Bu bölüm kısa olursa kusura bakmayın.
.................................................................................................................................
Uykudan kalktığımda saatin 1 olduğunu gördüm. Çok uyumuşum beni kesecekler, hemen formaları giyip kapıdan çıkarken Hange ile karşılaştım ne için geliyorduki yanıma.
"Alica çabuk gel sana göstereceklerim var."
"Ne gös-"
"Sorgulama gel."
Beni kolumdan çekiştirerek bir yere getirdi. kolumu bıraktı kapıyı açtı karşımda tam iki tane dev duruyordu ama ne yapacaktıki bu devlerle, uff Hangenin işleri.
"Bak Alica, bu devin adı Sawney diğeri ise Bean çok tatlılar onlar artık benimmm."
"Evet güzelmiş, beni bunun için mi getirdin."
"Dur tırnaklarını almaya yardım et çok kıpırdıyorlar."
"Uff hange askerler var onlar yardım etsin uğraştırma beni."
"Ama."
"HANGE, işlerim var dedim."
Bağırmamdam korkmuş olucakki hiçbirşey demeden arkamdan bakmaya devam etti. Hızla karargaha girdim ve Levinin odasını buldum içeriye girdiğimde şaşkınlık içerisindeydim. Oda, bu oda asker Ericin odasıydı ve çok değişik yatıyordu. Odadan hızlıca çıktım ve kapıyı sertçe örttüm dikkatsizce giderken başka birinin odasına girmemek için dua ediyordum. Giderken birine çarptım ve yere düştüm fazla utanç verici.
"Neden dikkatsizce gidiyorsun velet."
"Bir bana velet deme, iki seni görmedim huysuz."
"Beni göremezsin çünkü kısasın. Boyun kaç senin?."
"Sanane vede ben kısa değilim sen uzunsun gerçi sanada uzun diyemeyiz."
"Sana kardeşinin yazdığı mektubu vermek istiyordum ama vermeyeceğim, kaybettin galiba şansını."
"Piç, ya verirsin ya da öldürürüm."
"Bu korkutmadı beni ama neyse gel vereyim."
Gel vereyim dediğinde sevinmiş olucağımki beni odasına getirdi. Vay be dedikleri kadar varmış.
"Çok temizsin, benim odama gelsen 3 günde anca bitirirsin."
"Merak etme, ben odanı 5 dakikada bitiririm."
"Odamda öyle diyordu, Levi gelse de 5 dakikada temizlese."
"Al kardeşinin mektubu oku."
Mektubu alır almaz okumaya başladım
"Merhaba abla, beni merak etme çünkü ben çok iyiyim ve de bir tane arkadaşım oldu adı Adrian o bana çok iyi davranıyor annesi bize hep kek yapıyor. Eğer beni merak ediyorsan, beni merak etme John amca var yanımda. Seni çok seviyorum hep mutlu bu arada Leviyıda benim yerime öp."
Ne öpmü kesin okudu bu yüzden bu kadar sakin vay piç. Kafamı kaldırdım ve yüzüne sinirle baktım o ise bana sakince bakıyordu.
"Kağıtta ne yazıldığını biliyorsunda sakinsin değilmi?."
"Tch, sadece öpüceksin si-"
"Devamını getirme, bak öpeceğim ama ikimizin ara-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi x Okuyucu
FanfictionBirliğe bir yüzbaşı olarak gelmek ne kadar iyi olabilirdi. İki çocukluk arkadaş, sonsuza kadar seni destekleyen arkadaşların. Ve çocukken tanıştığın o çocuk.