MDZS: Egy ostoba hiba

362 43 2
                                    


Wei Wuxian és Lan Wangji berontottak a templomba, amikor meghallották a sikításokat. Naná, megtalálták Lan Xichent, Jiang Chenget, Xiao Xingchent, Lan Sizhuit, Lan Jingyit és Xue Yangot, ahogy odabent pánikoltak. Legalábbis a hasonmásaik, persze – Xue Yang kivételével.

A páros azonnal felismerte Jin Guangshan tomboló holttestét. Soha nem felejtették volna el ezt az arcot, függetlenül attól, hogy milyen ronda és torz lett az arckifejezése. Három szerencsétlen szerzetest is láttak, akik élettelenül feküdtek a földön. Szerencsére Xue Yang itt volt, hogy megvédje az Untamed színészeit a haláltól.

– Shifu! – kiáltott fel boldogan Xue Yang, ahogy meglátta őt. – A holttest... egy rövid ideig el tudtam nyomni, de...

Wang Zhuocheng halálra volt rémülve.

– Ez nem Jin Guangshan? Miért néz ki úgy, mint... AZ?!!!

– Lófaszt, most egy kicseszett hulla! – vágott vissza Song Jiyang. – Azt hittem, hogy a halál oka... öhh, ez a világ egészen más, mint a könyv, miért is gondolkodom ezen egyáltalán?!

Wei Wuxian elvigyorodott. Megveregette Xue Yang hátát.

– Jól tetted, hogy elnyomtad, A-Yang. Most hagyd az igazi zsenire, hogy megkössem. Lan Zhan, gyerünk!

Xue Yang nagyon örült a dicséretnek. Liu Haikuan zavartan nézett rájuk.

– De ti nem tudtok harcolni.

– Ó, én tudok harcolni – mondta Wei Wuxian, és az ajkához emelte Chenqinget. Liu Haikuan szeme elkerekedett.

– Te...

A dallam felszárnyalt, a Chenqingből áradó hangok rezonáltak és harmonizáltak Wangjiéval, ahogy Lan Wangji pengette a guqin húrjait. A lelkük visszatért, és a qi-jük is helyrejött.

Wang Zhuochengnek leesett az álla, és rájuk mutatott.

– Várj... te... te vagy az igazi Yiling pátriárkája! Hogyan?

Guo Cheng teljesen elragadtatva nézte őket.

– Szuper! Az igazi Yiling pátriárkája! Ez életem legboldogabb napja!

Xue Yang furcsán nézett rájuk.

– Yiling pátriárkája? Mi van?

Nem sokára Jin Ling érkezett a templomba, Tündérrel a nyomában.

– Xian nagybácsi, túl gyorsan elrohantál! Mondtam, hogy várj meg, hozom Tündért...

– Vau! – ugatott Tündér.

Wei Wuxian ledermedt. Lassan, nagyon lassan megfordult a tengelye körül. A pillantása találkozott Tündér cuki, kerek szemével, rögvest elejtette a fuvolát.

– ÁÁÁÁÁ!!!!!! Menj innen! – sikoltott teljes erejéből.

Jin Ling megfeledkezett Xian nagybácsi kutyafóbiájáról. Elkapta Tündér nyakörvét.

– Upsz.

Aztán egy árnyék magasodott fölé. A Jiang Cheng nagybácsi bámult rá hatalmas, félelmetes szemével. Jin Ling felkiáltott, amint meghúzták a fülét.

– Te bolond kölyök! Mit keresel itt azzal a kutyával egyáltalán? Azt akarod, hogy eltörjem a lábadat?!

– ... Nagybácsi, hogyhogy nem vagy már kedves? – visította Jin Ling.

– Á? Mégis, mikor nem voltam kedves hozzád? Inkább azt hiszem, hogy túlságosan is elkényeztettelek!

– Nem kényeztettél! – kiáltotta Jin Ling.

– Jiang Cheng, te is visszajöttél? Jiang Cheng, öcsém, megmentőm, segíts! – kiáltott Wei Wuxian, és elbújt Jiang Cheng háta mögött.

Lan Wangji egy kicsit összerezzent.

– Wei Ying, a hulla.

Xiao Xingchen, aki szintén visszatért, most belépett.

– Segítek elnyomni a holttestet. Elkezdheted rajzolni a pecsétet.

Xiao Xinghen felugrott, a tomboló holttestre vetette magát, és Shuanghuával a földhöz szegezte a legnagyobb testrészt, miközben a Lanok és Jiang Cheng a többit testrészt döfték le – Lan Xichené volt a jobb kéz, Lan Sizhué a bal, Lan Jingyié a bal láb és Jiang Chengé a jobb láb.

Wei Wuxian Xue Yang segítségével fejezte be az írtvarázst, és elzárta a feldarabolt holttestet egy régi fakoporsóba.

A templom földjébe temették el a koporsót, és újabb pecsétet tettek fölé. Ahány ember érkezik naponta a templomba, és az állandó tisztításoknak köszönhetően a pecsétnek legalább száz évig ki kellett tartania – elég ideig ahhoz, hogy a test teljesen lebomoljon. Ha végrehajtanak egy szertartást, hogy a lélek továbbmehessen és újjászülethessen, akkor még kevésbé kellett aggódniuk.

Mert ha Jin Guangshan újjászületik, akkor legfeljebb mocskos disznóként fog visszajönni, ennyi gonoszsággal a háta mögött. Jobb lesz, ha Wei Wuxian teljesen átszokik a vegetáriánus étrendre, mert az biztos, hogy nem akarná lenyelni Jin Guangshant, még a shijiének levesében sem.

Az erősítés a Yunmeng Jiang és a Qinghue Nie klánból egy kicsivel később megérkezett, és segítettek legyőzni a Laoling Qin klán kultivátorait, akik szintén üldözték őket, és segítettek abban is, hogy távol tartsák az egyszerű embereket a templomtól. A Gusu Lan klán segített elkapni a Moling Su kultivátorait és Jin Guangyaót. Jin Ling egyetlen Lanling Jin klánbeli kultivátornak sem mert szólni, mert tudta, hogy sokan támogatták Jin Guangyaót.

Jin Zixuant eszméletlenül, megkötözve találták meg a templomban, Jin Guangyao további támogatóival együtt, és ez csak további bizonyítékul szolgált arra, hogy Jin Guangyao sosem akart jót.

Xiao Zhan elmélete részben igaz volt. Jin Guangyao teljesen ki akarta irtani a Moling Su és a Laoling Qin klánt, akik ismerték a titkát, és hivatalosan is össze akart házasodni Qin Suval, és kultivátornak nevelni Rusongot. Az egyetlen dolog, amit Xiao Zhan rosszul értelmezett, az volt, hogy Jin Guangyao tényleg nem akarta megölni Wei Wuxiant, Lan Wangjit vagy Lan Xichent.

Jin Guangyao megtudta Lan Xichentől, mielőtt a Százfőnix hegyre indultak volna, hogy egy másik világba készülnek, hogy megkeressék Sizhuit és Jingyit. Lan Xichen elmondta neki, hogy az a világ, Wei Wuxian leírása szerint egy békés hely, magas szintű technológiával de kultivátorok nélkül. Az egyetlen hátránya a szörnyű zene volt, tette hozzá.

Lan Xichen azt nem említette, hogy a másik világban élő lélekpárjuk mindent tudnak az ő világukról egy könyvnek köszönhetően.

Úgyhogy Jin Guangyao úgy gondolta, hogy Lan Xichen és a többiek ott maradhatnának – örökké. Ha az a világ tényleg békés volt, akkor Er Ge élvezni fogja, nem igaz? És akkor azok az emberek, akik itt maradnak, semmit sem tudnak az ő múltjáról. És még ha tudnak is... Ha nem ugyanazok az emberek voltak, akiket Guangyao ismert, akkor nem tűnik olyan szörnyű dolognak megölni őket.

Mondani sem kell, Lan Xichen nagyon csalódott volt. Bár nem lett mérges Jin Guangyaóra, de nem mondott neki semmit, hanem inkább elzárta magát, ami igazából még jobban fájt Jin Guangyaónak. Korábban Er Ge felismerte, hogy milyen hibákat követett el, és segített neki. Most Er Ge még csak rá sem nézett.

Jin Zixuannek nem volt más választása, mint megbüntetni az öccsét, miután kigyomlálta Jin Guangyao támogatóit a klánból. Jin Guangyao börtönbe került, utána viszont Jin Zixuan visszahozta Qin Sut és Rusongot Lanlingba. Még ha ezzel valóra is váltotta Jin Guangyao ambícióit, végül is Qin Su és Rusong csak áldozatok voltak. A Moling Su és a Laoling Qin klánokat büntetésből feloszlatták.

(– Akkor most Qin Su egyszerre az anyja és a nagynénje is Rusongnak? – kérdezte Jin Ling. Yanli figyelmeztetésül megcsípte.)

_____________________

Tündér: Vau! U・ᴥ・U

WWX: *először JC-hez rohan* (Ω Д Ω)

LWJ: (-言- ╬) *Wei Ying, miért nem hozzám jössz?*

JC: ( - 3 - ) Ha! Hogy is versenyezhetnél velem, a testvérével?

Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora