4

1.2K 80 399
                                    


             *medya: femlouis*


     Louis önce önündeki kocaman hamburgere sonra da karşısında oturan Harry'e baktı. Bunu yiyebilmesi mümkün değildi yıllardır kilo vermek için kendini o kadar aç bırakmıştı ki midesi bunun yarısını bile alamayacak kadar küçüktü. 

 " ne oldu Louis McDonald's sevmez misin yoksa" Louis her ne kadar Bay Styles onu bir restorana götürecek sansa da şu an oldukları yer onu daha mutlu etmişti. Büyük ihtimalle pahalı bir restoranda olsalar kendini hep rahatsız hisseder hemen kalkmak isterdi.

 "Hayır Bay Styles, sadece bunu yiyebileceğimi sanmıyorum." Harry kendi hamburgerini açarken dikkatle Louis'yi dinliyordu. 

 "Bu konuyu konuşmadan önce az önce olanlar için özür dilerim Louis" arabaya binerken yaşadıkları ufak tartışma aklına gelince özür dilemesi gerektiğini düşünmüştü Harry.

 Louis her ne kadar ona minik dediği için özür dilediğini anlamış olsa da bunu adamın ağzından duymak istiyordu. Sonuçta biraz ilgi manyağı olması onun suçu değildi değil mi? " Ne için özür diliyorsunuz Bay Styles" 

 Harry az önce açmaya çalıştığı ketçap eline bulaşınca tepsisindeki peçeteyi alıp elini sildi "Sana minik dediğim için Louis, sadece hoşuna gittiğini sanmıştım sinirlendiğini bilsem söylemezdim" 

 Louis duyduğu cümleler karşısında pişmanlık hissetti çünkü başında karşısındaki adama miniğim demesinin hoşuna gittiğini söylemişti. Sonra da küçük çocuk gibi adama bağırmıştı. Özür dilemesi gereken biri varsa o da kesinlikle kendisiydi. "Asıl ben özür dilerim Bay Styles sadece çok acıkmıştım yoksa biliyorsunuz başında size hoşuma gittiğini söylemiştim." 

 "pekii aramızdaki bu sorunu ortadan kaldırdıysak yemeğimizi yerken bana yemekle ilgili sorunlarını anlatmaya başlayabilirsin" eline aldığı üç patatesi aynı anda ağzına atıp komik bir yüz yapınca Louis istemsizce güldü. 

 "şeyy bu konu hakkında konuşmasak olur mu çünkü gerçekten konuşmak isteyeceğim son konu bile değil." söyledikleri kesinlikle doğruydu yeme bozukluğu hatta neredeyse 1 2 yıl önce önüne geçmezseydi Anoreksiya nervozaya dönüşecek olması hakkında konuşmak onu psikolojik olarak çok yoruyordu. 

 Harry eline iki patates alıp karşısında oturan çocuğa uzattı. Louis şaşırsa da bir şey demeden ağzını açtı. " Bak Louis bu konularda konuşmanın ne kadar zor olabileceğini tahmin ediyorum. Ama eğer kimseyle konuşmazsan seni daha da zorlayacak. Konuşman için baskı yapmıyorum ama bana güvenebileceğini unutma" 

 Louis patatesleri çiğnerken Harry bu sefer içine buz koydurmadığı kolayı alıp pipetini taktı. Dışarıdan büyük ihtimalle abi kardeş gibi duruyorlardı. Harry bu düşünce aklına gelince kıkırdayarak elindeki kolayı Louis'e uzattı. "Sizi bu kadar güldürenin ne olduğunu sorabilir miyim Bay Styles" 

 " Öncelikle bana daha ne kadar Bay Styles diye hitap edeceksin? Kendimi sıkıntıdan patladığım iş toplantılarında gibi hissediyorum. Sonra daa soruna gelecek olursak dışarıdan abi kardeş gibi gözüküyoruz büyük ihtimalle. Sen koca bir bebek gibi olduğun için seni besliyorum" Louis duyduğu şeyle gülümseyerek Harry'nin yanına kaydı. Az önce karşılıklı otururlarken şimdi Harry'nin tam yanındaydı. 

 "Kesinlikle koca bir bebeğim Bay Styles lütfen bana siz yemek yedirin ayrıca size hayatımın sonuna kadar Bay Styles diye hitap etmeyi düşünüyorum sizce de çok sexy değil mi?" Harry karşısında ki çocuğun alayla konuşmasına gülerek az önce açtığı hamburgeri tutarak çocuğun ısırmasını sağladı. Nasıl olsa ikisi de aynı hamburgerdi o da Louis'nin tepsisindekini yiyebilirdi. 

Sweet CreatureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin