Susmak sessizlik değildir bazen.
Susmak öfkedir, hayal kırıklığıdır,kırgınlıktır...
Oldukça gürültüdür susmak.🪷🪷🪷
Bir kaç gün önce annemi hastaneye yatırmak zorunda kaldık. Tahlilleri hastalığın ilerlediğini gösteriyordu.
Doktor şuan endişelenmemize gerek olmadığını durumu kontrol altında tutmak için annemi hastaneye yatırdıklarını söyledi.
Hastaneden yeni gelmiştim. Bizimkilerle kamp yapmaya gidecektik bir iki günlük.
Ali abi annemin yanında durcaktı. Emirde beni almaya gelcekti birazdan. Bir an önce hazırlanmam gerekiyordu.
Kıyafet odasından asker yeşili kısa bir tulum alıp girdim. Altında beyaz bot ve küçük beyaz çanta.
Saçlarıma hemen iki yana ayırıp balıksırtı ördüm. Küçük bir çantaya yedek kıyafet, ayakkabı, makyaj malzemesi vb. Eşyalar koydum.
Emir aramış kapının önünde olduğunu söylemişti. Tam odamdan çıkarken Hugo aklıma geldi acaba onu götürsemiydim.
Ama o daha küçük olduğu için tehlikeli olabilir fikrine kapıldıktan sonra Hugoyu eve bırakmaya karar verdim.
Kapının önüne çıktığımda Emir arabasının önüne yaslanmış boğazı izliyordu. Beni fark ettiğinde yanıma geldip bana sarıldı ve kafasını boynuma gömerek;
-Özlemişim...
Bende ona daha sıkı sarılarak;
-Bende hemde çok.
Dedim sarılmayı bıraktığında arabasının kapısını açtı ve bindim.
Kamp alanına gidiyorduk Batu ve kızla orda buluşcaktık. Emir camı açtı ve sigara kutusundan bir tane sigara çıkartıp ağzına koydu.
Sigara içilmesini sevmiyordum kokusu bile beni boğuyordu camı açmıştı ama sigara onun sağlığına zarar olduğu için ağzında ki sigarayı aldım.
Bana bakıyordu içmesini istemediğimi anlamış olcak ki camı kapattı çakmağı da cebine geri koydu ve;
- Ben Ejderken hiç böyle bir şey yapmamıştın. *Çapkın bir bakışla*
- Evet yapmadım çünkü Ejder benim değil ama sen benim Emirimsin o yüzden sigara içmeni istemiyorum.
- Hmm diyorsun o zaman benim sigarayı bırakmam için bana ne verebilirsin prenses?
Onu öpmemi istiyordu belli ki. Ona sinsi sinsi bakarak küçük çantamdan bir tane naneli şeker çıkarttım ve;
- Şekere ne dersin?
- Hayır daha kuvvetli bir şey istiyorum.
- Hmm napsak ki şekreden başka bir şey yok yanımda.
- Bakıyorumda yine cadılık yapıyorsun iyi bu sefer öyle olsun ama bir dahakine bu kadar kolay kurtulamazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Mystère / ThrillerGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...