kendimi toparlayip ne demek istiyorsun diyebildim sadece.bana donup arkadas sanmistim seni mehmetle nasil birlikte olursun dedi.anlamistim dondum kaldim ne diyecegimi sasirdim kekelemeye basladim a-anlamadim ne diyosun sen?
nasil mehmetle birlikte olursun tamam sevmemis olabilirim ama sana hic yakistiramadm dedi.b-ben bilmiyordum diyebildim sadece.cemile beni o halde birakip gitti ve oturup sabaha kadar agladim.mehmette hic durmadan beni aradi.ama acmadim.sabaha karsi uyumusum.okulada gitmedim bugun.uyandigimda gene yagmur yagyodu.pencerenin onune dogru yurudum.asagi bakinca karsimda mehmeti gordum.onun burda ne isi vardi.yagmur yagyodu ve sirilsklam olmustu.hemen asagi indim.
s-senin burda ne isin var?
bilmem farkinda misn ama biz sevgiliyiz ne demek ne isin var.dun geceden beri burdayim seni ariyorum acmiyorsun.
b-ben... bana neden yalan soyledin mehmet neden cemilenin eski erkek arkadasi oldunu soylemedin.
c-cunku kabul etmeyecegini biliyodum ve senden cok etkilendim.dedi.
oan ne diyecegimi sasirmistim.neden boyle oluyordu.tam buraya alismaya baslamisken tekrar nefret ettim.hemde bir erkek yuzunden.
HOSCAKAL..titreyerek sadece bu kelime dokuldu dudaklarimdam.
ercil! gitme! ben seni gercekten seviyorum bizi bitirme..
arkama bile bakmadan eve ciktim.1hafta boyunca ne okula gittim ne disari ciktm.arada pencereye ciktim mehmet inat eder gibi bekliyordu.
ve okula gitme zamani geldi.hazirlandim ciktim evden.arka kapidan ciktim mehmet gormesn diye.okula geldigimde hemen yanima cemile geldi.ben herseyi ogrendim ercil uzulme senin bi sucun yok.ama bana kalirsa ondan uzak dur cok belali bi kere kaptirdin mi kendini bida cekemezsin o istemedigi surece dedi.icime bi huzur dolmustu ama neydi bilmiyorum bianda sucluluk duygusu piskolojisinden kurtulmustum sanki.kus degiliz sana kirginda degilim mehmet bana gercegi anlatti.senin bi sucun yok.onunla birlikte olsan bile kirilmam cunku ben onu sevmiyordum dedi.
bian icim huzur doldu.mehmet aradi o sirada.
e-efendim?
nerdesin?
o-okuldaym n-ne oldu?
cikista almaya gelcem seni bi yere gitme konusmamiz lazim.
t-tamam.
ne konusacakti acaba benimle cok heycanlanmistim.cikma saatimiz geldi.kapida beni bekliyordu yanina gittim.kapimi acti.bindim.
nereye gidiyoruz?
sana herseyi anlatcam dedi ve surmeye devam etti.cok hizli suruyordu korkuyordum.garip bi yere geldik.orman gibi bi yerdi.anlatmaya basladi.o anlattikca benim icim huzur buluyodu.beni buna o kadar baglayan neydi acaba.cemileyi sevmedigini annesi istedigi icin arkadas oldugunu zaten onceden komsularmia bunlar.cemileyle mehmet cok fazla birlikte bile olmamis 1 ay bile degilmis..
ben gozlerimi kirpmadan onu dinliyordum.ve bian yakinlastik.opusmeye basladik.kalbim yerinden cikacak gibiydi.bianda toparlandm gidelim mi diyebildim sadece.peki prenses nasil istersen.ama bida sakin telefonumu acmamazlik yapma ne olursa olsun gel bana anlat sor butun sorularinin cevabi bende dedi.tamam anlaminda masumca basimi salladim.
beni eve birakti cok huzurluydum.annem evdeydi nerdeydin dedi kizlarla gezdik dedm.tamam dedi odasina gitti.bende kahve yapip pencerenin onune oturdum gene.mehmet benim icin sirilsklam olmustu yuzumu bi gulucuk sardi.acaba bunun adi askmiydi bunun adi huzurmuydu?
huzur doluydum..