Πλένω άρον-άρον τα χεριά μου στην κουζίνα και πάω να κοιτάξω από το ματάκι της πόρτας.
Περίμενα πως θα ναι ο πατέρας μου με την Γιούντζαινα, αλλά προς έκπληξή μου, είναι κάποιος που δεν έχω ιδέα πως ξέρει την διεύθυνσή μου.
Ξεκλειδώνω και ανοίγω την πόρτα γρήγορα.
-Τάε, τι κάνεις;
-Καλά είμαι, εσύ;
-Δεν εννοώ αυτό! Πως έμαθες που μένω;
-Είσαι φακελωμένη στο γραφείο της αδελφής μου.. δεν ήταν δύσκολο να μάθω.
-Είμαι αρκετά σίγουρη πως έκανες κάτι παράνομο.
-Άστα αυτά τώρα.. να περάσω;
Με μισή καρδιά, του κάνω νόημα να μπει μέσα. Αρχίζει να μελετάει το σπίτι, ώσπου πέφτουν τα μάτια πάνω του στα βιβλία μου.
-Διάβαζες πριν έρθω; Γι’ αυτό άργησες να μου ανοίξεις;
-Εε.. ναι!.. Θέλω να γινώ καλή μαθήτρια.. ίσως να το θυμήθηκα λίγο αργά-
-Καθόλου αργά! Έχεις μυαλό, αλλά χρειάζεσαι κάποιον να στο πει.
Ο Τάες έρχεται κοντά και χαϊδεύει το κεφάλι μου. Χαιρομαι που πιστεύει κάτι τέτοιο, αλλά πρέπει να του εκφράσω την δυσαρέσκειά μου για την χθεσινή συμπεριφορά του.
-Τάε, είσαι κάλος φίλος μου, αλλά εχθές αδίκησες τον Κούκη πολύ.
-..Συγνώμη. Το αναγνωρίζω πως παραφέρθηκα, αλλά συμπεριφέρεται λες και σε γνωρίζει, χωρίς να σε έχει ζήσει καθόλου.
-..Αρκεί που αναγνωρίζεις το λάθος σου. Όσο για το άλλο που λες, ίσως η αγάπη να μην είναι θέμα χρόνου.
Δεν απαντάει τίποτα.. η σιωπή με σκοτώνει. Θέλω να μιλήσουμε για κάτι. Για οτιδήποτε.
-Εε.. να σου δείξω το υπόλοιπο σπίτι;
Μπαίνουμε στο χολ και του δείχνω τα δωμάτια ένα προς ένα, μέχρι που φτάνουμε στο τέλος του.
-Αυτό είναι το δωμάτιό σου;
-Ναι.. ξέρω ότι δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο.
-Το θεωρείς σωστό να 'χεις ένα δωμάτιο σαν αποθήκη, μέσα σ’ αυτή τη σπιταρόνα;
Ξέρω πως έχει δίκιο, αλλά δεν θέλω να τον κάνω να ανησυχεί για εμένα.
Μπαίνω μέσα και αρχίζω την περιήγηση. "Κοιτά! Έχω τα πάντα.. ντουλάπια, γραφείο, βιβλιοθήκη.. ακόμα και χώρο για τα καλλυντικά μου έχω.. αν και δεν τα χρησιμοποιώ ιδιαίτερα."
Τον κοιτάω και φαίνεται να μην πείθεται. Συνεχίζω "Εε.. τι άλλο να σου δείξω.. έχω αυτό το μεγάλο παράθυρο πάνω απ’ το κρεβάτι μου!" Ανεβαίνω πάνω στο κρεβάτι και ανοίγω τις κουρτίνες.
Έρχεται διπλά μου και κοιτάμε έξω απ’ το παράθυρο μαζί
-Πολύ όμορφη δεν είναι η θέα, Ταε;
-Ναι.. πολύ όμορφη.. Γυρνάω για να τον δω, και καταλαβαίνω ότι τόση ώρα, κοιτάει εμένα. Έρχεται πολύ κοντά μου.
-Y/n.. Αν σου 'χα πει πως νιώθω για 'σένα πριν από αυτό το αγόρι.. ή ακόμα καλυτέρα, πριν απ’ τον Ζουμκούκ, τώρα θα ήσουν το πιο ευτυχισμένο κορίτσι..
-Όχι Τάε, μην λες τέτοια πράγματα..
Το ένα χέρι του χτενιζει τα μαλλια μου, καθώς λέει “Y/n, μπορώ να σε φιλήσω μόνο μια φορά;..”
BẠN ĐANG ĐỌC
Jungkook, Come Be My Teacher
Fanfiction🔞 "Από 'δω και πέρα, θα είσαι η y/n μου." •~•~•~• . • ° Η y/n είναι ένα 17χρονο κορίτσι, που τα βρισκει σκούρα με τα μαθήματα. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Χημικός πατέρας της, απαιτεί απ' αυτή να αριστεύσει...