''Gel Bellatrix ... ''
Bellatrix Lestrange saygıyla yere kadar eğildi ve konuştu . '' Beni çağırmışsınız Lordum '' Lord onu baştan aşağıya süzdü . '' Ben ne istersem , ne emredersem ve neyi yapmanı istersem yaparsın Bellatrix . '' Bellatrix Lestrange ufak bir tebessümle Lord'a bakmadan konuştu '' Elbette Lordum . Siz ne isterseniz en iyisini yaparım - '' Lord histerik bir gülümseme koydu yüzüne ve Bellatrix'e en soğuk bakışlarını gönderdi .
'' O zaman vereceğim görevi eksiksiz bir şekilde yerine getireceğinden eminim . ''
...
Her sabah olduğu gibi yine ayna karşısında hazırlanıyordum . Dar gelen gömleğimin 1-2 düğmesini açtım ve eteğimi daha da kısalttım . Saçımı düzleştirdikten sonra hazırdım . Aslında hiçbir zaman bu kadar bakımlı değildim ama şu son 2 senedir kendime bakmaya başlamıştım . Ron ve Ginny bu halime şaşırsalarda Harry hiç bozuntuya vermemiş ve gülümsemişti .
Harry...
O olmasa şu an ne halde olurdum bilemiyorum . Hogwarts'ın ilk senesinde trende tanışmıştık . Oturacak bir kompartıman ararken onu tek otururken bulmuştum . Daha sonra okula trol girdiğinde beni o kurtarmıştı , 2.Sınıfta taşlaştığım zaman her gün başımda durmuş , 4.Sınıfta sudan en son o çıkmıştı ve çıkar çıkmaz sorduğu ilk soru '' Hermione iyi mi ? '' olmuştu . Onun yeri Ron'dan ve Ginny'den ayrıydı benim için . O benim için arkadaştan öte kardeş gibiydi . O benim sığınağımdı . Bunları düşünürken gülümsemeden edememiştim ama daha sonra geç kalacağımı fark edip hızlıca aşağıya inmeye başladım .
''Günaydın Harry '' her sabah olduğu gibi yine beni Harry bekliyordu . Şaşırmamıştım muhtemelen Ron acıktığı için Ginny'de flörtünü bekletmemek için gitmişlerdi . Harry bana en içten gülümsemesiyle karşılık verdiğinde kalktık ve Büyük Salon'a doğru ilerlemeye başladık . Yolda ilerlerken Malfoy ve tayfası ile karşılaştık . Hah bir gün nasıl daha kötü başlayabilir ? '' Potter kız arkadaşın ekmiş galiba seni '' Harry'nin sinirlenmeye başladığını bir aptal bile anlardı . '' Uğraşma bizimle Malf-'' dememe kalmadan sözüm kesilmişti . '' Kapa çeneni seni aşağılık bulanık ''
Bir gün bu lafları dediğin için çok pişman olacaksın Malfoy ve o gün kendine lanetlerden lanet beğeneceksin ... Ama o zamana kadar eğlencene devam et .
...
'' Şimdi Lord Carina'yı geri getir mi diyor ? '' Narcissa Malfoy şok içinde Bellatrix'e bakıyordu , Bellatrix ise mutlu bir şekilde Rodolphus'un yanında oturuyordu . Lucius Bellatrix'e bakarak konuştu '' Bunu yapamazsın Bellatrix . Onu sen yetiştirmedin , o şu an çok değişmiş bir durumda . Sizi asla sevemeyecek , Lestrange gibi davranamayacak , Lorda karşı gelmeye çalışacak , Potter'dan vazgeçmeyecek - '' Rodolphus Lestrange sinirlendiğini belli edecek bir hışımla ayağa kalktı '' Lucius o bizim kızımız ! O bir Lestrange ve gerçekleri öğrendikten sonra bizim yanımızda olacak ! ''
Gerçekler ...
Gerçekler gerçekten o kadar inandırıcı olabilir miydi , masum bir kızı kirletecek kadar ?
'' Önemli olan bu değil . Kızım geri dönecek ... Ait olduğu yere '' Narcissa buruk bir gülümseme yolladı Bellatrix'e . Elbette kız kardeşinin yaşadığı şeyler çok zordu . Daha yeni doğmuş bebeğini savaşta zarar görmesin diye bir yetimhaneye bırakması , kızının iyi tarafta olması , ondan nefret etmesi , ... Bunlar zor şeylerdi ve Bellatrix her gün kızının yanında savaştığı zamanı hayal ederek güç bulmuştu . Narcissa , Bellatrix'in mutlu olması için elinden gelen her şeyi yapacağının sözünü verdi . '' Bence Draco bize yardımcı olacaktır ''
1 Hafta Sonra
Saçma bir haftayı daha geride bırakmıştım . Kütüphaneden çıkıp ortak salona doğru ilerliyordum . Akşam olmasından dolayı hava soğuktu ama ben bu soğukluğu seviyordum . Yaşadığımı hatırlatıyordu . Elimdeki kitaplardan burnuma gelen kokular beni rahatlatıyordu. Soldaki koridordan döndüğüm zaman cama yaslanmış bir Malfoy'la karşılaşmayı beklemiyordum . Önemsemeyerek ilerlemeye başladım .
'' Granger ! '' bakalım bu sefer hangi hakareti edecek . Göz devirerek ona döndüm '' Ne istiyorsun Malfoy ? '' ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı '' Sana yaptıklarım içi özür dilerim '' evet delirmeye başlıyorum . Yüce Malfoy benden özür mü dileyecek '' Malfoy senin boş oyunlarınla uğraşamam '' göz devirdikten sonra konuşmaya devam etti '' Senden gerçekten özür diliyorum . Bugüne kadar sana yaptıklarım için , sana ettiğim hakaretler için - ''
Arkamı dönüp gidiyordum ki tekrar konuştu '' Ne yani arkanı dönüp gidiyor musun , kimseye yapmayacağım şeyi yapıp senden özür dilemişken hemde ! '' sinirle arkama dönüp konuşmaya başladım '' Sen Malfoy bir bulanıktan gelip özür dileyceksin ha ? '' bu dediklerime karşı hala ciddiydi .
Ona bir adım atarken konuşmaya devam ettim '' Amacın ne Malfoy ? '' biraz durdu ve sonra konuştu '' Yakında öğreneceksin , ama bunun dışında ... Aslında birbirimize çok benziyormuşuz '' sıkıntıyla göz devirip ona baktım '' Madem özür diliyorsun bana bunun yalan olmadığını kanıtla ... Ayrıca birbirimize benzediğimizi düşünmüyorum Malfoy '' arkamı dönüp yatakhaneye gitmeye başladım.
'' Sen öyle san Carina Lestrange ... ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩𝙨
FanfictieCeplerine taş konulup okyanusa atılan ve sonrasında bir umutla yüzeye çıkmak için çabalayan ama asla çıkamayıp okyanusun derinliklerinde kaybolan birisi gibiydi hayatım ... 𝐁𝐚𝐧𝐚 𝐤ö𝐭ü𝐥üğü 𝐯𝐞𝐫𝐝𝐢𝐥𝐞𝐫 𝐯𝐞 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ığ𝐚 𝐢𝐭𝐭𝐢𝐥𝐞𝐫...