Part 5

179 7 0
                                    

deze part is voor amberkus_ , zij is de Amber in dit verhaal ❤️

Sorry dat ik weinig post maar heb het heel druk met school..
-----------------------------------------

"Waarom duurt dit zolang" Amber blijft aan een stuk doorzeuren terwijl in met mijn hoofd in de wolken zit, ik ga gewoon Justin Bieber meeten. Amber en ik zijn eindelijk binnen dan zien we Scooter weer, we roepen: "Hé, nog bedankt hè." Hij steekt zijn duim op en probeert ongemerkt weg te sluipen. "Kom, we gaan zitten" zegt Amber, voordat ik kan reageren trekt ze me al mee. Ik haal na 10 minuten 2 cola en chips als ik terug ben begin 5sos. Amber en ik gaan helemaal los. Ze zijn na paar liedjes al klaar. Nu alleen nog wachten op Justin, kan vast niet lang duren.

*1.5 uur later*

Justin heeft nogsteeds niet opgetreden en we raken geirriteert. dan komt hij eindelijk na anderhalf uur. Dan voel ik een tikje op mijn schouder, daar staat Pattie met 3 beveiligers, ze vraagt of ik mee wil. Ik kijk vragend naar Amber, die met grote ogen kijkt. Ze zegt dat ik gewoon kan gaan. Ik loop met Pattie mee. We lopen door een of ander zwart doek. "Loop terwijl Justin halverwege 'one less lonely girl' op en volg hem dan maar gewoon. OMG BEN IK OLLG ? gaat door me hoofd.

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu