Evimizde ilk gün.

612 7 5
                                    

Sabah beni öperek uyandırdı.

Gözlerimi açtığımda onun gözlerinin içine baktım ve güne böyle başlamanın ne kadar müthiş olduğunu düşündüm.

"Günaydın prenses" dedi tekrar öptü.

Bende gözlerimi ovuşturarak ona günaydın dedim sonra esneyip yatakta doğruldum.

"Dün düğün gerçekten yordu bizi"

dedi.

Önce kafamı aynen dercesine salladım sonra "Dün bitti sen bugünden haber ver, napıyoruz?" dedim gülümseyerek ve ona baktım bir cevap bekledim.

Bana baktı oda gülümsedi ve

"Havuz sefasına ne dersin ?" dedi.

Ellerimi çırptım "Eveet" dedim onun fikrini sevinçle onaylarcasına..

Sevindiğimi görünce oda sevindi. Elimizi yüzümüzü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırladım hemen ve oturup karnımızı doyurduk. Kahvaltı faslıda bitince birlikte mutfağı toplamaya başladık. O kahvaltılıkları yerine yerleştirirken bende bardak ve çatalları sudan geçirip makineye yerleştiriyordum.

Onun yaptığı iş bitince bana arkadan yaklaştı ve sarıldı. Sırıtarak

"Mayon var mı ?" diye sordu.

Ona dirseğimi geçirdim ve "Var canım." Dedim,

sonra ellerimi kurulayıp odamıza koştum. Arkamdan geldi ve

"Canın oyun mu istiyor Eylül hanım" dedi. Bi kahkaha attım ve

"Eveet ne olmuş ?" dedim.

Aslında dün gece yüzünden biraz moralsiz gibiydi, ama ben onun gönlünü yapmayı beceriyordum. Dolabı karıştırıp onun mayosunu ve kendi mor bikinimi buldum.

O arkasını dönmüş telefonuyla meşgulken ben hemen o arada bikinimi giydim ve

"Ben hazırım sen napıyorsun hala ?" dedim.

Telefonu bırakıp bana döndü ve şaşırmış bir vaziyette

"Çok hızlısın" dedi.

"Sende çok yavaşsın" dedim.

Sonra yatağın üstünden güneş gözlüğümü kaptığım gibi merdivenlere koştum. Arkamdan

"Oyun yeni başlıyor canım bekle" dedi. Kahkaha atarak yanıt verdim ona.

Aşağıdaki banyodanda havlumu alıp havuza yöneldim. Zaten iki tane şezlongumuz vardı. Birine havlumu serdim ve onu beklemeye koyuldum. Geldiğini görünce heyecanlandım ve ayağa kalktım.

"Evet geldim canım oyun istiyorsun madem oynayalım o zaman" dedi sırıtarak.

Hemen havuzun kenarına koştum ve

"Sakın yaklaşma atarım kendimi" diye onu saçma bir yöntemle tehdit ettim.

Oda bu saçmalığa kahkaha ile yanıt verdi zaten.

O bana yaklaşırken havuza baktım tam atlayacaktım ki beni kolumdan yakaladı ve kendine çekti. "Hoop nereye" dedi çapkın bir gülüşle.

Kafamı kaldırıp ona baktım. Çok yakındık nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Saçlarımı yüzümden çekip kulağımın arkasına itti ve alnımdan öperek

"İyiki benimsin şımarık karım benim" dedi.

Gülümseyerek gözlerine baktım ve

"Sende iyiki benimsin bana sabreden sabırlı kocam" dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVLİLİK DEDİĞİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin