Daha çok yeniyim o yüzden yorumlarınız benim için çok önemli bildirirseniz sevinirim :))
Sahne adı:Kai
Gerçek adı:Kim Jong In
Pozisyonu:Ana dansçı, vokalist, ana rapçi, grubun yüzü
Doğum günü:14 Ocak 1994
Burcu:Oğlak
Çin Burcu:Köpek
Boyu:182 cm.
Rozet:Işınlanma
Kan grubu:A
Doğum yeri:Suncheon, Güney Kore
Ailesinde babası ve annesinin dışında 2 ablası var. Biri Kai'dan 9, diğeri de 5 yaş büyük.
Sekiz yaşındayken dans etmeye başladı. 2007 yılında "Youth Best Contest" yarışmasını kazandıktan sonra SM Entertainment'a katıldı. Jazz ve bale eğitimi aldı. SM Entertainment ' a katıldıktan sonra hip-hop dansta da eğitim almaya başladı.
Şubat 2012'de School of Performing Arts Seoul'dan (Seul Sanat Lisesi) mezun oldu. 2014'te, EXO 90:2014 programında Shinhwa grubunu izledikten sonra şarkıcı olmak istediğini söyledi.
Şarkıcı, oyuncu ve modeldir. Güney Kore-Çin erkek grubu EXO ve alt grubu EXO-K'nın üyelerinden ve ana dansçılarından biridir.
2019'dan itibaren SM Entertainment tarafından oluşturulan SuperM'in de üyesidir.
2018'den bu yana Gucci markası için modellik yapmaktadır, 2019'da ise Gucci'nin ilk Güney Koreli marka elçisi pozisyonuna gelmiştir.
EXO üyesi olarak tanıtılan ilk kişi Kai'dir. İlk resmi teaserı 23 Aralık 2011'te yayınlanmıştır. 2012 yılında ise EXO ile çıkış yapmıştır.
Ayrıca ilk televizyon performansını 2011 yılında Luhan, Chen ve Tao ile birlikte SBS Gayo Daejeon'da yapmıştır. Kai, SM Entertainment'ın reklam için yapılan "Younique Unit" adlı dans birliğinde Luhan, Taemin, Eunhyuk, Hyoyeon ve Henry ile beraber yer aldı. "Maxstep" adlı tekliyi seslendirdiler. Kai ayrıca Lay, Yunho, Taemin, Minho, Donghae ve Eunhyuk ile dans grubu "S.M. The Performance"ın da bir üyesiydi. 2012 yılında grup üyeleri Chanyeol, Baekhyun ve Sehun ile Girls' Generation-TTS grubunun Twinkle adlı müzik videosunda yer aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Jongin
Short StoryKai hakkında bilgiler ... Hyunglarıyla değişik komik konuşmalar .... Ve daha fazlası....