Se-lin?

308 16 9
                                    

Anahtarı elimde tutarak sırıttım. Mertin tabiki haberi yoktu. Duygu ve Demiri kitlemiştim. Kantine inip Mertin yanına gittim . Sina ile hararetli bir şekilde konuşuyordu. Sessizce yanlarına gidip arkadan Mert'e sarıldım. "Güzelim " diyerek ellerimin üstüne elini koydu. Kolumdan tutup önüne geçirdi. Belime elini koyarak sıkıca sarıldı. Kafamın üstüne öpücük kondurup Sina'ya " Akşam hallederiz." Dedi. " neyi hallediyomuşsun Akşam " dedim. Gülümseyerek bana baktı kafasını eğip. "Küçüklerin karışmaması gereken şeyler miniğim. Sana çikolata alalım mı ?" Dedi. Neler oluyodu ya ? Gözlerimi kısarak ona baktım.

"Konuyu mu değiştiriyorsunuz Mert bey?" Diyerek tek kaşımı kaldırdım. " Hayır miniğim . Sen sevmiyor muydun çikolatayı gel alalım" diyerek kolumdan tutup sıraya soktu beni. Çikolatamı alıp elime tutuşturdu. O an aklıma gelen şeyle durdum. Mertin kolu omzumda olduğu için benle o da durdu. "Mert " dedim. Dudağımı ısırıp masum masum ona baktım. Çok kızar mıydı ki ?  " Naptın " dedi sağ gözünü kırparak . " Duygu ve Demiri kütüphaneye kitledim. " dedim. Kaşlarını çattı ilk önce sonra güldü . "Niye" dedi. " Çünküüüüü Demirin Duyguya Duygunun Demire duyguları vardı. Bende kitledim. " dedim. "Gel çıkartalım onları." Kafamı salladım.

Kütüphanede onları öyle görünce çığlığı bastım. Aynı anda bana bağırarak "Gece Kulağımı s*ktin!" Diye bağırdılar . Kıkırdayıp, "eniştee sen buna dayanabileceğine emin misin ya " dedim. Gülerek "Vallaha bir kere kendimize sardırdık. İstesek de bırakamayız " dedi. Duru omzuna vurup o da güldü. Zille " Biz kaçar çifte kumrular. Hocalara yakalanmayın ha dikkat" dedim. Duygu arkamdan kitap fırlatırken kahkaha atarak dışarı kaçtım. Telefonumun zil sesiyle çıkartarak baktım .

Bilinmeyen numara : Çok mutlusunuz bakıyorum da .. Merak etme Güzelim . Uzun sürmeyecek. Çıkışta çok güzel şeyler yaşanacak . Korkmalısın..

Kaşlarımı çatarak telefonumu hırkamın cebine sokuşturdum geri. Kimdi ulan bu ? Yanıdaki sevgilime baktım. Gülümseyerek kolunu omzuma attı. Beni kendine çekerek başımı öptü. Tebbessüm ettim .

&&&&

Dersler bitmişti ve biz 4'lü olarak çıkışa yönelmiştik. O sırada okulun dışından adımız seslenildi 2 kız 2 erkek ismimizi seslenmişti. Kafamı çevirip baktığımda yutkunamadım. Dudaklarımdan istemsizce ismi döküldü. "Kaan."

Duygu hızla yanıma gelip , " sen de benim gördüklerimi görüyorsun dimi " dedi. Kafamı sallayarak ona baktım . Dolu gözlerimi gördüğünde kendine çekti beni. " kanka Kaan'ın yanında Baran da var" dedi . Onu aldatan eski sevgilisinin ismini söylerken sesi titremişti. Kafamı kaldırıp Mert'e baktım . sonra Kaan'a . Sıçarım ama böyle işe. Mertin elini tutup, boynumdaki kravatı çekiştirdim. Motorcu kıyafeti içindeki Kaan bana bakarken , ben Mert'e bakarak "Sevgilim ?" dedim. Mert elimi bırakarak , birkaç adım attı Kaan'ın yanındaki kıza doğru. " Se-lin" dedi kekeleyerek. O anda birisi sıkıca sardı bedenimi. Kokusundan anladığım kişiyle debelendim. " BIRAK!" diye bağırdım. O anda okulun yokuşundan aşağı inen siyah jeep tarzı arabadan birkaç kişi sarkarak, bizim olduğumuz tarafa ellerindeki metali ateşledi. " MERT!" diye bağıran ben ile onun kalın sesi karıştı. Ama o bana bağırmamıştı. Belki gecelerce gözlerimin önünde tekrarlanacak bu sahnede , onun , o kızın ismini Haykırmış ve benim kalbimi belki milyonlarca parçaya ayırmıştı. "SELİN!" bir anda herşey hızlandı. Kaan ben altta kalacak şekilde üstüme atlamış , beni düşürmüştü. Geri çekilip yüzüme baktı. O sırada duyduğum çığlık ile üstümden attım onu. "DUYGU!" diye bağıran Demir'in yanına çöktüm. "Kardeşim!" diyerek hırkamı çıkartıp yarasına bastırdım. Sol karın boşluğuna bası uygularken , hala yanımda olduğuna alışamadığım Kaan'a bağırdım "Ambulans'ı ara!" bana bakarak " araba !Baran Arabayı getir !" dedi. Demir hızla onu kucağına alarak Baranın arabasına bindirdi. Ön koltuğa oturarak Hastaneye baktım navigasyondan. "15 dakika uzaklıkta!" diyerek tarif etmeye başladım.

ERKEK LİSESİ ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin