Capitolul 19

318 18 9
                                    

         ACEST CAPITOL ESTE DEDICAT LUI CatarauIonela !

         Iti multumesc pentru comentariile dragute si pentru prezenta !pupici 😙😘

____________________________________

    Am reusit sa il conving cumva pe Drako  sa ma lase sa imi iau masina de unde am lasat-o . Ei bine a trebuit sa il mint ca fac asta . Trebuia sa gasesc o scuza pentru a ma intalni cu Marco la docuri , nu puteam sa il las sa afle ce am de gand sa fac si mai ales nu il puteam lasa  sa afle ca ma intalneam cu un barbat . Teoretic eu nu ma intalnesc cu altcineva pe la spatele lui , dar practic asta se intampla . El poate sa traga orice concluzie si nu pot permite asta , nu acum cand totul merge bine intre noi . Vreau sa il protejez tinandu-l departe de orice plan care il poate rani .

   Incurand este ora 18 , iar eu inca conduc spre docuri . Daca as fi avut cealalta masina cu siguranta as fi ajuns mai rapid . Dar cum  am  Raptorul ,care este mult mai greu de controlat la o viteza de peste 100 pe ora , trebuie sa fiu prudenta . Se intrezaresc docurile si utilajele de mare tonaj mai in fata cu cativa km , facandu-ma astfel mult mai entuziasmata decat eram pana acum . Sper ca totul sa mearga bine si sa pot face ceva in legatura cu situatia data !

Pov . Drako

  Nu inteleg de ce ma minte ! Pur si simplu ii este atat de greu sa imi spuna ce are de gand sa faca ? Stiu de intalnirea ei cu Marco , fiul unui detectiv sau ceva de genul . Ce treaba are ea cu un detectiv ? Ce vrea sa faca ?

   Ma invart prin sufragerie incercand sa imi dau seama ce vrea de fapt . Acum cand totul merge bine , acum cand suntem unul langa altul si a trecut peste frica ei de a trai prezentul cu mine   , ea alege sa ma minta spunand ca se duce sa isi ia masina .

   A trebuit sa ma prefac pentru a nu ii oferi un motiv de cearta . Normal ca daca ii spuneam ceva in legatura cu acel fiu de detectiv starneam o cearta , iar asta nu ar fi iesit deloc bine . De abia mi-am cumparat niste carti si bibelouri noi , nu vreau sa ajunga ca celelate.  Asta si faptul ca i-as starni suspiciuni , deja imi este destul de greu sa ascund faptul ca nu fac parte din lumea asta , constiinta mea este destul de incarcata si nu cred ca ar mai suporta si altceva . Nici nu imi vine sa cred ca am constinta .

   Gandul imi zboara inevitabil la sedinta de astazi . Tatal ei merita sa ii fie scosi ochii si da-ti de mancare lui Cerber . Este clar ca este un nenorocit afid dupa bani !

  Ma asez pe unul din fotolii si imi torn un pahar de tarie.  Trebuie sa ma calmez ,trebuie sa gandesc totul la rece ,am nevoie de asta mai mult decat aveam nevoie in trecut .

    Nu apuc sa ma mai relaxez pentru a ma gandi , caci soneria de la poarta suna . S-a intors atat de rapid ?

   Emotionat , ma ridic de pe fotoliu si ma indrept spre panoul de deschidere a portii exterioare . Fara sa ma mai uit pe camera de la poarta ,doar apas pe buton pentru a o deschide .

   Poate nu m-a mintit ? Poate chiar s-a dus sa isi aduca masina !

   Dar toate ipotezele imi sunt spulberate atunci cand il aud pe Xolto latrand si o voce extrem de cunoscuta imi irita timpanul .

--- Ma bucur ca mi-ai deschid macar poarta ! Tata intra pe usa casei fara sa mai bata sau sa sune la aceasta. 

--- Nu ma asteptam sa fi tu , credeam ca este altcineva . Raspund spasit , asezandu-ma inapoi pe fotoliul meu .

--- Cine mai exact ? Bineinteles daca imi poti oferi aceasta imformatie despre viata ta !ma ia peste picior asezandu-se pe canapea si mangaindu-l pe cap pe Xolto .

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum