Atsibudau Zayn glėbyje. Jis atrodė taip mielai kai miegojo. Bandžiau ištrūkti iš jo gniaužtų deja jis kažką sumurmėjo ir prisitraukė mane arčiau taip suspausdamas, kad negalėčiau pasprukti. Ištrakiau rankas ir švelniai pabaksnojau, tada tenkiau jis susiraukė ir suspaudė dar labiau.
- Zayn paleisk,- suinkščiau, bet Zayn gulėjo kaip gulėjęs.
Tada mėginau jį apgauuti, kad už durų stovi mano dėdė. Deja ir tai nepadėjo. Na ką gi... Pasislinkau arčiau jo ir švelniai pakštelėjau jam į lūpas. Jis iškar atplėšė savo mielas akis ir prisitraukė mane dar arčiau savęs jeigu tai įmanoma... Po akimirkos jis atditraukė ir atsimerkęs nusišypsojo.
- Labas rytas meile.
- Am... labas...
Dar pagulėjom kelias minutes spoksodami vienas į kitą, bet man pabodo ir pastebėjau, kad noriu valgyti.
- Zayn dabar gali mane paleisti.
- O kas jeigu nenoriu?
- Nebeateisiu čia ir... ir nebebučiuosiu tavęs,- pagrąsinau.
Jis prisotraukė mane ir švelniai pabučiavęs paleido. Išlipau iš lovos ir nuėjau į savo kambarį. Apsirengiau ir pasiėmusi rankinę išėjau pro duris. Išėjusi atsitrenkiau į kažką, o pakėlusi akis pamačiau Harry. Pastūmiau jį ir pradėjau eiti kai jis sučiupo mano ranką.
- Paleisk!,- iškvošiau pro dantis.
- Aš atsiprašau už vakar. Nežinau kas mane apsėdo...
- Viskas? Dabar paleisk,- paliepiau ir jis paleido, o aš kuo greičiau nulėkiau iki lofto.
Paspaudžiau lifto mygtuką ir laukiau kol jis pakils. Kai jis atsidarė greit įlipau ir paspaudžiau leistis mygtuką. Durys jau darėsi, bet kažkas jas sustabdė. Meldžiausi, kad tik tai nebūtų Harry. Mano laimei tai buvo Zayn.
- Labas.
- Mes jau sveikinomės.
- Na ir kas? Negi žmogus negali pasisveikinti?
- Na taip, bet...,- mane pertraukė bučinys į kurį aš negalėjau atsakyti, nes buvome viešoje vietoje,- Zayn,- suinkščiau,- mes viešoje vietoje.
- Bijai, kad tave pamatys su manim ar kas?
- Taip bijau. Jei dėdė Si sužinos man galvą nuraus.
- Ne tau vienai...,- susimąstė.
Tada liftas sustojo ir mes išlipom.
- Pusryčių?,- pasiūlė Zayn.
- Aha.
- Nandos?
- Ką? Paprastai Niall ten valgo.
- Man irgi patinka. Gal nesu apsėstas kaip Niall, bet... ten tikrai skanu. Tai... Einam?
- Aha...
Nuėjom iki mašinos ir įlipę bei užvedę variklį pajudėjom iš vietos.
YOU ARE READING
On tour with One Direction. Really? Is this couldn't be worse than it is?
FanfictionLietuviška fanfiction.