Her an bıçaklanma veya silahla öldürülme gibi olaylarla karşılaşabilirim.Çünkü Tsubasa her yerde...
Daha iyi anlamanız için olayları anlatmaya en baştan başlıyorum. Kulağınızı da gözünüzü de dört açarak okuyun ve dikkatli olun. Sizi de bulabilir...
Her şey 2 yıl önce başladı. Tsubasa'nın takımı Nankatsu ile maç yapmamıza 1 haftadan az kalmıştı. Otomo takımı olarak buna hazırdık. Hatta Nankatsu bize defalarca maç yapmayı teklif etti çünkü eskiden kendi takımlarında olan 4 oyuncu da ortaokulda bizim takıma geçmişti. Ve kendilerini çok geliştirdikleri için Nankatsu meraklanıyordu. Biz de maçı kazanmak için 1 sene boyunca çalışmıştık. Maçı kesinlikle biz kazanacaktık. Çünkü defansimizda eski 4 Nankatsu oyuncusu vardı ve kombinasyonları sonucu otomo dörtlüsü olarak andığımız süper bir güç oluşmuştu. Turnuvada onları geçebilecek hiçbir oyuncu yoktu. Tsubasa'da dahil olmak üzere...
Siz şimdi, o zaman Tsubasa onları nasıl geçti? diye soruyorsunuzdur. Ama sizin maçta gördüğünüz herşey bir kurmacaydı. Tsubasa'nın defansımızı geçmesi, şaşırıp yere düşmesi falan filan...Hepsi bizim planımızdı ve bunu yapabilmek için defalarca Nankatsu ile antrenman yaptık. Sırf onlar kazansın diye. Çok mantıksız değil mi? Evet mantıksız ama mecbur kaldım. Takımı ikna etmem zor olmadı çünkü onlar teklifimi kabul etmese bile ben maçta oynamazdım ve benden başka forvet oyuncumuz olmadığı için kaybederlerdi. Onlar da bilerek kaybetmeyi kabul etti ve Tsubasa'yı durdurabildim. Hala anlam veremiyor musunuz? Kısacası şöyle;Tsubasa benim bir sırrımı öğrendi ve bende mecbur kaldım ve Tsubasa'nın sırrımı saklamak için bana şart koştuğu, bilerek yenilme teklifini kabul ettim. İnanın bana başka şansım yoktu. Olayları anlatmayı o zaman da çok istemiştim ama Tsubasa da sırrımı ortaya çıkarır diye kimseye anlatamadım. Şimdi nasıl mı anlatıyorum. Artık Tsubasa sırrımı kimseye anlatamayacak durumda olduğu için. Çünkü benim suçsuz olduğum ortaya çıktı. Artık beni tehdit edemiyor ve onun yaptıklarını herkese anlatacağım için de beni öldürmeye çalışıyor. Hatta ciddi ciddi adam bile tutmuş. Oysaki daha 17 yaşında. Nasıl adam tutabildiğini,paraya nasıl kıydığını bile bilmiyorum ama o lanet olası Tsubasa bir işler peşinde. Bende buna adım kadar eminim ve hep de emin olacağım.
*************
Evet arkadaşlar,bomba gibi bir kitap geliyor emin olun ki. Aklımda türlü türlü senaryolar vardı ve aralarından birini seçmek çok zordu. Bende aralarından birini seçmek yerine hepsini harmanladım ve karşınıza getirdim. Kitabın güzel olacağı içime doğuyor. Hislerimde genellikle yanılmam ve yanılmamış olmayı çok istiyorum. Sizlere de zevkli bir kitap sunmaya çalışıyorum ve amacım da bu zaten.
Ve sizlere bu bölümde bir açıklama yapmak istiyorum çünkü okurlar tarafından soruluyor. Biliyorsunuz ki,Kaptan Tsubasa 1:Seni Seviyorum kitabım hala final yapmadı ama çok az kaldı. Yani sonuna yaklaştık. Ve üzerine Kaptan Tsubasa serimin 2.kitabını yani şu an okuduğunuz kitabı yazmaya başladığımda okurların en çok sorduğu sorulardan birisi de;bundan sonraki kitap hangi Kaptan Tsubasa karakteri hakkında olacak? şeklinde. Bende yanıtsız bırakmak istemiyorum. Ve başka merak edenler de olabileceği için buraya yazıyorum. İleride bu serinin diğer kitaplarının ana karakterlerinin kimler olacağı şu şekilde:
1-İzawa ✓
2-Nitta ✓
3-Wakabayashi -
4-Misaki -
5-Misugi -
6-Wakashimazu -
7-Matsuyama -
8-Hyuga -Bu şekilde yazmayı düşünüyorum. Yazdığım sıralama değişebilir mesela 8'de hyuga varsa onu 3.olarak da yazabilirim o değişkenlik gösterebilir. Ama bu karakterlerle ilgili senaryolar aklımda mevcut hatta kapaklarını hazırlayıp ilk bölümlerini de taslak olarak yazdım ama bu kitabın bitmesine yakın 3.kitabı,onun da bitmesine yakın 4.kitabı paylaşacağım ve bu şekilde devam edecek.
✨
✨
✨
Ayrıca bölümü oylamayı unutmayın ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaptan Tsubasa 2:Bunu Yapmamalıydım
FanfictionBu kitapta Shun Nitta'nın,Tsubasa Ozora'ya olan nefreti ve bunun sonucunda yaptığı affedilemez hatadan sonra Tsubasa ve Nitta'nın başına gelen olaylara sizler de tanıklık edeceksiniz.Mahkemede sorgulanmaya hazırlıklı olun... Kaptan Tsubasa serimin 2...