Kaynanamla ilk buluşma

792 710 91
                                    


                              🌼

Yüzümde güller açıyordu, yıllar sonra hazırlanırken müzik dinleyip dans bile ediyordum.

Kendime dolaptan hanım hanımcık bir şeyler seçmem gerekiyordu.

Siyah diz altı bir elbise çıkardım, altına siyah ten çorap, siyah stiletto, inci küpeler, yakama çok zarif bir broş taktım, lacivert kabanımla çantamıda aldım, hazırdım.

Kapı çaldı, açtım gelen barıştı.

beyaz tişört, deri ceket, siyah kot pantolon, siyah spor ayakkabı.

Burcu "ay ben hanım hanımcık olacağım derken yanında ablan gibi durdum, sen içeri geç ben üstümü değiştiriyorum."

Hızlıca odama gittim, Barışa uyumlu olmam gerekiyordu.

Hemen üstüme beyaz tişörtümü ve deri ceketimi giyindim, altına siyah pantolon giyindim stilettolarımı değiştirmedim onlar çok güzellerdi.
Saçımı toplayıp at kuyruğu yaptım. Makyajımıda değiştirdim kuyruklu bir eyeliner çektim, kırmızıya yakın bir ruj sürdüm ve hazırdım.

Burcu "ben hazırım aşkım."

gözlerine inanamadı.

barış "siz kadınlar nasılda istediğiniz yaşa hemen bürünüyorsunuz,çok güzel görünüyorsun aşkım" 

gülümsedim.

"teşekkür ederim de o özellik sadece bana ait"

sırrımız benimle güvende kızlar.

Evden çıkıp arabaya bindik.

Burcu "Hadi fotoğraf çekilelim, gülümse aşkım... ay ne yazsam acaba altına 'kaynanamla ilk buluşma' olmaz ne yazsam?"

Barış gülümsedi.

"buldum kaynanamla ilk buluşmaya giderken"

barış güldü "ilk başta aynı şeyi söyledin Burcu."

"ay barış sus, zaten çok stresliyim."

Barış gülüp mırıldandı.

"ah bu kadınlar."

barış arabayı durdurdu.

"geldik."

kapımı açtı, indik.

geldiğimiz yer çok sevimli güzel bir evdi, kocaman bir bahçesi vardı, bahçede kediler vardı, ev bir katlıydı.

Arabanın sesine içerden çok tatlı biri çıktı, barışa sarıldı bu annesi olmalıydı.

Barış bizi hemen tanıştırdı

Barış "bu benim annem, Esma."

annesine baktım gülümseyerek.

Burcu "memnun oldum Esma hanım."

sarıldı bana.

"Ne hanımı yavrum anne de bana, maşallah ay parçası. Buyurun bahçede oturalım hava çok güzel, ne alırsınız yavrularım?"

Barışla birbirimize baktık. 

Barış "çay olur anneciğim."

annem içeri yöneldi ben çay koyup geliyorum. Ayağa kalkıp peşinden gittim.

"ben size yardım edeyim."

içeri girdik, içerisi dışarıdan bile güzeldi, eve yeşil ve beyaz tonları hakimdi, yeşil vazolar, beyaz çerçeveler, tablolar.

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin