ချင်တယ်ဆိုလို့သွားအိပ်ပြီလေ.... လာပါဦးJenn. ...”ဟုဆိုကာ လက်ဆန့်တန်းလာသဖြင့် သူမကအလိုက်သင့် လေးသူ့ရင်ခွင်ထဲတိုးဝင်ကာဖက်ထားလိုက်သည်....
"Jennရဲ့ကိုယ်သင်းရနံ့လေးကိုလွမ်းလိုက်တာ.....” ဟု သူကတိုးတိုးကလေးရေရွတ်ကာ သူမလည်တိုင်ကလေးတစ်လျှောက်အနမ်းများခြွေနေသဖြင့် သူမလည်တိုင်ကလေးကိုမော့ကာမျက်လုံးများကိုမှိတ်လျှက်အနမ်းများခံယူနေလေသည်....
ထိုမှတဆင့်သူမရင်ညွန့်ကလေးများကိုနမ်းရှိုက်လိုက်သည်.......
နမ်းရှိုက်နေရင်း သူမဝတ်ထားသော လက်တစ်လုံးကြိုးဂါဝန်ကလေးကို လှမ်းချွတ်လိုက်သည်.... အတွင်းခံလေးများသာကျန်သော သူမကို သူ စိုက်ကြည့်ကာ အိပ်ယာပေါ်သို့လှဲချလိုက်ပြီး
"Baby why are u so hot? !? ”
သူမပေါင်တံသွယ်သွယ်ကလေးကို လက်ချောင်းများနှင့်ညင်သာစွာပွတ်သပ်လိုက်သည်ထို့နောက်သူမဗိုက်သားရှပ်ရှပ်ကလေးကို အသာအယာတို့ထိကာသူမကိုလှမ်းကြည့်လိုက်သည်...
သူမ၏ ညို့မျက်ဝန်းတစ်စုံနှင့်ရင်ဆိုင်လိုက်ရပြီးနောက် Lisa စိတ်ကိုထိန်းမနိုင်တော့ဘဲ သူမခန္ဓာကိုယ် တွင်ကျန်ရှိနေသေးသောလက်ကျန်အဝတ်များကိုချွတ်လိုက်ပြီး သူမနှုတ်ခမ်းလေးအား ငတ်မွတ်စွာစုပ်ယူနမ်းရှိုက်လိုက်လေသည်....
ထိုမှတဆင့် သူမ၏ပခုံးသားနုနုကလေးကို အသာအယာကိုက်လိုက်ပြီးနောက် နှုတ်ခမ်းဖျားလေးဖြင့်ပွတ်ဆွဲသွားပြန်သည်.....
ပေါင်တံတလျှောက်လက်များကကျူးကျော်ကာ ပွတ်သပ်လာသည့်အထိအတွေ့ကြမ်းကြမ်းကြောင့်သူမနှုတ်ခမ်းများကို အသာကိုက်ထားလိုက်မိသည်...
STAI LEGGENDO
Love at first sight 😍
Storie d'amoreချစ်တယ်ဆိုတာမင်းနဲ့တွေ့မှသိလာတာပါ...မင်းကိုမြတ်နိုးတယ်.... မင်းဟာကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဦးပါ.... ခ်စ္တယ္ဆိုတာမင္းနဲ႕ေတြ႕မွသိလာတာပါ...မင္းကိုျမတ္နိုးတယ္.... မင္းဟာကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ....