"Sizi seveni üzün,düzene uyun"
Tek Bölüm
Hayat bize yüzünü daha yeni yeni gösteriyor sanırım onca güzel anının ardına şimdi acısını çektiriyor peki neydi bizim günahımız birisini çok sevmek mi?
Eğer öyleyse herşeye razıyım ben,çünkü en güzel günlerim onunla konuştuğum her gün onun için endişelendiğim günlerdi benim için,evet eğer şimdi çektiğim acı onu canımdan çok sevdiğim içinse hayat durmasın acımı bana her gün yaşatmaya devam etsin.
Peki soruyorum şimdi sana sende benim gibi üzülüyormusun yoksa gayet memnunmusun halinden?
Benim sana Nar'ım dememin tek bir sebebi var;
*"Nar zor bir meyvedir, kolay kolay kimse uğraşmak istemez. Seven bile...işte sende öyleydin zordun dışından tek bir kişi gibi gözüksen de içinde binlerce kişi saklı. Tıpkı nar taneleri gibi..."*
sana bunu söylediğimde ne güzel yazılmış bir söz demiştin.
Sana "peki senin aklında sevdiğin kişiye özel bir kelime var mı?" diye sorduğumda "hiç düşümedim ama şimdi buldum sanırım..." dedin ve ekledin "Bal çünkü arılar çiçekler özenle toplayıp o kadar yükü sırtlarında taşıyorlar onlar için 4-5 katı ve güzelce işliyip birikitiyorlar ve bunu her zaman tekrar ediyorlar bende bu yüzden buldum diyebilirim... Yani kısacası, Benim sevgim 1 kere değil tekrar eden ve her türlü zahmetide gösterbilcegim sevgidir. Gülü seven dikenine katlanır misali..." ne güzel demişsin ben bir kitap yardımıyla bunu düşünmüşken sen o anda düşünmüştün peki bu verdiğin sözü neden tutamadın yada bana neden yalan söyledin yalan söylemeyi sevmediğin halde...
| 30.01.2021
| 4.50(*) bulunan kısım Emre Gül - Nar [sayfa 22] kitabından alınmış kısa bir alıntıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nar Adam || Tek Bölümlük
Short StoryGökyüzündeki en güzel yıldız kadar güzeldin sevgilim...