Šla jsem teda k němu. Hned mi dal do ruky kýbl zmrzliny a lžičku a sobě to samé. Vykulila jsem oči a hned se do toho pustila.
,,Dlouho si neměla zmrzlinu?" Zasmál se. ,,Mmhmm." Dostalo se mu jako odpovědi.
,,A proč?" Ježíš nech mě to sníst a pak jít domů! ,,Dieta." Zamumlala jsem.
,,Jo tak to znám" zasmál se. Boha nech mě být už. Rychle jsem to do sebe naházela.
,,Bylo to dobrý ale já už půjdu. Tak zdar." Chtěla jsem odejít, ale chytil mě za zápěstí a přitiskl na zeď. Kurva. Já věděla že to nebude zadara.
,,Už?" Zeptal se a ušklíbl se. ,,J-jo, fakt bych ráda šla." Snažila jsem se ho odstrčit ale nešlo to.
,,Ale kotě~... já si chci ještě pohrát." Zavrčel. ,,Neříkej mi kotě!" Zamračila jsem se.
,,Na instagramu máš čiči, takže jsi kotě. Moje kotě." Zašeptal mi do ucha. No ty vole. To že mám na instagramu čiči znamená že mi tak musí ten kokos říkat? Boha hodí se to tam tak ať dá pokoj!
,,Pusť mě ty úchyle, slíbila jsem Soo že když se do dvanácti nevrátím, zavolá po mě pátrání." Převrátila jsem očima. Ale nepustil mě. Hah, jak nečekané. Proto musím jednat jinak.
,,Hele promiň kocourku, ale já fakt musím." A s tím jsem ho kopla do rozkroku. Ale nebylo to moc jo? Děti mít bude. Možná, muhahaha.
,,Au! Ty krávo!" Jeho stisk povolil a sesypal se k zemi, tak jsem rychle zdrhla. Pak jsem ještě zpátky nakoukla spoza dveří.
,,Hele fakt sorry, ale nedal jsi mi jinou možnost." Usmála jsem se jak neviňátko a pak už fakt zdrhla.
Rychle jsem vyběhla schody jak ten...no...jak se to jmenuje! Gepard. Svižně jsem odemkla a zabouchla dveře.
Sesypala jsem se k zemi a zrychleně dýchala. Ale pak jsem se usmála. Byla to celkem prdel.
,,Jebe ti, nebo jaký důvod máš k tomu abys tady vybíhala schody a pak ses culila jak cvok? Vyhrálas Tour the France?(idk jak se to píše XD)" Podívala jsem se nahoru na Soo.
,,Ne. Ale jsem se sebou spokojená." Usmála jsem se a pak zalezla do sprchy.
Když jsem vylezla, zacinkal mi mobil. Převlékla jsem se a koukla kdo píše.
@Kook_bitches
Ty krávo!
Dělal jsem si prdel, takovej úchyl nejsem!@Čiči_Jiji
Srry¯\_(ツ)_/¯@Kook_bitches
Jak srry?!
Dlužíš mi nový koule!
(ノT_T)ノ ^┻━┻@Čiči_Jiji
Drž hubu!
Můžeš si za to sám!
(ノ`Д´)ノ彡┻━┻@Kook_bitches
Stejně bych tebe nikdy nepřetáhl!@Čiči_Jiji
Co prosím?!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻@Kook_bitches
Přesně tak!
A nech ten stůl na pokoji!
┻┻︵ヽ('Д´)ノ︵┻┻@Čiči_Jiji
Nenechám!
(ノ•̀ o •́ )ノ ~ ┻━┻@Kook_bitches
(ノ°_o)ノ⌒┫ ┻ ┣ ┳@Čiči_Jiji
┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)@Kook_bitches
Ohřála se mi pizza,
takže ji jdu sníst a
tobě dám zítra do držky!
(/¯◡ ‿ ◡)/¯ ~ ┻━┻@Čiči_Jiji
Fajn
(┛❍ᴥ❍)┛彡┻━┻• • •
Anneyonghaseyo 💜
Trošičku pikantnější 😏😂
A právě jdeme psát test z fyziky...
Každopádně doporučuju zkouknout video v médiích 😏✨
Duh!💜I purple you💜
- Lála
ČTEŠ
This Crazy Neighbor/JK ✓
Fanfiction,,Jijin netlač se tak, chci ho taky vidět!" řekla a dál se drala do předu. ,,Ještě tu ani není!" nespokojeně jsem dál nahlížela zpod schodů. Najednou můj zrak upoutala přicházející osoba. ,,Rychle pojď sem, myslím že už je tady!" Tenhle příběh jse...