Battleground!!!!

153 3 3
                                    

Tarih:5 Ocak 2015

BATTLEGROUND Şovu

Jerry Lawler:Merhaba sayın seyirciler.Bugün yanımda JBL Ve özel konuk olarak RİC FLAİR Var.

Michael Cole:Herkese merhaba.Twitter adresimizden görüşlerinizi bekliyoruz.#BATTLEGROUND Adresinden bize ulaşabilirsiniz.WWE.COM'da üyelik sadece 5.99€.Evet JBL sen ne diyorsun?

JBL:Üyelik çok ucuz.Bence kaçırmayın.RİC,sen ne diyorsun bu işe?

Flair:BATTLEGROUND'a değer bence.

King Of Kings!! Triple H geliyor.

HHH:Hepiniz BATTLEGROUND'a hoş geldiniz.Bugünün en son maçı 8-MAN TAG TEAM MATCH olacak.TEAM CENA VS. TEAM AUTHORİTY Olacak...

Seyirciler Coşar!!!

Maç 1:Bray Wyatt VS. Roman Reigns

The Truth Reigns!!!!ROMAN REİGNS

Live in Fear!!!BRAY WYATT geliyor!!

Maç Başlıyor.

Sonları:Reigns Wyatt'ın clothesline'ından kaçar ve zıplayarak CLOTHESLİNE vurur.SUPERMAN PUNCH için elini havaya kaldırır.O sırada Big Show Reigns'in ayağından çeker ve dışarı düşürür.Wyatt ve Show Reigns'i dövmeye  başlarlar ama Ambrose gelir.Show'a dalmaya başlar.O sırada onu Kane yakalar ve masaya CHOKESLAM yapar.O anda her yer kararır.Bir anda Daniel Bryan gelir.Kane'a RUNNİNG KNEE yapar.ve saydırır 1-2 ama Kane atar.Döndüğünde ise SPEAR!!!!1-2-3 ve Reigns kazanır.

Jerry Lawler:Çok uzun bir maç oldu.Değil mi Michael?

Michael Cole:Evet çok uzun ve keyifli bir maçtı.

Evet Backstage'dayız...

Renee Young:Roman bugün çok başarılı bir dövüş sergiledin.Sence bugün US CHAMPİONSHİP maçında 3 rakibini dövüp kemeri alabilecek misin??

Reigns:Her zaman en iyisi benim.Ve bugün o kemeri alacağım ve o kemeri gururla koruyacağım!

Maç 2 Tag Team Match:THE USOS VS. THE MİZ and DAMİEN MİZDOW

Sonları:Miz Jey Uso'ya SCF yapar ve saydırır.1-2 Jey atar ve Jimmy'ye el verir.Jimmy girer girmez bir CLOTHESLİNE yapar.Mizdow'a da vurur ve Mizdow'u aşağı düşürür.Sonra Miz'i de dışarı atar.Jey'e el verir ve ikisi de FLYİNG USO yaparlar.Jey Miz'i içeri alır ve SUPER KİCK yapar ve saydırır.1-2-3 ve kazanan:THE USOS olur.

Jerry Lawler:Mükemmel bir maçtı ama ezici bir üstünlükle maçı USO'lar almayı başardı.Tekrar görüşmek üzere bir reklam arası.

Reklamlar.

Rest In Peace!!! The Undertaker geliyor.

The Undertaker:Bugün burada herkesin gözü önünde o Jericho denen P*çi o tabutun içine sokucam ve öldürecem.Ve o tabuttan çıkması biraz zor olacak çünkü o tabutun üstünde tabutun anahtarı olacak.Tabutu kitleyeceğim ve o maçı kazanacağım.Ama eğer o beni sokarsa bir daha WWE Evreninde beni göremeyeceksiniz.

Ve Rest In Peace çalar ve Undertaker backstage'a geri döner.

Match 3:Casket Match

The Undertaker VS. C.Jericho

Break The Walls Down çalıyor ve C.Jericho geliyor!!!!!!!!

Rest In Peace!!!! The Undertaker ve Druids

Sonları:Undertaker Chokeslam için hazırdır.Jericho kalkar ve Undertaker Chokeslam pozisyonuna alır ama Jericho kaçar Undertaker'ı iter ve Undertaker tabuta düşer.Ve Jericho kapatıyor mu??

WWE Senaryo Bölüm 2 Battleground!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin