Ik werd wakker en alles was wazig. Ik keek naar de zijkant en daar zaten Ney, mijn ouders en die van hem. Ik wou gaan zitten maar ik moest terug liggen. Wat is er aan de hand? Vraag ik wazig. Je hebt een auto ongeluk gehad gisteravond toen je in de auto zat met Yasmine zei Neymar triest terug. Mijn moeder had tranen in haar ogen. Ik had allemaal hechtingen op mijn armen en benen een stuk of zes. Ik voelde aan mijn hoofd een zware hoofdpijn, en ook daar had ik een hechting want er zat verband omheen. Nu wist ik dat er iets ergs was gebeurd. Waar is Yas? Zij ligt op de Intensive care zei mijn moeder. Wat! Waarom?! Wat is er met haar? Yasmine ligt in coma zei mijn moeder treurig terug. Nee... Dat meent u niet zei ik huilend terug. Jawel schat, ga maar rusten het komt wel goed lieverd. Maar wat is er met Davi gebeurd?! Hij heeft ook een paar hechtingen maar hij ligt niet in coma. Hoe komt het dan dat Yasmine wel in coma is dan? Vroeg ik verward. De vrachtwagen viel grotendeels op haar en zij heeft ergere schade opgelopen. O mijn god, ik had er geen woorden voor, alleen maar tranen. Ik ging weer slapen. Ik voelde me absoluut niet goed.
3 dagen later...
Ik werd wakker en ik voelde me heel goed, de meeste hechtingen waren alweer geheeld maar mijn hoofd nog niet ook had ik erge spierpijn maar ik voelde me stukken beter. Ik mocht eindelijk weer lopen en ik ging meteen naar Yasmine, die nog in coma lag. Ik stond naast haar en moest verschrikkelijk huilen. Ze mag niet dood gaan zei ik. Het is allemaal mijn schuld!! Riep ik boos. Niet waar Melis kom zei Ney. Hij gaf me een knuffel. Jawel het is wel mijn schuld! Ik was aan het rijden en ik keek niet goed uit riep ik. It is okay zei hij. Ik liep terug naar mijn kamer en zat even te praten met familie die op bezoek kwam. Allemaal vanuit Nederland. Ik vond dat hartstikke lief, dat ze helemaal hierheen waren gekomen voor mij. Even later mocht ik bij Davi kijken en ik vond het zo erg, ik voelde me zo schuldig. Ik gaf hem een knuffel en hij zei dat hij zich heel goed voelt. Ik was daar heel blij om.
JE LEEST
A NeymarJR fanfiction~ Meet NeymarJR
JugendliteraturMelissa is een meisje die heel obsessed is met Neymar. Als ze hoort dat ze met haar familie naar Barcelona gaat is ze heel blij. Ze wilt Neymar zooo graag zien!! Wat nou als neymar meer in haar ziet dan dat ze denkt... No Copyright.