Part 1

639 44 19
                                    

Pada pagi yg indah kelihatan seseorang sedang tidur dgn nyenyak namun nya dibanguni oleh jam telefonnya...nya bangun lalu pergi ke bilik mandi dgn muka dingin.

S
K
I
P

T
I
M
E

???: betul ke apa yg kita buat ni?
!!!: tk pe jgn risau semuanya akan okey..
##: aq pun tau tapi aq cuma risau dgn tuan kita je..

Kembali lagi ke budak itu...nya mengambil topinya lalu memakainya..

Author: korang tau kn siapa..

Bbb juga memakai hoodie lalu pergi ke ruang tamu...di luar rumah bbb sedang memakai kasut..sebelum nya pergi bbb sempat lagi melihat rumah lama atoknya..lalu nya tersenyum pahit..semakin lama semakin pudar senyuman nya..

Ya atoknya..tok aba telah mati akibat satu kemalangan..

Bbb tiba di sekolah dgn muka yg dingin.... Lalu bbb masuk ke dalam sekolah. Semua org memandangnya dgn pandangan maut sama seperti kawan2nya dan papa zola...gopal juga bergitu..

Bbb hanya mengedahkan mereka lalu teruskan jalan pada masa yg sama nya juga terdengar suara bisikan dari para pelajar disitu yg membuatkan nya marah namun nya hanya bersabar..tiba di kelas bbb hanya menuju ke tempat duduknya lalu duduk dan memandang ke arah tingkap....

TIBA-TIBA...

???: Oi?!

Bbb: kau nk apa gopal..ada apa2 yg boleh aq tolong? *tanpa memandang gopal*

Gopal: kau tak payah nak tunjuk baik sangat kt sini boleh tk?!

Fang: batul tu dh lh kau tu pembunuh?!!

Gopal: betul kau tu tk layak ada kt sini?!

Fang: menyemak je lau kt sini?!

Bbb: *menahan amarah*  ada aq kacau korang..tk kn.

Fang: errrr...kau ni kan?! *menumbuk muka bbb*

Bbb hanya membiarkan saja fang menumbuknya..

Yaya: sudah biarkan pembunuh tu..

Ying: yalo buang masa je cakap dgn dia.

Bbb: ada aq suruh korang cakap dgn aq?....

Gopal: ish pembunuh ni kan nk je aq tumbuk kau?!!

Bbb:...

Skip Time

Pulang Sekolah..

Bbb berjalan sendiri untuk pulang kerumah..pada masa yg sama bbb terserempak dgn kawan2nya...

Fang: woi pembunuh!

Bbb: haih...*mengeluh* kau nk apa lagi?

Secara tiba2 fang menampar pipi kanan bbb.. Bbb terkejut dgn tindakan itu...malah..gopal pulak menumbuk perut bbb..

Bbb: aarh!!

Gopal: baru sikit dh sakit?

Fang: dasar lemah!!

Ok kini bbb sudah tk tahan lagi dgn semua ni..sudah 8 tahun nya tahan tapi....

Fang: lebih baik kau berambus dari pulau rintis ni..aman sikit dunia kan gopal..

Gopal: betul tu..dh lh kau bunuh tok aba..

Ying: yalo tk sangka selama ni kita kawan dgn pembunuh macam lo?!!

Yaya: aq ingat kau baik rupa2nya aq silap...kau ni sebenarnya pembunuh kan?!!!!

Fang: lebih baik kau berambus dari sini kan bagus!

Bbb: *marah*.....KENAPA?!!

Mereka semua terkejut apabila bbb tiba2 menjerit..

Bbb: KENAPA KORANG TK PERCAYA KAN AQ...KENAPA KORANG LEBIH PERCAYA KAN ADUDU?!!!    AQ PUN MENYESAL SEBAB DATANG SINI...MENYESAL SEBAB KAWAN DGN KORANG...YG FAHAM PERASAAN AQ HANYALAH OCHOBOT DAN ADIK AQ JEE?!!!!

All/bbb: a..adek?

Bbb: OK FINE AQ AKAN KELUAQ DARI PULAU RINTIS AQ AKAN PERGI DARI SINI...MULAI SEKARANG KORANG BUKAN LAGI KAWAN AQ...SELAMA NI AQ SALAH SEBAB KAWAN DGN
KORANG...KLAU AQ NI PEMBUNUH KENAPA KORANG TK BAGITAU KT SATU PULAU RINTIS JE YG AQ NI PEMBUNUH ?!!!!

Org yg lalu lalang disitu turut terkejut dgn apa yg diberitahu oleh bbb..

Bbb teleport ke rumah...mereka mula rasa menyesal dan ingin meminta maaf namun semua nya sudah terlambat bbb tiada di rumah dan barang2nya semua tiada...hanya tinggal gambar mereka semua bersama bbb.....mereka semua menanggis..sambil melutut..









Apa yg akan terjadi?
Nantikan part seterusnya...

Maaf klau ada yg silap kerana author sudah lama tidak membuat cerita..

Oh ya author nk tanya siapa ada free fire 😎😎..sila comment ya...lagi satu jgn lupa vote dan command ye..

Oh lagi satu ni yg last..author nk tanya klau korang nk masuk group Free fire ...itupun klau korang ada ff ye ...comend di bawa yee 😊😊

Enjoy Guys 😉😉

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bahagia (EA X BBB)Where stories live. Discover now