Bevezetés 3.

39 4 0
                                    

Nic, eljössz az évzárónkra?- Kérdezi Jasper. Ő másodikból harmadikba, húga pedig az előkészítőből első osztályba léphet ősszel. -Nincs az a pénz, amiért kihagynám-Feleli Nic.
-Nic, emlékszel arra a Daniela nevű lányra?-kérdezi Daisy.- Leesett a mászókáról, és eltörte a lábujját.
-Jaj!
-Be kellet gipszelni- teszi hozzá Jasper
-Labujját begipszelni?-Kérdezi Nic. Az nagyon pici gipsz lehet.
-Fémfűrésszel fogják levágni-közli Jasper nagy komolyan.
-A lábujját?
*Mind felnevetnek*
Hoztam nektek valamit, kölykök -mondja nekik Nic.
Ott van a csomagomban.
-Ajándék!!
Könyörögnek, hogy árulja el, mi az ajándék, de ő a fejét rázza. -Kizárt srácok. Meglepetés.
Mindhármukat látom a visszapillantó tükörben. Jasper és Daisy arca hamvas olívabarna. Nicé is olyan volt, de most beesett, és a bőre, mint a rízspapír. A kicsik szeme tisztán csillogó barna, Nicé két sötét gömb. Mindhármunk haja sötétbarna, de Nicé, akinek kiskorában hosszú, szőke haja volt, most fakó, mint a nyár végén a földek, és kócos, vörösesbarna foltok meg a szalmaszínű gubancok takarják....... Észak felé tartunk az autó pályán, majd lehajtunk róla és nyugati irányba kanyarodva kisvárosokon, egy erdős nemzeti parkon át, majd dombos legelők között kanyargunk. Persze egy csomó ismerősbe botlunk, akik mind nagyon örülnek, hogy viszont láthatják Nicet, és kérdésekkel bombázzák őt az egyetemről meg arról hogy mik a tervei a nyári szünetre.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csodálatos Fiú Where stories live. Discover now