1.bölüm

43 3 0
                                    

" Tatlım , kazağını giymelisin . Hava fazla soğuk . " Elimde ki evraklara bakarak kafamı bıkkınlık içinde salladım . Bu arada Melissa beresinin altında ki sarı saçları ile uğraşıyordu . Kafasında ki beresini çıkarıp bacaklarımın arasına yerleştirdim .

" Bırak da ben halledeyim . " Arkasını bana dönerek kapının önünde ki masaya oturdu . Babası ile boşanma davam vardı . Birde bununla uğraşacaktım . Mükemmeldi .

" Anne , babam ne zaman gelecek ? " Sarı saçlarının arasında ki ellerim aniden durdu . Bir mazeret bulmalıydım .

" Tatlım , babanne hastaymış ve baba da yanına gitmiş . " Dudaklarımı büzerek gözlerimi şaşı yaptım . Kıkırdadığında geri önüne döndü . Örgüsünde son dokunuşları yapıp beresini sarı kafasına geçirdim .

" Hadi bakalım okula . " Elinden tutup kapıyı açtım . Ayakkabısını giydirmek için uzandığımda beni durdurdu .

" Ben giyebilirim . " Kafamı sallayıp geri çekildim ve Bayan Hart'ın evraklarına göz gezdirdim . Bitmek üzereydi dava . Kolay bir şeydi zaten . Otuz yaşında bir avukata göre kolaydı . Bir tür boşanma davası . Zengin bir aileyi boşamaktan aldığım zevk ise ciddi derecedeydi .

" Anne , bu gün servisle gidebilir miyim ? " Ellerimi dizlerime yerleştirip sarı civcivimi öptüm .

" Peki hayatım . " Gülümseyerek bembeyaz karlar içerisinde koştu . Hergeçen gün bir kez daha korkuyordum . Bir avukattım ve sandığımdan fazla düşmanım vardı . Melissa servise binene kadar arkasından baktığımda şöför beni teselli edercesine gülümseyerek uzaklaştı .  Evrakları siyah eskimiş dosyama koyup telefonumu arka cebime yerleştirdim . Ve bir güne daha başlıyorduk .

---

Siyah cip eskimiş hukuk bürosuna yaklaştığında kapının önünde bekleyen Jenny , Karen'a gülümsedi . Karen da geri bir tepki vermişti fakat cipin camları siyahtı ve Jenny bunu görmemişti .

" Selam avukat . " Karen yüzünü buruşturup evrak dolu çantasını aldı ve arabadan indi . Sanırım yoğun bir gün olacaktı . Eski binayı süsleyen renk renk insanlar heycanlı görünüyordu . Bir insan neden hukuk bürosunun önünde heycanlanırdı ki aman Tanrım , bir hukuk birosu hadi heycanlanalım . 

" Selam adamım . " Jenny ellerini göğüsünde birleştirip kafasını sağa sola salladı .

" Üşüyorum seni pislik . Biraz acele et . " Arabanın kilitlenme sesi duyulduğunda Jenny Karen'ın koluna girdi .

" Sen ne arıyorsun burada ? " Jenny, Karen'ın kolunu biraz daha sıkıp titredi . Koyu kahve ve dalgalı saçları kardan bembeyaz olmuştu . Komikti . En azından mesleğinde ki mizah tarzına göre komikti .

" İçerisi çok kalabalık . Sanırım bir sorun var . " Karen gülümsedi . Hukuk dairesinde sorun mu ? farklı bişey oluyormuydu sanki burada .

" Onu bunu boşver de sen neden buradasın ? " Jenny , Karen'ı hızla daireye sokup kapıyı kapadı .

" Soğuk , soğuk , soğuk ve tesadüfe bakar mısın yine soğuk ! " Karen masasının üzerinde ki kırmızı kaplı dosyalara bakarak iç geçirdi . Hayatını bu meslekle çürütüyordu . Bu haksızlıktı . Bir bayan kuaför salonu falan açabilrdi . Ama babası bir avukat olmasını istemişti .

" Adam ile boşanıyorum . " Jenny çatık kaşlarına açılmış ağzınıda ekleyip Karen'a boş boş baktı .

" Ne ? Yani alıştıra alıştıra söyleyemez misin ?! " Karen dosyaları kilidi kırılmış çekmeceye yerleştiriken cevap verdi .

" Alıştıra alıştıra , ' Adam ile boşanıyorum . ' Oldu mu ? " Jenny kaşlarını çatıp üzerinde ki hırkayı çekiştirdi .

" Peki ya Melissa ? " Büyük bir of çeken Karen iki elini sertçe masaya vurdu .

" Peki ya ben ? " Jenny kafa sallayıp dudağını ısırdı . Oda da bu iki arkadaşın buharlı sesleri uçuşurken içeri bay Mitchell girdi . Jenny ve Karen korkarak onlara baktığında , eşcinsel açşı da korkmuştu .

" Neler oluyor be ?! " Karen eli ile burun kemerini sıkıp ofladı . Sinir ve sitres , belki kanserden ölebilirdi . En azından denemeye değerdi .

" Bak pasta yaptım . " Elinde ki şaheseri döndürüp masaya bıraktığında Karen sandalyesine oturup boynunu çıtlattı .

" Belki de hollanda ya gitmelisin . " Ağzına tıktığı pasta yüzünden boğuk çıkan sesine aldırmadan omuz silkti .

" Yada herneyse . " Aşçı tek kaşını kaldırıp omuz silkti . Ofisde tekrar ikisi kaldığında Jenny saate baktı .

" Ben gidiyorum . Mike ile buluşacağım . Biliyorsun hareketli bir aşk hayatım var . " Karen ilk defa gülümsüyormuş edasıyla gülümsediğinde Jenny öpücük atıp çıktı .

" Nerede kalmıştık ? "

Merhaba , bir cinayet romanı yazıyorum . huhu :D Herneyse , tanıtım zaten yazıyor . Bu bölüm biraz kısa ama , yarım saate yazdım . Herneyse uzatmıyorem ....

Aynalar odasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin