Kapitola 63

43 3 0
                                    


Takže poslední kapitola v roce 2013 takže se těžte že už se dostáváme do roku 2014

27.12.2013

Vánoce... Poslední vánoce které jsme slavili v našem domě. Za ty tři měsíce se toho stalo hodně. Byli jsme už v rádiu. A zjistili jsme že už máme nějaký ty fanoušky. Většina to byla holek. Příští rok hned v lednu budeme mít svůj první fan meeting. Doufám že někdo přijde. Přála bych si to. Také za ty tři měsíce jsme vystupovali v jedné show a měli koncert. Bylo to úžasné sice lidí nebylo hodně ale viděla jsem jejich tváře které se smějí na nás a v jejich očích je radost.

Jeli jsme teď poslední Várku našich věcí dát do našeho domu. Dnes v 15 hodin mají přijít nový majitelé našeho bývalého domu. Máme předat klíče a tím už opustit kompletně náš bývalí dům. "Jine a už dost!" Zařval hobi protože Jinův hlas slyšeli i venku. Auto mělo zapnutou písničku kterou Jin miluje. Jeho hlas byl slyšet až moc dokonale v našich uších až to nebylo zdravé.

Když skončila písnička my jsme se ocitli u našeho nového domu. Není to nijak velké ale zase né malé. Šetřili jsme všichni už nějaký ten rok aby jsme se vůbec dostali kde teď jsme. 

"Je mi smutno po našem bývalém domě. Ale teď máme lepší a hlavně jsme blíž k Big Hitu. " usmál se na mě hobi a já se usmála a objala ho "To ano a je náš společný" Odpověděla jsem mu a společně jsme šli dát věci do našich pokojů. Nová zpráva je ta že hobi a Tereza budou spolu v jejich ložnici. Takže s námi Tereza bydlí. A musím říct že když jsem se dozvěděla kolik peněz dává do nájmu tak jsem myslela že umřu. Je to studentka která dělá brigádnici a platí tolik nájem? Nechápu.

"Takže lidi. Já jakožto matka domácnosti vás vítám v novém domě. Řeknu vám kdo s kým je v pokoji. Tae a Kook mají spolu. Y/n a Yoongi mají společně také. Já a Namjoonie jakožto rodiče máme svoji ložnici. Hobi a nový člen Tereza. Jediný jiminie má sám ale to se může změnit." řekne Jin a všichni uděláme úchylný výraz. "Heh... Vy máte co říkat já jsem jediný sám" Usmál se a my přestali. 

"Jsi poslední tak ať máš štěstí." řekl hobi a Jimin bez řečí se usmíval jako blbec. "Jenže já už mám někoho ale skrývám to a můžete uhádnout kdo to je a myslím že má Y/n větší šanci to uhádnout. " mrkl na nás jedním očkem a odešel do svého pokoje. 

Začala jsem přemýšlet kdo to je.... A já že mám větší šanci než ostatní? Ale jakou? "MOON!" zařvala jsem až se všichni lekli. "Kdo je to?" zeptal se Jin a Namjoon se plácl po čele. "Pako je to její poradkyně či jak to nazvat" poklepal Jinovi na čele a Jin začal přemýšlet kdo by to mohl být. "Moonbyul znáš taková blondýna. Je vyšší oproti mě. " Řekla jsem a Jin dělal že ví i když mu to nešlo. "Prostě Jine dnes mají přijít všichni takže i jí poznáš a budeš vědět hned kdo to je" usmála jsem se a odešla také do své ložnice

"No nic jdu rozbalovat věci." řekl jungkook a Tae hobi a Yoongi kývli že jdou taky. 

"Yoongi...Co tak začít naše věci rozbalovat?" zeptala jsem se a on se usmál. "To také jdu dělat chtěl jsem ti to taky říct" Zasmál se a začal mi pomáhat. 

Pohled vkook

Tae

"Jungkookie?" objal jsem ho kolem pasu a díval se copak dělá. "Ano Taehyungie" Odpověděl kook a já se k němu více přitulil. "Vidím že rozbaluješ přišel jsem ti pomoc" Políbil jsem ho a začal jsem vytahovat věci. 

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat