Gri ve yeşil

139 13 13
                                    

Uyandığımda sesler duyuyordum bunlar sevişme sesleri miydi ağzım bağlıydı seslensem duyar mıydı beni ..?
Ah sangwoo kalbim yanıyor bazen ama seni seviyorum sen benim evrenimsin özlem duyduğum yan ... hasret kaldığım mor menekşe gibisin.
Ama sen bencilin tekisin ve burdan kurtulucam.

Bum napıyor acaba..

-Ben bize kahve getireyim .
"Tamam canım."

Bilmedikleri şuydu hala peşlerindeydim ve seni yakaladım Sangwoo.

Sesler değişmeye başladı polis arabasının siren sesi mi bu Yada ambulans Kapıyı neden deli gibi çalıyorlar acaba.. bazı ayak sesleri bana yaklaşıyordu bodrumun huzursuz eden kapağı açıldı gözümde bir fener yanmaya başladı Ve ellerim çözüldü gelen patronumdu ve sangwoo nerdeydi .. onu tutukladıkları mı?

Bu kötülüğünden sonra onu affedemem hayatıma odaklanmalıyım seungbae yine bana Şevket'le yaklaşıyor ama ondan nefrete yakın bir hisse.. aman tanrım ben sangwoo ya dönüşüyorum.
Beni seven birine ucube gibi bakıyorum Tanrım neden böyle yapıyorum neden değişiyorum kafam acıyor.. düşünmeyi bırakmalıyım.

Bay Seungbae ve sevgili müdürüm teşekkür ederim beni kurtardınız.

S : Bu benim görevim bum şimdi Ambulansla hastaneye gidip muayene olmalısın bedeninin durumunu öğrenmeliyiz acil bir yaran olabilir .

Te teşekkür ederim Seungbae çok iyisin.

M : Sana eşlik edeceğim en iyi DJ kimmiş işte bu çocuk hadi gidelim iyileşelim ve seni daha güvenli bir Eve götüreyim .

Da daha güvenli mi?

M : Evet polisler seni tanık korumaya aldılar böylece güvenli bir evin olacak be sana kimse dokunamayacak Bum .

Te teşekkür ederim buna hiçlerle yoktu.
M: Hayatın önemlidir Bum .

Hastaneye vardığımızda röntgenler çekildi bileklerim incelendi bir kaç merhem verildi ve tabi birçok vitamin üstelik psikoloğa da zorlandım burası çok geriyor beni hikayem konusunda adımdan başka birşey anlatamadım sadece ağlıyordum Ve aklımda kalan tek söz
"Seni öldürmeden öldüreceğim ."
Olmuştu ilaçları alıp eve döndüğümde sangwoo mesaj atmamıştı bu demek oluyor ki hapisteydi o orda napacaktı..  şikayetimi geri alıp ifademi değiştirirsem serbest kalabilirdi ama onu görmek istiyorum benim önümde güçsüz haliyle görmek.
Neler söylüyorum böyle ..
Hazırlanıp yola çıktım ve karakola gittim polisler bana deli dedi ve onlara utanmadan ilaçlarımı Ve
Raporumu gösterdim bu bir eğlenceydi dedim ama bir süre orda tutmalarını istedim beni kırmadılar ilk görüş gününü beklerken 1 hafta geçirdim ve o gün geldiğinde korkusuzca karşısına oturdum.

Merhaba Sangwoo iyi görünüyorsun.

-Elbette iyiyim burda ne işin var?

Seni özledim.

- Hala sapığın tekisin .

Biliyor musun Sangwoo şimdi senden bile zengin oldum .

- Sen hiçbir haltı beceremezsin sakso bile çekemiyorsun parayı Nerenle kazancın kendini satmaya mı başladın aletsizlikten?

Ne iğrenç konuşmalar.
Hayır ben DJ 'im ve beni kestiğin sürtüklerle karıştırma.

-Woow para seni sürtük yapmış Bum artık zırlamıyorsun .

Artık değerli olduğumu biliyorum seni burda. Çıkartmaya gelmiştim ama görüyorum ki bunu hak etmiyorsun .

-Ah hadi ama şakalaşıyordum bebeğim beni al Ve gidelim seni istiyorum.

Sa sangwoo apaçık konuşma.

*sangwoo döner  ve bağırır *

-Bu gay in götü çok güzel denemelisiniz.

*Bum utanç içinde masadan kalkar*

-Hey Bum sevgimi diğerleri de bilsin istedim.

Beni utandırarak mı!?
Adi herif sen hiçbirşeyi-

Dudaklarıma yapışıp duvara yasladığı anda içime dolan özlem tüm kırgınlığımı alıp arzularımı deli ediyordu hala onu bu kadar severken ... nasıl onu bırakabilirdim?

Paraları verdim ve ordan çıktık el ele yürüyerek sangwoo 'nun evine gittik.

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin