5. Bölüm ~Hastalık?~

690 71 106
                                    


*Bakugonun Ağzından*

Okulun ilk günü günü bitmişti. Siktir! kendime çok sinirliyim. Bu gün nasıl 1. olamam. Kendime söz vermiştim oysaki. O Merodi denen kız. Ah tanrım sinirlerimi çok zorluyor. Kabul etmek gerek onunda quriki güçlü ancak beni geçmeyecek. İstese de geçemez, dimi?

Kendi başıma eve doğru gidiyordum. Güneş batıyor, her yer turuncuya bürünmüştü. Hemen yanımdaki sokaktan biri önüme geçti. Saçlarından tanımıştım, ayrıca kokusundan. O Merodi idi. Bu gün beni ikinciliğe düşüren. Hemen yanına hızlı adımlarla gittim. Beni tanımamış olmalıydı. Eğer o benle uğraşırsa bende onunla uğraşırdım.

Bakugou; Hey! Sen, iki renk göz. Bir dahaki sefere beni geçemeyeceksin.

SİKTİR, NEDEN BU KADAR GÜZEL KOKUYOR?!?

Merodi; Kendine bu kadar güvenme, bu gün performansımı gördün. Değil mi?

Bakugou; Evet gördüm. Yarın talim varmış diye duydum. Umarım ikimiz eşleşiriz ki seni yenebileyim.

Merodi; Umarım karşı karşıya oluruz...

Bakugou; Ee? burda mı oturuyorsun

Merodi; Evet. Blok C

Bakugou; Bende D bloğundayım.

Merodi; Anladım...

Daha evlerimize vardı. Birden terlemeye başladım. Sanki stres olmuştum. Neden böyle olmuştum ki. Merodiye baktım. Dediğim gibi her yer turuncuydu ve manzara çok güzeldi. Akşam güneşi Merodiye vurmuştu. Birden bana döndü.

-Bir şey mi oldu bakugou?

-Y-yok bir şey olmadı.

Neden böyle stresleniyordum? Bana nolduğuna ya da neden böyle hissettiğime dair bir fikrim yoktu. O an C bloğuna geldiğimizi farkettim. 

Merodi; Hey kırmızı gözlü, benim evim burada. Gitmem gerek. Yarınki talimi dört gözle bekliyorum. Hazırlansan iyi olur. 

Bakugou; Tabikide hazırlanacağım. Asıl sen kendine bak. Dedim ve somurttum

Merodi kıkırdadı. Bana el salladı ve gitti. Kendimi gülerken buldum. Bir hastalık falan mı bulaşmıştı bana. Bu hisleri çöpe atmak istiyordum. Bu hisler neydi bilmiyordum bile. Danışabiliceğim biri yok muydu. Annem? Ah hayır o hemen sen aşık olmuşsun derdi. Gerçekten aşık mı olmuştum? Hayır bu kadar kesin konuşamazdım değil mi? Kafam bunlar ile doluyken eve varmıştım. 


*Merodinin Ağzından*

Eve gelmiştim. Annem ile biraz konuşmuştum. üstümü çıkarmak için odama çıktım. Bakugou bana neden öyle bakmıştı. O gülüyordu. Bakugou ve gülmek he? Sürekli bağırmadı da. Onda bir terslik vardı. Başını falan bir yere mi çarptın salak herif. Yarın talim vardı ve gerçekten Bakugou ile olursam mükemmel olurdu.

Akşam yemeğimi yedim. Biraz ödevlerimi yaptım ve uyumaya gittim. Tam yatağa girmiştim ki telefonuma bildirim geldi. TANRIM SAAT GECE 1 HANGİ SALAK BANA MESAJ AT-

     *1 Yeni Mesaj*

Bakugou; İyi geceler.


*O Sırada Bakugou*

Hassiktir, Siktir mesajı attım! TANRIM NİYE BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM YA GÖRÜRSE. NE YA GÖRÜRSE Mİ SALAK HERİF TABİİ Kİ GÖRÜCEK

*Mavi Tik*

OHA! SİKTİR! GÖRDÜ TANRIM NAPICAM YANLIŞ KİŞİYE ATTIM DESEM. AMA ÖYLE DERSEM SEVGİLİM VAR ZANNEDER. NAPMAM GEREK.

*Yazıyor...*

SİKTİR YAZIYOR. NE DİCEK. VE GECENİN BİR KÖRÜ NE YAZA-

*1 Yeni Mesaj*

Merodi; Sana da iyi geceler.

Telefona yapıştım ve kendimi yatağa attım. O BANA İYİ GECELER Mİ DEMİŞTİ. TANRIM İNANAMIYORUM. Ben kesinlikle bir hastalık kaptım.


*Ertesi Sabah*

Bir taraftan çorabımı dizime kadar çekerken bir taraftan çantamı hazırlamaya çalışıyordum. Bu sefer beyaz çorabımı dizimin biraz üstüne çekmiştim. Saçlarımın yarısını alıp küçük bir topuz yapmıştım. Neden kendime bu kadar özen göstermiştim ki. Özel bir nedeni yoktu. Değil mi?

Hazırdım. Anneme hoşcakal dedim ve evden çıktı. Dünkü mesaj aklımdan çıkmıyordu. Neden gecenin bir köründe bana "iyi geceler" yazmıştı ki. Ben ona yazarken çevrimiçiydi. Yazmamı mı bekliyordu. Zaten birlikte eve giderken bana tuhaf tuhaf bakmıştı. Hayır hayır düşündğüm şey olamazdı. Bakugou öyle şeylere ilgi gösteren biri gibi değildi. İyi insan lafının üstüne gelirmiş. Tam karşımda bakugouyu gördüm. Gitsem mi acaba diye tereddüt ederken arkasını döndü ve beni gördü. Hassiktir! Sezgilerin neden bu kadar kuvvetli ki aq. Yanıma geldi. Sırıtıyordu.

Merodi; Günaydın ya da iyi geceler :)

Bakugou; ........

Merodi; Ee talime hazır mısın?

Bakugou; KESİNLİKLE. Seni yenmek güzel hissetiricek.

Merdodi; Göreceğiz

Okula gelmiştik. İkimiz sınıfa girdik. Herkese günaydın dedim. Gene bakugounun yanındaki sıraya oturdum. 

Bakugou; Bu sırayı sevdin anlaşılan.

Sırıttı. Biraz kızarmış olabilirdim

Hemen mina ve urarakanın yanına gittim. Onlarla konuşurken içeri All Might girdi. Tanrım bu okulda öğretmen olduğu doğruymuş

All Might; MERHABA VE GÜNAYDIN U.A LİSESİNİN YENİ ÖĞRENCİLERİ. Bu gün bazılarınızın bildiği gibi bir talim yapacağız kostümlerinizi giyin ve talim alanında buluşun. Hemen kostümümü almak için sınıfın öbür tarafına gittim. 6 numaralı çantayı aldım ve soyunma odasına gittim. Üstümü giydim. 

Kostümüz bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kostümüz bu şekilde. Karakter tanıtımındaki ile alakası yok :d

Talim kısmına gittim. Orada bakugo da vardı. Onu kostümü ile görünce kızarmıştım. Saklamak için saçlarımı önüme aldım. Siktir yanıma geliyordu. Tanrım lanet herif hiç bir şeyi kaçırmıyordu.

Bakugou; Noldu merodi ateşin varmış gibi. 

Bakugou sırıttı ve elini anlıma koydu. 

-Tamam ateşin yokmuş. Şimdi kura çekilecek ve guruplar belirlenecek. Umarım aynı gurupta olmayız

-Umarım..

All Might kurayı çekti. Ben B gurubundaydım. Hassiktir, bakugou ile aynı guruptaydık. Bakugou ya baktım itiraz etmesini ya da bağırmasını bekliyordum. Ama hiç bir şey yapmadı sadece güldü ve "Kader bizi bir araya getirmek istiyor gibi" dedi

Tekrarladım Kader bizi bir araya getirmek istiyor....

Bakugou Katsuki x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin