Why don't you love me back?

500 30 85
                                    

Mladý chlapec šel se sluchátky v uších do školy. Díval se na chodník, který měl pod nohama a byl hluboko ponořen ve svých myšlenkách. Není se taky čemu divit, že do někoho na školním dvoře vrazil.

,,Dávej bacha, Kime," řekl někdo nepříjemným hlasem. Chlapec nemusel dvakrát hádat, kdo to byl. Takový arogantní hlas patřil jen jednomu člověku, kterého znal. Park Jimin (promiň Jiminie :'(().

Park Jimin byl největší nepřítel jeho nejlepšího kamaráda, Jeona Jungkooka. Takže byl i největší nepřítel Kima. Ten se konečně dostal do své třídy, kde se mu poskytl pohled na něco, co mu jeho náladu pokazilo ještě víc.

Jeho nejlepší kamarád Jungkook stál u lavice jedné holky. Kim věděl, že se mu líbila, jenže tu byl háček. On se jí nelíbil. Líbil se jí právě Jimin, který s ní také flirtoval stejně tak, jako Jungkook.

Chlapci lámalo srdce jen to, když viděl, jak s ní je a do toho věděl, že ho ta holka prostě nechce. Jak to má ale mladšímu vysvětlit tak, aby neranil jeho city?

Zazvonilo na hodinu a Jungkook se odebral na své místo, kde už seděl Kim. Posadil se vedle něj.

,,Ahoj, Taehyungie hyung," pozdravil ho. Jmenovaný se na něj s úsmvem otočil a pozdrav mu oplatil: ,,Ahoj, Jungkookie."

Zanedlouho přišli ostatní jejich spolužáci a po chvíli i učitel. Celá hodina probíhala jako vždy. Taehyung se soustředil na hodinu, ale Jungkook se spíše díval na onu dívku. Taehyung si toho nemohl nepovšimnout a hned mu opět poklesla nálada. Proč se Jungkook nemůže takhle dívat na něj?

,,Taehyungu, pojďte nám vypočítat tento příklad," řekl učitel. Taehyung si až v ten moment uvědomil, že se vlastně celou dobu díval na Jungkooka a nedával pozor, čehož si učitel očividně všiml.

Taehyung tedy vstal a šel k tabuli. Tato látka pro něj nebyla ničím novým a ihned to vypočítal. Toto učivo mu šlo. Učitel ho poslal na místo a Taehyung se tedy šel opět posadit, jenže mu někdo podkopl nohy a on spadl na zem. Celá třída se dala do hlasitého smíchu.

,,To máš za to, že jsi do mě ráno vrazil, šprte," řekl hlas nad ním tak potichu, že to Taehyung přes ten hlasitý smích všech jeho spolužáků skoro neslyšel. Vstal ze země a bez jakéhokoliv pohledu na Jimina konečně došel na své místo, kde se posadil.

,,V pohodě?" zeptal se ho Jungkook. Taehyung jenom přikývl a dál už se radši věnoval tomu, co říká učitel.

***

Byla obědová přestávka a Jungkook jako vždy nesl džus, který si koupil, oné dívce. Vždycky u ní seděl Jimin. Jenže teď místo vedle ní bylo prázdné. Jungkook hned šel k ní a posadil se na volné místo po její pravici.

,,Jé, ahoj, Kookie," pozdravila ho svým sladkým hlasem, který Jungkook naprosto miloval.

,,Ahoj, Soojin," pozdravil ji nazpět a natáhl k ní ruku se svým džusem.

,,To je pro mě?" zeptala se ho. Jungkook s úsměvem přikývl.

,,Aww, moc děkuju, Kookie," řekla a převzala si od něho ten džus.

,,Co tady děláš, králíku?" ozval se nad ním hlas, který mu tak lezl na nervy.

,,To, co ty 24/7," řekl Jungkook. Jimin se uchechtl. Vytrhl Soojin ten džus z ruky a celý obsah láhve na Jungkooka vylil. Všichni i Soojin se mu začali smát.

,,Ale co to děláš, Jiminie? Kookie se jen snažil být milý. Byla to navíc moje oblíbená příchuť," řekla Soojin a nafoukla své tváře. Jimin jí ale podal velkou láhev melounového džusu. Byla mnohem větší, než ta Jungkookova. Její oči se rozzářily a vzala si ten džus od něj.

Why don't you love me back? {Taekook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat