Bevezetés 2.

35 4 0
                                    

Kocsival másfél óra alatt ki érünk a repülőtérre. A terminálnál Jasper felkiált:- Ott van Nic!- és kezét nyújtva mutatja is. -Ott! Nic egy khakizöld zsákkal a vállán a Parkolni tilos! Táblának támaszkodik a United Airlines poggyászkiadója előtti járda szegelyen. Ösztövér termetét csak még jobban kihangsúlyozza a kifakult piros póló, barátnője kardigánja, csontos csipőjére lecsúszott farmerja a lábán piros *Converse All Stars*. Amikor meglát minjet, arca felderül, és felénk int.
   A kicsik persze mellette akarnak ülni, úgyhogy miután bedobja a poggyászát a kocsi hátuljába, Jasperen keresztülmászva közéjük préseli és becsatolja magát. Egymás után két kezébe szorítja a kicsit fejét, és arcon csókolja őket. - Olyan jó hogy újra látlak titeket, kis porfingók -mondja. - Úgy hiányoztatok, hogy az kész őrület-.- Majd felénk fordulva hozzáteszi: - Ti is.  Hazafelé Nic elmeséli, milyen volt az útja. A legrosszabb amit csak el tudsz képzelni -mondja. A mellettem ülő nőnek be nem állt a szája. Platinaszőke volt, olyan frizurával, mintha egy citromos habcsókpite lenne a feje tetején. Szörnyella de Frász-szemüveg, bíbor ajkak és vastag rózsaszin púder az arcán. - Szörnyella de frász? - szól közbe Jasper elkerekedett szemmel. -Pontosan- bólint Nic. Hosszú bíbor színű műszempillái voltak, és bűzviz-kölnit locsolt magára. -Két ujjával összecsípi az orrát. -Blee.- A kicsik oda vannak a gyönyörűségtől. Áthajtunk a Golden Gate hídon. Hatalmas ködfelhő hömpölyög alattunk.

Csodálatos Fiú Where stories live. Discover now