he cheated on me.

449 13 2
                                    

Musela jsem usnout protože mě probudil můj telefon, který zběsile vibroval. Jen jsem se podívala na to kdo volá. Dominik. Típla jsem mu to a znova se rozbrečela. Otevřela jsem chat s Dominikem a jen četla hromadu zpráv.

Domča: Promin zlato, prehnal jsem to vim to. Odpust mi.

Domča: Miluju te, mam prijet?

Domča: Neignoruj me

Domča: Praskli mi nervy, mam toho ted hodne.

Domča: Terko, prosim

Domča: Do pul hodiny jsem u tebe

Panebože, to ne. Hlavně to ne. Nejsem připravená ho vidět. Nechci ho vidět. Jen jsem mu odeslala prostou zprávu.

Já: Nechci tě vidět, hnusíš se mi Dominiku.

Jen jsem to odeslala a zazvonil zvonek. ,,Doprdele." zaklela jsem. ,,Jdu tam." řekla Lucka s pochopením.

Pohled Dominika:

,,Zlat-." nedořekl jsem protože se ve dveřích objevila úplně jiná osoba. ,, Co chceš ?" vyjela na mě Terky spolubydlící. ,, Kde je? Co se stalo?" vyprskl jsem na ní. ,, Ty se po tom všem ještě ptáš? Kde bereš tu drzost se tu ještě ukázat?" řekla s nezájmem v hlase.

,,Co?" řekl jsem zaskočeně. ,,Jo tak ty nevíš? Vypadni nechce s tebou mluvit." přímo se mi vysmála do ksichtu. V tom s uslzenýma očima  a mojí mikinou na sobě přišla ona.

Pohled Terezy:

Celou konverzaci jsem slyšela. Při každém jeho slovu se mi hnusil čím dál tím víc. Jak to mohl vůbec udělat?

Stál tam, koukal na mě. S kyticí sedmi růží.

,, Teri." vydechl. Já se nezmohla na slovo jen jsem na něj koukala a byla ráda že stojím. ,,Nechám vás tu o samotě. Kdyby něco budu u sebe." řekla Lucka smutně a pohladila mě po zádech. Já jen zakývala hlavou na souhlas a žmoulala rukávy Dominikovi mikiny.

,,Co se stalo? Jestli jsi pořád naštvaná na to z auta tak to já prostě." zamotal se do toho. Já jen koukala do země a čekala co z něj vypadne. ,,Já jsem vybuchl. Zase. Vím že to se mnou nemáš lehký. Já se omlouvám. Jsem žárlivej kokot."

To už jsem to nevydržela a na plno se rozbrečela. ,,Dominiku, to ke mně nemáš ani trochu soudnosti?" řekla jsem potichu. ,,Cože? řekl zmateně. ,,Nehraj to tady na mě." zasmála jsem se. ,,Co si dělal minulou středu?" podala jsem mu otázku. ,,K čemu ti to bude? Byl jsem ve studiu, s Jakubem jsme streamovali na twitch. Byla jsi tam. Po streamu jsme tak pak ještě dvě hodinky byli a pak přišel Hasan a další." dokončil svojí odpověď na mojí otázku.

,,Ty si fakt myslíš že jsem úplně blbá? Já i když se tě přímo zeptám tak ty mi budeš lhát? Budeš ze mě dělat ještě větší krávu?" to už mi tekly slzy. ,,Ty jsi mě podvedl Dominiku." řekla jsem potichu, ale on to slyšel." Po téhle větě jsem se jen svezla k zem a na plno se rozbrečela.

,,Já-, já-. ,,My si po streamu s Jakubem dali nějakej novej matroš co nám tam ještě nechal Bulhar. Bylo to dost silný. Já si o tom už nic moc nepamatuju. Vim akorát že tam Tomáš zavolal nějaký děvky a já se ráno probudil vedle nějaký." řekl smutně.

,,Já ale nechtěl Terezo, chápeš. Kdybych byl střízlivej tak to neudělám." řekl a sklonil se ke mně. ,,Nešahej na mě." prskla jsem. ,,To že si si něco dal tě neomlouvá chápeš? Podvedl si mě a ještě k tomu s nějakou kurvou! Já myslela že si se změnil Dominiku. Ale ty jsi pořád takovej hajzl." řekla jsem úplně ubrečená a odběhla k sobě do pokoje.

Samozřejmě s Dominikem v patách. ,,Prosím nech mě aspoň o samotě. Musím si to všechno urovnat v hlavě. ,,Neopustíš mě že ne?" řekl se strachem v hlase. ,,Terezo kurva já vim že jsem to posral, ale nemůžeš mě opustit, já tě miluju!" zařval. ,,Dominiku já teď vážně potřebuju být sama. Prosím běž pryč." zašeptala jsem. On mi jen dal pusu na vlasy položil květinu na postel a odešel.











Caukyyy, mame tu novou cast. Predem se omlouvam za chyby protoze tahle cast jeste neni zkontolovana, ale pracuju na tom❤️

Láska je nebezpečná věcKde žijí příběhy. Začni objevovat