9.BÖLÜM

512 53 67
                                    

İyi okumalar.💜

"Appa ve babam üniversitenin ilk yılında tanıştılar. İkisi de ticaret dalındaydı ve bir görev yapmak için ortak oldular. Appa açıkça, hepimizin bildiği gibi zengindi ve babam o zamanlar bir kafede çalışıyordu. Ama ikiside kim olduklarını umursamıyorlardı.

"Her ikisi de okulun ilk yıllarında birlikte çok zaman geçirdiler ve birbirlerine sonunda aşık oldular." Jimin'in sesi tatlı ve nazikti. "Appa, babamın sadeliğini sevdi ve onunla birlikteyken sadace kendisi olabiliyordu. Varis Kim Namjoon değil, sadace Joon'du. Ve baba, dünyadaki en güzel gülümsemeye sahip beceriksiz, zeki aptala aşık oldu."

Büyükannem ikisinin birlikte olmasına çok fazla itiraz etse de ikinci yılda evlenirler.Ayrıca, bu Min ji o zamandan beri hep oradaydı. O appa'nın çocukluk arkadaşıydı. Büyükbaba ve babası birlikte iş halindeydiler. Eminim büyükannem hep onu Appa ile evlendirmeyi hayal ediyordu. Ama sonra babam geldi ve büyükanne bundan hiç mutlu değildi. "Jimin bir süre durdu.

"Nasıl bu kadar çok şey biliyorsun?" Taehyung şaşkınlıkla soruyor.

 
"Babam bir gece gerçekten çok üzgün ve kötüydü. O zaman .... Konuştuk ve bana detayları anlattı."

 
"Ne? Ben Neredeydim?" Jungkook, neden konuşmanın bir parçası olmadığı konusunda hemen üzülür.

 
"Kütük gibi uyuyorsun ve geç kalkıyorsun. Başka bir şey için nasıl vaktin olur?" Jimin şakacı bir şekilde diyor.

 
Jungkook surat asar ama sonra başını sallar. Yeterince adil! Bu da herkesi tekrar güldürür.

"Yani." Jimin yeniden hikayeye başlar. "Appa ve baba ikinci yıllarında çiftleşmeye karar veriyorlar. Çiftleşiyorlar ama sonra büyükanne appa 'ya birden çok iş vermeye başlıyor. Gece partilere gitmesini ister ve babadan ise evin her şeyini ayarlamasını istiyor. Üç öğün yemeği de pişirmeli, her yeri temizlemeli ve tozunu almalı. İkisini meşgul ederek aralarında ki bağı uzaklaştıracaktı "

 "Gerçekten onu böyle mi kullandı?" Yoongi, babasının başına gelenleri duyunca şok olur. "Hizmetçilere ne olacak?"

 
"Babam kendisi hepsini reddettiğini söyledi. Büyükannenin onu test ettiğini biliyordu ve bunu Appa'ya da söyledi. Bu yüzden aralarına hiç girmedi" diyor Jimin üzgün bir şekilde. "Babamın üniversite hayatı için ders çalışacak zamanı yoktu. Çalışmalara ayak uyduramadı ve notları düştüğünde, büyükanne.... ondan okulu bırakmasını istedi, böylece tek bir şeye konsantre olabilecek ve evi gerektiği gibi halledebilecek."

 
"Bu yüzden eğitimini tamamlayamadı!" Jungkook üzücü bir sesle söylüyor.

 
"Evet ve ayrıldığımızdan beri bizi desteklemek için basit ve yorucu işlerde çalışması gerekiyordu. Appa 'da babanın evde kalmasında büyükannemle aynı fikirdeydi çünkü, belli ki ...." Jimin konuşurken, Taehyung onu kesip alaycı bir şekilde "O annesinin köpek yavrusuydu" diyor.

Jimin güler. "Babam da öyleydi, appamızla olmak için evliliklerini devamlılığını sürdürmek için tek yaptığı şey büyükannenin isteklerine boyun eğmek oldu."

Babam evde kalmak için eğitimini yarıda bıraktı, ama Appa mezun olana kadar devam etti. Babam ise ne olursa olsun her zaman onu desteklemek için yanındaydı. Daha sonra Appa eğitimini bitirip şirketi devraldığı bir yıldan sonra Yoongi doğdu. "Jimin, Yoongi'ye bakarak gülümsüyor.

Jimin, "Büyükannenin babadan hepimizi iptal etmesini istediğini biliyorsunuz çünkü sevgili oğlu çocuklar için çok küçüktü ama babam asla yapmadı." diyor Jimin.

《|R̳e̳u̳n̳i̳o̳n̳|》N̳A̳M̳J̳İN̳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin